Nejste přihlášen/a.
Zacal bych kontrolou vyfuku, jestli neni ucpany - v nizkych otackach = malo spalin = pruchodnost dobra, ve vyssich otackach uz stacit nemusi. To je pro zacatek to nejjednodussi.
Dal zkontroluj vzduchovy filtr, zda neni zaneseny.
Nevrtal si se v karburatoru? Nehybal si s plovakem? Kdyz bude vyfuk dobry, zkus mirne ubrat bohatost smesi.
Neznám konstrukci tohoto motoru, zejména způsob dopravy paliva a vzduchu do válce , zda je motor karburátorový nebo se vstřikováním a pod.Teoreticky bych příčinu odhadoval na chudou směs při přidání plynu.V tomto režimu u karburátorových motorů ,správné složení směsi je zajištěno hlavní tryskou. Překontrolovat zda není nějakým způsobem zmenšen její průtok .Karburátor má ještě řadu různých konstrukčních prvků , které zabezpečují správné složení směsi v celém rozsahu otáček motoru. Například při razantním přidání plynu apod.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.