Nejste přihlášen/a.
zda lidi budu kupovat zde zminovanou audi chci se zeptat do kolika km bych jí měl koupit co sem slysel tak vydrží v pohode pres 500 000km je to pravda na co si dát pozor? vím ze musím dávat pozor na to ze kdyz to koupim pod rok 2000 tak ze nesmí bejt bouráno na predek kvuli tomu deformačnímu prvku
Ono je těžké takto odpovědět do kolika najetých km kupovat. Ono někdy auto, které má najeto více km je v lepším stavu, než auto s méně najetými km. Každopádně je nutné kupovat auto podle tech. stavu. Všeobecně benzínové auto do 100 tis. Km, u diesela klidně do 200 tis. Auto, které by mělo najeto více jak 200 tis km bych nekoupil. Ale opravdu je nutno auto kupovat dle tech, stavu. Pokud se v autech moc nevyznáte, bylo by dobé vzít někoho sebou, kdo tomu rozumí a vše okoukne
PO zkušenosti známých bych nekoupil benzín pod 200tis a diesel pod 300tis. Kamarád koupil nedávno oktávku, na tachometru měla 160tis., ale byla třikrát stočená a v hrozném stavu, ale zamaskovaná. Kdyby šel rovnou po autu se 300tis., udělal by líp...
Všeobecně benzínové auto do 100 tis. Km, u diesela klidně do 200 tis.
A právě proto se auta stáčejí, protože tohle je nějak mylně zažito.
Včera mi tu zase přijela Felda 1.3 , co má najeto cca 620tis km. Motor je původní a bez vnitřního zásahu.
Pouze se 2x dělal rozvodový řetěz a jednou těsnění pod hlavou, protože majitel jezdil bez vody. Jinak nic.
Dostala nový olej,filtr a zase jí cca 3-4 měsíce neuvidím, než najede dalších 20tis. (rozvoz jídla).
Dobrý den. Auto by nemělo být bouráno nikdy! Je jedno, jestli je bouráno auto vyrobené před r.2000 nebo auto po roce 2000. Motor obvykle vydrží tolik, kolik mu dovolíte, Ve Světě motorů byl před rokem článek o pánovi, který se svojí Fabií 1.9tdi najel přes milion a za celou dobu (13let!) měnil jen oleje a kapaliny. I výfuk měl původní a celé auto bylo jako nové! Jde o to, jak se k autu předchozí majitel choval. Každopádně kupujte takovéhle auto s mechanikem, vyplatí se muddát peníze za to, že Vám řekne, že se chystáte koupit vrak. Věřte mi. Vím o 1.8t, která najela 450 tis. a šla bez problémů k druhému majiteli. Vím o Felicii, co má 600tis a vím i o Favoritu, který šel z domu jako nový se 700tis km! Jde o péči o auto, nikoliv o tachometr. A počítejte, že 9 aut z 10 jsou stočené. Spíš se zajímejte o stav náprav a korozi. Hlídejte si kontrolky, jestli zhasíná správně airbag tak, jak má.
motor když bude OK, může najet i 500t km, ale za tu dobu než to najedeš několikrát vyměníš přední nápravy, páč jsou hliníkový, vyjde to na pěknej peníz, a moc dlouho to nevydrží na našich silnicích. na bouraný či tuknutý si taky dávej majzla, stačí mírný narušení antikorozní ochrany a začne ti to kvést, a už to ničím nezastavíš
Pěkný den, jak je již zde několikrát uváděno, tak záleží vždy na celkovém stavu vozu. Samozřejmě ale, čím míň najetých km, tím lépe ale celkově motor 1,9tdi 81kW je určitě dobrý motor, který by mětu cca 400t km měl zvládnout...poslal jsem Vám zde soukromou zprávu, kdyžtak na ni mrkněte
PS: Poupravím jedno číslo, které tu padlo, není stočeno 9 z 10 ale někde okolo cca 3 z 10
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.