Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Extrémní úpravy motoru?

Od: smelo odpovědí: 9 změna:

Co si o nich myslíte?
-jak už o lehké úpravě tzv. chip
-až po úpravy turba,vstřiku,intercooler...
Četl jsem již nějaké diskuze, apod. Chtěl bych znát další názory, at už lidí co takovou úpravu podstoupili...

Děkuji, hezký zbytek dne

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

gumidek*

1x

A na co to bude dobré? Na honění Ega?

Pokud extrémní, tak to pak nemusí unést spojka či převodovka a na závěr stejně pochopíš, že se na to malé slabé auto nehodí.

U silného to není třeba a nenutí to k tuningu...

Max ten chip.

5tor9

Co je to silné auto?

Pro mě je to např. minimálně 500HP, ale problém je, že většina sériově vyráběných aut toho nedosahuje. Proto je potřeba úprava. A zase milióny za supersport se mi utrácet nechce. Priority mám teď jinde.

Takže např. 600HP Mitsu Evo může být dobrou volbou za pár peněz.

 

smelo

Mám vyhlídnuté auto, a má tam nějakou tu úpravu. Tak se rozhoduji, jesi do toho jít nebo ne.

 

jyri*

0x

Hele s kolegama v práci sme se dohadovali konkrétně o octavii 1,9tdi 66kw a nakonec sme se i dočetli i jsem se ptal kamaráda automechanika ze konkrétě u tohodlě vozu maximálně přidat 15kw ani o tuk víc jelikož ten motor na to není pak stavěn a moc nevydrží

nu*

Octavia TDi 66 kw je auto na denní dojíždění do práce, výkon 66 kw má proto že má vstřikovací trysky i software kterým je naladěna právě na tento výkon, nechápu člověka který popisuje někde na autowebu, jak postupně vyměnil tyto trysky za jiné z motoru golf - 120 kw, turbo dal z 96 kW koncernového pédéčka, pak zjistil že mu to nebrzdí tak zadní bubnové brzdy vyměnil , vlastně celou nápravu a dal tam kotouče atd...má to nějakou logiku?

zabu

Má to logiku. Prostě to lidi baví. Je to odreagování od všedních starostí. Jako každý koníček.

erikch*

každý si pod pojmém extrém představí něco jinýho-osobně mám rád auta z dob,kdy byly ještě auty(tzn.konec 80.a skoro celá 90.léta),měl jsem jednu dobu i třeba Peugeot 405 T16 4x4(což byla oturbovaná Mi16)-letadlo na kolech,svezl jsem se i s R.Safrane BiTurbo nebo Cliem V6-prostě řekněme extrémy v rámci seriové produkce(nezminuju např.Lancia Delta HF integrale,protože sehnat zdravý kus se=zázraku,jen elektroinstalace,bolavé místo, je na vyšší dívčí)-to je takový dobrý základ pro nějaké "doladování"-pokud ti to dovolí rozpočet a chceš si fakt zablbnout,začal bych pořízením právě něčeho takového-Renault Clio V6 sport-základ je nějakých 250 kobyl atmosféra třílitr(už i to je fakt mazec-odpovídá tomu ale i pořizovací cena,stejná jako výkon v PS,ale máš už fakt dobrý základ-předimenzovaný podvozek,brzdy atd.-v těhle vrcholných verzích automobilky nešetřily,spíš naopak,cpaly tam vše nej aby se ukázaly...),můžeš to pak ještě zkusit trošku přeplnit-ale je to už pak o kačkách a trošku znalostech...Nebo extrémem-můžeš zkusit něco jako jeden angličan-vzal klasiku Ford Granada,vykuchal jí až na plech,osadil postaveným motorem V8 Hemi s dvojitým přeplnováním před z.nápravu(jen usazení motoru zabralo x set hodin vymýšlení sváření atd.),k tomu ostatní-výsledkem po asi třech letech denodenní práce byl stroj zvenku stále vypadající podobně jako seriový Ford Granada,výkon asi 1200 koníků a "natrhnutí zádele" Bugatti Veyron někde na Silverstonu(dá se to dohledat-jeden ze starších TopGearu se tomu věnoval)...Nebo jsem viděl videjko s BMW E 36,do kterýho nějaký blázen naoperoval dvanáctiválec ze sedmy,opět po x set hodinách práce v dílně-zkrátka když jsou nějaký kačky a chut,samozřejmě odhodlání to dotáhnout,dají se dělat opravdu funkční extrémy,podle mně krásný-není nad klasický seriový model,který má v sobě neskutečnou motorizaci a tomu odpovídající komplet podvozku a brzd,přitom stále relativně vzezřením seriového modelu,jenž se nemusí bát jakékoli výzvy od všemožných hypersportů...

praivo*

Tohle je podle mne extrém, 3000 BHP:



 

demijan*

0x

Takové auto bych nekupoval ,ti moc nevydrží motor.Taky mám upravenej motor u starého auta ,mám rád karburátory dvojitý a ne žádný chip tuning a přes počítač laděné auta .. Upravy mám ,snížená hlava ,zvětšené kanály a vyleštěné ,ostrá vačka,karburátor přetryskovaný ,el.pumpa benzínová protože na ten výkon klasická pumpa nestačila dávat a při 6000 otáčkách začlo dusit a chcípl motor.Pak výfuk maďarskej průměr 55 a mohl bych pokračovat dál,ale stačí to zatím 120 koní dobré,je to lada. Stačí to ,nepotřebuji auto prošpikovanej elektronikou,tady mám hlavně pocit z jízdy a hlavně to nemá posilovač řízení! Jináč kdo píše že to je hovadina tak není chlap,tohle je koníček a kdo má rád auta. Ale nevydrží ti ten motor moc km .. mě to nevadí protože mám dost motorů do zásoby :D :D

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]