Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Renault laguna II 1.6 16v -2001

Od: oto000® odpovědí: 5 změna:

Dobrý den mám problém klasicky zasunu kartu do auta kontrolky se rozsvítí a zhasnou a dám start ale jen cvakne a nic se nestane tak se opět chce nastartovat tak opět cvakne zkoušel jsem to opakovaně tak na 5 jsem nastartoval neví někdo kde by mohl nastat problém?snímač klikové hřídele? špatná kostra? je fakt že když auto stálo 3 dny a přišel jsem tak normálně nastartovalo a včera jsem auto umyl a dnes jsem nastartoval ale nic moc po nastartování auto jede normálně bez problémů u obchodu jsem nemohl nastartovat po zahřátí také

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


2x

tipoval bych to na starér-krátké uhlíky-pokud ještě nebyl venku...

doplněno 22.02.14 17:08:

omlouvám se,samozřejmě- startér...a to jsem to dvakrát kontroloval a napíši starér...

doplněno 23.02.14 18:02:

nikdy jsem u renaulta netahal startér zespodu,vždy shora,demontovat hadice od filtru atd...a samozřejmě si musíte nejdříve odpojit akumulátor,pozor na zakodování radia po odpojení aku...uhlíky jsou tvaru trojuhelniku,nejsou letované,pozor na izolační podložky pod pružinami co tlačí na uhlíky,musí se dát zpátky,tak jak byly-jinak zkrat!

erikch*

v první řadě bych projel-očistil a ošetřil např.Kontaktolem, kabeláž-tzn.od + baterie ke startéru(ten silný silnoproudý klabel,vč.toho tenounkého-na cívku) a stejně tak i - baterie,ukostření...protože pokud někdy nastartuje a pak "cvakne" ,může být problém v kontaktech-pokud to nezabere pak až bych vyndal startér(3x šroub 16") a rozebral ho(stav uhlíků uvidíte po sundání víčka na zadní straně-bacha na pružinky,rády vyskakují...)

doplněno 23.02.14 17:08:

u Renaultů(benzín) je startér zprava jakoby za motorem nad převodovkou-sice blbě,ale jde tam sáhnout i seshora,tak že i odšroubujete přívodní kabeláž k cívce-svazek ostatní kabeláže,ze které jde část ke startéru,vás sice moc nepustí,ale vyndáte očka tak abyste na ně viděl a mohl je očistit a ošetřit ...


od baterie mínus ke kostře jsem očistil i kontakty u + ale ke startéru tam jsem se nedíval uvidíme akorát musím najít starter a ten bude přistupný už jedíně se spod auta určitě

doplněno 22.02.14 22:04:

podle toho co jsem se dočetl tak to bude asi starter nebo kabel u něj

doplněno 22.02.14 22:05:

178000km


tak na ten starter ze spodu ani nahodou to vůbec tak budu muset jít zhora netěším se nato nebo těch hadiček plastu a já nevím co všeho tam je dost.Dnes jsem opět bádal a vytahnul jsem snímač klikové hřídele motýlek vyčistíl jsem jej opět prostříkal kontaktolem i konektor dal zpět a start bez problému tak ještě cesta 10 km- 5km 130kmh pro zahřátí. Potom stání tak 2,5 hodiny a start bez problému tak jsem to ještě po jízdě domů vyzkoušel startovat 3x a taky žádný problém starter bez problému točil uvidíme ráno za studena co to bude dělat



>

startování ráno -2c někdy horší cvakaní někdy něco méně po zahřáti startuje a jede bezproblémů

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]