Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, máte někdo zkušenost s tabletama Power car tab? myslíte že mají význam?
Děkuji za radu
Proč kravina? Nic jste si na vlastním autě neověřil a píšete bludy. PCT funguje a bohužel bude ještě chvilku trvat, než se prosadí na trhu a ostatní sračky půjdou do háje.
Když to funguje-tak proč se to prodává jen různě po aukru atd a ne u seriózních prodejců PHM a ND?
Je to jen útok na kaspu důvěřivých osob.možná neuškodí,ale rozhodně nepomůže,stejně jako další různé "zázračné" přípravky do lejů a pohonných hmot!
Zdravím,
Power car tab je nový obchodní název tablet Boogie energy pill (na sáčku uvedeno - technology by Boogie...)
Tyto tablety používám od března minulého roku. Ve voze DAEWOO Matiz (2001, 131 000 km), jsem ujel víc než 15 000 km. Po 200 km ztichl motor, někde kolem 1 500 km se stabilizovala úspora o 0,4 l. Dál ve voze Citroen ZX Break kombi 1,8 i (r.v.1997, 155 000 km, 81 kW). Zde jsem ujel kolem 5 000 km. Spotřeba klesla z 8 na 7 litrů. Oba jsou na benzin.
V práci jezdím Renault Mascott 160 DXi. (motor NISAN ZD 30, 2,953 l / 115 kW, kat. N2, nástavba skříň, náplň činnosti rozvoz masa). R.v. 2006, najeto 452 000 km. S tabletami přes 16 000 km. Spotřeba klesla ze 17 pod 15 litrů nafty.
Když jsem v 84´ vojákoval ve Vyškově, řešil tamní vojenský výzkumný ústav (kromě nových vozů Tatra a Praga) standardizaci paliv v bojových podmínkách. Když dochází rezervy a k základnám daleko - zajet do JZD, garáží ČSAD a pod. Tehdy měla nafta pro armádu jiné parametry než ta, co se běžně prodávala v síti čerp. stanic Benzina. A co teprve v Afgánistánu nebo Africe. Tam se dodnes často tankuje cosi z nějakého sudu.
Moc se líbil hnědo-oranžový prášek přidávaný v té době jako oxidační činidlo - zlepšující hoření - v Rusku (tehdy SSSR) do kapalných raketových motorů. Nasypat - dolít (tím se to dobře rozmíchalo) a pak hurá vpřed. Kamoš - máme oba stejné VŠ vzdělání "konstrukce, provoz a údržba silničních a teréních vozidel" - tam dělal pomocnou vědeckou sílu.
osobně dávám Verva od Benziny - neřeším VIF, nedávám sra.ky - HDi motor.
Nemám důvod kupovat o korunu levnější naftu a dávat tam přípravky, aby to mělo nějakou funkci...
Na druhou stranu, pokud to zkombinujete s MAGNETIZÉRY - také se prodávají na aukru a mají 20 certifikátů (tuším z Polska...), dejte si 5 magnetizérů, hoďte tam tabletku - třeba vám to naftu bude vyrábět
přesně, aditivum VIF jako jediné má smysl, bylo uděláno už dost testů, kdy ostatní aditiva jsou úplně k ničemu.
Tablety mi byly nabídnuty před půl rokem a vyzkoušel jsem je - ne tedy Power car tab ale ty samé od Boogie energy pils (balení z Nového Zélandu) - výsledek z 10.9 L/ 100 Km jsem slezl na 9.3 . Blbnul mi dokonce jeden vstřik a dnes funguje stejně jako ostatní. Také jsem původně váhal ale pak jsem si přečetl něco o Ferocenu (základní prvek) a to mě přesvědčilo. Dnes také vím, že to není aditivum a VIF to nemá nic společného funkčně... Nyní používám i Metaltec1 do oleje a musím říci, že je to evidentně lapší pojezděníčko (mám JEEP 2.8L)...
Zas o tom VIF sinedelejte moc iluze agrimex.cz/... asi jako kdyz pridate do nafty trosku petroleje, benzinu a oleje
Jestli jsi četl to složení, tak víš že jsi napsal pěknou blbost. Namícháním petroleje, benzín a olej VIF fakt neuděláš.
A VIF opravdu funguje, vyzkoušeno mám v praxi dlouhodobě na víc autech.
Česká nafta od Čepra, bez aditiv = výchozí.
Stejná nafta s VIF - spotřeba menší o 0,5 L/ 100 km, výrazně menší kouřivost, znatelně lepší starty (hlavně v mrazech velký rozdíl), auto jde líp za plynem a v kopci líp táhne. Vyzkoušeno dlouhodobě - stejné silnice i styl jízdy.
Na německou naftu (Aral) - spotřeba menší o 1L/ 100km. Taky vyzkoušeno dlouhodobě.
PS: záleží na konkrétním motoru, ale rozdíl byl u všech co se mi dostaly pod ruku. Ono se stačí blíž podívat na parametry nafty - cetanové číslo atd. CZ a D je velký rozdíl, CZ s VIF je něco mezi...
To Asd-,ale jen v rozdílu PHM od čerpaček v D a ne od rádoby německých čerpaček,ale v CZ!V cz ten rozdíl jistě neplatí.
Za mě je to blbost,autu to nepomůže ani neublíží(někdy ublíží)...jak tady bylo psáno ten VIF je celkem OK,některé ostatní taky mají minimální účinek ale většina je bezúčinný tahání peněz
Tohle jsou dobrý kšefty když v poměrně civilizované zemi jako je německo se prodává zařízení na odfiltrování jaderné elektřiny ze zásuvky
Tak a dost, už mě to české hospodské machrování začíná štvát. Už chápu Zemanův komentář na internetové diskuse. A to nejsem Zemanovec. Kolik z vás rychloodborníků to vyzkoušelo a bylo nasraných, že do toho vrazili svou tvrdě vydřenou a vypocenou pětistovku, kterou by stejně prochlastali v místní putyce? Omlouvám se za ty drsné výrazy, ale tohle nesnáším. Taky dokážu sedět u kompu a frajersky všechn zkritizovat a ještě stihnout dislikenout 20 videí na YT. Pokud vím, dotaz zněl, zda MÁTE S TĚMI TABLETAMI NĚJAKÉ ZKUŠENOSTI. Vy jste možná zkoušeli ty tablety, které se rozpouští na lžičce nad zapalovačem a potom si to střelili do žíly.
Já ty tablety zkoušel a ano ty tablety prodávám. Nebojím se to říct, protože se za to nestydím. V prosinci roku 2013 jsem si koupil balíček na zkoušku. Ano, měl jsem z toho trochu strach. Ale jelikož na to jezdí tisíce aut několik měsíců, tak jen z toho, že by to nefungovalo. Ale dva měsíce jsem nad tím přemýšlel, až jsem si řekl, že buď zahodím pětikilo, nebo objevím něco úžasného. Jelikož byla zima a mým dopravním prostředkem je motocykl a já nechtěl ztrácet čas, dal jsem je otcovi. Je to skeptik, který by mohl být předseda Sysifosu. Zkrátím to, po třech měsících chtěl další pytlík. Momentálně jede na druhý, ten už má přímo ode mě. Zvýšil se mu výkon a jelikož má slabé auto, využívá to na maximum.
Takové věci se musí zkoušet a ne se na to ptát na internetové diskusi kort v zakomplexovaném česku. Oni by vám rozmluvili i léky od doktora, protože oni tomu přece rozumí líp... Já nemám zákazníka, který by si stěžoval a to je pro mě směrodatné. Samozřejmě jsem narazil na podobné velkohuby, ale co s nimi, když vám jinými slovy tvrdí, že jim lžete do očí?!
Tak preco nezverejnite graf z motorovej brzdy.Ostatne,myslim ze tomu verite alebo chcete verit hovori sa tomu autosugescia. Ak sa bavime o uspore tak nepoznam nic lepsie ako LPG.A ze je tam viac + ako - sa docitate hocikde.Inak k tej uspore benzinu...v lete najazdim na 41 litr.benzinu cca 5-6 tisic kilometrov.
Tak jste jen DVA proti zbytku republiky!
doplněno 08.05.14 16:04:Jj spíše jsem měl vznést doatz kolik máte s propagace něčeho co nefunguje,teda místo vyhánění peněz z peněžek naivů co si to koupí?
doplněno 09.05.14 09:11:MNo jen tak pro info-o tomto či něčem podobném ,je to tak dlouho že si pamautuji jen mlhavě, jsem četl již nekdy jako dítě ve světě motorů.Obdobně jako slavné magnetizéry-proč to automobilky nemontují do nových aut když je to tak výhodné!Proč ty vaše tablety nedoporučují výrobci aut?Proč se to doposud prodává víceméně jen pokoutně a ne oficiálně prodejci,světovými prodejci,paliv .
Krásný den a odpovídám na Vás dotaz. Jezdíme už na palivový kondicionér 8 měsíců a jsme s manželem nadšení a proč jsme nadšení?
Máme auto Peugeot rok výroby 2007 - 307 SW- DTI1,6 nafta - najeto 208.000 km. Dne 14.03.2014 povinná kontrola, emise a STK a 4x po sobě měřeno a emise 4x nula. Tichý chod motoru. Stejné zkušenosti u dalších mých spokojených spolupracovníků. Vše můžu doložit a ukazat. Jestli mají význam? Mají a opravdu velký , protože působí jako ozdravná kůra pro auto. Pokud začnete jezdit ekonomický , což Vás i donutí, protože netřeba dávat plyn na doraz, budete mít krásnou úsporu . Vyhnou se Vám nákladné opravy.
Graběcová Ludmila
Trochu málo k VIF Dieselu:
Používal jsem ho cca rok. Letní VIF dle mého nemá žádný praktický účinnek (sand o je o něco nižší spotřeba). Zimní VIF motor nejspíše mírně zklidní a mírně (snad) přidá na výkonu.
Nyní používám Millers Diesel EcoMax. Oproti letnímu VIFu je patrné a slyšitelné zklidnění vybrací motoru, zejména to je vidět, když se přidá na volnoběh. O tom jsem přesvědčen. Výkon nejspíše nenarostl, spotřeba snad nižší. Mám VW 103 kW CR.
Zdravím,
tablety Power car tab používám cca 3.měsíc (renault clio 1.9D) a můžu říct že i přes prvotní pochybnosti jsem spokojen. Nevěřil jsem že by nějaká tableta mohla něco změnit, ale s mím stylem jízdy (docela agresivní) jsem se byl schopný dostat o 0,7l/100km na nižší spotřebu. Jezdím hodně ccc 5-8000km/měsíc a úspora je znatelná dokonce mi i přestává čadit z vejfuku. Můžu jen doporučit k vyzkoušení at se každý přesvědčí sám na vlastní kůži.
Nevím sice kolik let je tomu kterému diskutéru co zde píše o tomto "zázračném"přípravku!
Ale jen tak pro zajímavost jak dlouho o těchto přípravcích víte? Osobně jsem jako starší žák o tomto četl již v sedmdesátých letech ve Světě motorů-jak je tedy možné že se tento "zázračný"připravek objeví jednou za X let ,pak zapadne než to někdo opět vyhrabe (starší generace na to zapomene a opět si někdo z lidksé blbosti mastí kapsy)!
Proč se toto nedá koupit normálně v "mototechnách" na čerpačkách atd?Zatím jsem to viděl nabizet na Aukru a na různých inzertních portálech!
a teď do mě . Před 30 - 40 lety když se používaly zastaralé oleje M6A (M9A) se uměly zapéct pístní kroužky karbonem. V našem podniku se to řešilo s 80% úspěšností, tak že se do nafty v palivové nádrži naházelo několik "vajíček" do pisoárů. Dodnes to nechápu - přece po vstřiku a hoření nafty z toho mohla zůstat jen nějaká popelovina. Ale fungovalo to! Motory přestaly žrát olej, kouřit ...
Přesně, jak už tu někteří psali. V česku jsou zakomplexovaní idi*oti, kteří sedí u takovýchto diskuzí a pomlouvají věci, které sami často ani nevyzkoušeli a pouze nutí lidem svůj nevěřící názor/postoj.
A pak ti, kteří to vyzkoušeli a kterým to funguje. Ti se samozřejmě na takový diskuze můžou akorát taky z vysoka vy*rat!
Proto tedy často převažují negativní informace - ne zkušenosti!
To je také jediný důvod proč sem píšu...aby si lidé, kteří nejsou zkažení a chtějí vědět, zda do něčeho jít či ne, tak aby si tohle uvědomili.
K tabletám:
Tablety se k nám dostaly teprve před chvíli. Otec už má druhou nádrž za sebou a už mi potvrdil nižší spotřebu asi o 1l. Já dojíždím 1. nádrž takže spotřebu teprve budu počítat, ale shodli jsme se už i po 1. nádrži o následujícím: motor je tišší i více výkonu to našim autům určitě přidalo (a to tak, že i jen trochu citlivý člověk to pozná), čistotu motoru by měli posoudit spíše technici a spotřebu paliva to rozhodně sníží! Životnost motoru úplně spočítat nedovedu , ale - čistota=půl zdraví...bo ne?
Je to úplně stejné, jako tankování nejlevnějšího benzínu (naprostá většina lidí) a tankování toho nejdražšího benzínu/nafty (jen ti, kteří si to umí spočítat a ti, kterým to je jedno). Opravdu nemám náladu tu vypisovat mé důkazy a zkušenosti a někoho přesvědčovat. Ale ti, co tankují to nejlevnější jsou velmi krátkozrací a opravdu si to pouze neumí spočítat.
Příklad? Dobře, jeden:
Shell V-Power (nafta) - spotřebu v autě mám průměrně 7-8l
Na obyčejnou naftu? - spotřebu jsem měl 10-11l
Samozřejmě jsem při těchto testech jezdil stejné trasy, stejným stylem, ve stejných podmínkách a stejným autem :D (F. Mondeo r.v.99, 1.8TD 66KW)
Výsledek?
Na nádrži přeplatím cca 170 Kč (že tankuji to nejdražší)...Skrz spotřebu, ale na obyč. naftu mám vyšší spotřebu a tudíž vyšší náklady cca 750 Kč (na tu 1 nádrž). Po odečtení si tedy každí zhodnotí sám, co je lepší.
A ano, kdybych tankoval to nejlevnější (obyčejné, bez aditiv), přeplatím cca 500 Kč na jediné nádrži. A jak se říká: "Nejsem tak bohatý na to, abych si mohl dovolit kupovat levné věci".
Co z toho plyne? Ano, myslím si, že tablety opravdu mohou pomoci. A že má význam do nich investovat. Kdo nevěří, at si trhne pedálem.
Nech si změřit výkon bez tablet a s nimi a pak sem dej výsledek. Jestli máš pravdu, tak se mi náklady na měření brzy vrátí zpět (ta emailová adresa mluví za vše).
*tak se TI náklady...
, tablety do nafty, to jsou věci. Paliváří a pracovníci Petrochemu by se divili, ne vážně je to placebo, výkonová brzda prokáže, že výkon se nemění a decibelometr zase, že s tou hlučností to není zase nic extra. Chtělo by to znát složení tablety, ale to je tak tajné, že kdyby to někdo věděl, tak...
Nepotřebuji si měřit výkon.
Ta emailová adresa nemá s tabletama nic společného je to email, který používám už tak min 5 let a byl zaveden kvůli eshopu s technikou od té doby ho prostě mám. Díky, to je důležité, to jsem měl taky napsat :D
PS: Dál tuto diskuzi opouštím...opravdu tohle nemám zapotřebí
Zdravím, pokud dáte svoje vozidlo mě, tak garantuji, že spotřebu snížím třeba o 2-3 litry a bez tablety. Ono existuje něco jako ekonomická jízda a na tom je to ušetřit více, než cpaním tablet do auta. Klidně to zkuste takto, řekně někomu, že jste mu do nádrže dal tabletu a on Vás neviděl a hle, to je super, úplně to ožilo- to je prosím psychika, ale na toho, kdo tomu hoví to nezabere.
Připojuji se k diskusi, používáme tyto tablety skoro rok, najezdime vic jak 5000 km měsíčne, spotreba klesla o 10% a emise jsou skoro 0. Není nic jednodušího, jako to vyzkoušet a ne mudrovat, jak je to k ničemu.
Certifikovala to společnost Dekra CZ. nekolik testu:
CHRYSLER GRAND VOYAGER
Posílám údaje z palubního počítače CHRYSLER GRAND VOYAGER, motor 2,8 diesel, automat.
Na stálé trase Liberec - Ostrava za přibližně stejného počasí, 2 osoby bez těžšího nákladu:
obvyklá spotřeba 8,9 - 9,3 l/100 km
po 3. tabletě
jízda tam - 7,6l/100 km
jízda zpět - se středním nákladem 8,1l/100 km
(průměrná úspora 13,7%)
Místní jízdy do 10 km - studený motor
obvyklá spotřeba 10,4l/100 km
nyní 8,3l/100 km
(průměrná úspora 20,2%)
Věřím, že dalším používáním POWER CAR TAB se uvedené hodnoty ještě trochu vylepší - podám hlášení.
Karel Zárybnický
když jsem brouzdal po netu, tak jsem se díval, zda se tyto tablety dají sehnat v Německu a bohužel asi nedají, kladu si otázku, když je to převratná novinka, proč už dávno na tablety naši západní sousedé nejezdí? možná je to proto, že by si to tam nedovolili prodávat, jelikož tam asi na placebo efekty nejsou zvědaví.. takže když se najde někdo, kdo ty tablety viděl krom čr a svk, tak sem prosím napište, at si můžeme udělat obrázek. možná to je pravda možná ne, ale první věc je, že se podívám, zda se produkt nabízí i v cizině..
PCT je doporučeno do naftáků i benziňáků. Já jsem od zimy do konce jara 2013 zkoušel sadu tablet na malolitr. benz. vozítku SUZUKI Swift, obsah motoru 1.0, výkon 39 kw, r.v. 1999. Chci zdůraznit, je to má osobní zkušenost s konkrétním kusem auta. Tedy nemám právo popírat lepší zkušenosti u někoho s autem, co má třeba 2x tak větší objem, natož výkon. Pro toto fórum jen stručný výtah ze zprávy, co jsem podal i prodejci. Subjektivně jsem nepocitoval zvýšení výkonu. Na elektrodách svíček se skutečně po x- měsíční aplikaci objevila ochranná načervenalá vrstvička oxidu železa. Snížení spotřeby jsem pro obtížnost jasného prokázání nezaznamenal. Možná skutečně bylo v řádu nějakých 3-4%, ale tato uvažovaná míra zmenšení se beznadějně utopila v cca 11% - ním postupném přirozeném snižování spotřeby díky přechodu ze zimního provozu na letní. ( zima: kratší trasy a hodně na autom. sytič při neohřátém motoru po městě - kontra pozdní jaro: zařazovány častěji delší trasy a mnohem rychlejší prohřátí motoru po nastartování). Navíc dodávám, že ještě před používáním tablet jsem byl na emisích a motor měl bezva výsledky - jinými slovy: tablety se asi neměly kde chytat, protože nebylo nic moc, co by ještě mohlo přehořet. Závěr: u tak malé kubatury auta ponechává možné zlepšení spotřeby motor stále ještě v pásmu výkonového deficitu. Tím mám na mysli stav, kdy případné pidizlepšení výkonu motoru v podstatě nepomůže. Takže se nezvýší kroutící moment natolik, aby byl motor schopen některé kopce tahat na vyšší rychlostní stupeň, tím pak i na menší točky, tím i s menší spotřebou, než bez použití tabletek power car tab. Další várku tablet jsem si proto nekoupil. (Ke všemu tehdy stály 56Kč/ks, dnes už 76Kč/ks.) To je má zkušenost. . Kdo má lepší výsledky, budiž mu to přáno...
Když si vezmete v úvahu, že nafta musí být absolutně čistá, bez nečistot, aby se nepřidíral háklivý vstřikovgací systém, tak rozpouštět tablety v naftě se mi jeví jako totální úchylnost. Pořád je to mikroskopický bordel a po odpaření nafty zase zůstane prášek. Osobně bych se do takové pošahanosti nepouštěl ani omylem.
Zkoušel jsem přidat na základě různých článků do nafty ředidlo S6006 a olejem a to už poznat jde. S6006 má o kapku vyšší výhřevnost (podle bezpečnostního listu), nižší bod vzplanutí. Olej zajistí skvělou mazací vlastnost paliva. Ve výfuku nejde poznat spalování jiné látky. Alespoň ne běžných čichem. Motor líp táhne v nižších otáčkách. Jako pokus to jde, je ale taková přísada podstatně dražší než nafta.
Všichni dopravci a stavebníci s diselovskou pomstou tyto tablety používají a tutlají to aby se toho nechytili další a nezdražili jim to pomatení šmelináři s těmahle tabletama budou tvrdí jak je to skvělé, je to jako herbalife to pomáhalo na všechno i kratší noha dorostla...trochu rozumu a blbce at si chytají na ulici..
Tablety jsem zkoušel a akorát mi to všechno zaneslo, protože se to blbě rozpustilo. Skepticky jsem vyzkoušel Green Shield Power a jsem spokojený. Je to něco podobného, s více ferrocenem ale je to kapalina. Nehrozí zanášení a ještě je to levnější a nemusím se sštvát s dělením tablet podle velikosti nádrže. Prostě odměřím a hotovo.
Používání VIF v udávaném množství je asi tak stejně účinné, jako HH0. Uvedené dávkování 1:1000 je tak směšně málo, že to nemůže mít vůbec žádný vliv. Co do zvýšení mazivosti tedy rozhodně.
Mnohem vhodnější pro vstřikovací systém je přidat 0,2 L oleje pro dvoutakty na nádrž. Mazivost nafty se zvýší, což je potřeba pro vstřikovače a další části systému. Zvyšování výkonu a následná úspora paliva o 0,5 L jsou jen báchorky k táboráku. Podvědomě tomu uživatel věří a i nepatrné zmenšení akcelerace při jízdě vyvolá stejný efekt nebo i větší.
Logicky: 1 frtan na 50 L nafty je 0,001 objemu a jestli tomu někdo věří, tak to je vážné... U HHO je to obdoba. Motor nasaje za minutu tisíce litrů vzduchu a obdobně 1 dl směsi H2+O2 v takovém objemu vzduchu nepoznáte nijak. I motor, do kterého pouštěli v litrech vodík zvedl výkon v procentech, náklady ovšem v násobcích původních nákladů.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.