Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
budu prodávat felicii COMBÍk, a chtěl bych vědět VAŠI představu o ceně.
Koupená v CZ, jsem 1. majitel, motor 1,9D 64HP, z roku 1998 (facelift), výbava - základ, krom rádia nic, STAV - "perfektní", bez investic a koroze, lehký puchýřek /2x-3x/ (prům. cca 3cm) na p i l lemu zadního blatníku, 5té 100% OK. bez vůlí na nápravě, čístá pěkná ČERVENÁ, na zimácích, ... ježděno převážně dálky, naheto necelých 400tkm ale OPRAVDU NA TO NEVYPADÁ, jede jak střela, po STK (DO 1/2016) - PROŠLA BEZ JEDINNÉ ZÁVADY... celkově spíš nevídaný stav...
KOLIK ZA TO CHTÍT? (prosím odpovědi typu cenu nabídnětte, podívejse na Sauto NEPIŠTĚ!)
Marek
Když si vezmete, že má natočeno 400 tisíc, začíná pomalu kvést a je jí 16 let, tak opravdu to vidím tak na 9 - 10 tisíc. Možná by někdo dal i 12, ale to si myslím, že je strop. Co je tam jediné k pochvale, to jsou ty 2 roky do STK.
Prodávali jsme Forda Mondeo. Veliké a pohodlné auto, ohromný kufr, šíbr, okna v elektrice, tažné zařízení. Motoricky vynikající, najeto 370 tisíc, zadní blatníky trochu kvetly. Chtěli jsme 15 tisíc,nikdo nedal. Snížili jsme cenu na 12. Sice jsme ho za ty peníze prodali, ale protože nový majitel měl platit ekologickou daň 5 tisíc, řekl, že nám ho vrátí, manželka ho prý nechce, že je to ještě velká částka navrch. Tak jsme mu raději 2 tisíce přidali, jen aby si ho nechal. Takže ve výsledku jsme za něj taky dostali těch 10. Dneska je cena starých aut velice nízko. Jaga.
Zdravím,
že sem tak zvědavý - jak starý to mondeo bylo, jaký to byl motor a byl to kombík nebo sedan?
Pro Ronyx: byl to sedan, r. v. 1993, takže mu bylo 20 let. Motoricky velice dobrý, jen ty zadní blatníky začaly korodovat. Ohromný kufr, když jsme jeli s vnoučaty do Itálie, vešlo se tam kde co. Jo a před časem se měnil motor za repasovaný, na něm najeto asi 20 tisíc km. Tady je:
doplněno 18.01.14 07:50:Jo, a 1,8 a na benzín.
doplněno 18.01.14 07:52:Letní gumy nebyly nic moc, ale kupec dostal i opravdu pěkné zimáky a to na discích. A oba náhradní přední reflektory.
Ženská, mondeo a felicia to je jak jabka a hručky, jestli to bylo jedničkový mondeo s dieslem, který se sral, tak to je za těch 10 ještě dobře prodané... ten motor co je ve feldě vydrží ještě 2* tolik, na to vemte jed...
Felicie se kupuju podle stavu a to zejména podle rozsáhlosti koroze! 400tis. nikomu kdo zná tenhle motor nebo zná cenu, za kterou se tenhle motor prodává, nevadí. Ještě do nedávna byla féla nejrozšířenějším autem v ČR. Rozhodně lepší pěkná féla za dvacku než nějaký rádoby lepší auto...třeba právě mondeo za obdobný peníze a to už jen proto, že féla bude jezdit do totálního rozpadnutí se servisními náklady pár korun, což v případě pěknýho kusu ještě nějakej pátek potrvá. Ohrnujete nos nad félou a přitom se cukáte, když máte dát trojku za světlo u starýho Forda a raději ho slepíte izolepou. Félám zdar, to auto si na nic nehraje.
Těžko říct,15-20 pokud je ve stavu jak píšete...nájezd není takový problém,důležitejší je stav,sám mám benzína 1,3 s nájezdem přes 320 tis a není problém,záleží na péči
Pro lepší odhad bych potřeboval nějaké detailnější i celkové fotografie
víc než o stav motoru apod. jde o stav kastle. ten motor je nesmrtelný a blbuvzdorný, další opravy v řádech stokorun. jelikož jsme neviděli ani fotku nic, pak nevím, co chcete poradit! Najděte si podobné kousky tomu vašemu a mrkněte za kolik chodí. já bych jí dal za 20tis. pokud je opravdu pěkná.
Před půl rokem jsem kupoval felicii s cng v super stavu za 25tis. kvůli spotřebě a to je trochu někde jinde i proti té naftě.
Nic není nesmrtelný,i motor 1,9 D ve feldě jsem viděl několikrát na odpis a to ani neměl najeto ještě tak moc...pokud to budeš za studena vytáčet do 5 tis otáček tak ti odejde každý motor,to stejné pokud se vyprdneš na olej nebo na rozvody
O stav karoserie určitě,zadní lemy to bude asi klasika,oprava celkem levná...důležité je aby nebyly prohnilé výztuhy pod předními blatníky,to už je oprava trošku dražší a aby nebyly hnité prahy a podlaha(i když ta není napadaná skoro vůbec)
Za kolik se prodává můj kousek...těžko říct,felda 1,3 GLXi,klima,ABS,všechna okna v elektrice,centrál atd(prostě celkem full výbava) rok 1999,všechny plechy původní 99% bez koroze,naj 320 tis...podobné kousky co se koroze a výbavy týče tak kolem 25-30 tis
prodávat se můžou ,ale je to otázka nabídky a poptávky,nabízet mužeš ale koupit nemusí.je to starý auto,a co se týče koroze ,je tam akorát není vidět,auto hnije i ze vnitř kde nikdo nevidí,realná cena do 15 tis,eko poplatky to zabily,a stát si mastí kapsu,nevidím v tom smysl snad jen obrat zas chudší a vytlačit stará auta
Korozi lze lehce předejít,péčí...ovšem to musí být od nova,teď už to má menší smysl...já jsem kupoval feldu jako pár let starou ojetinu kde koroze ještě nebyla,nebyl jsem líný udělat pořádný antikorozní nátěr podvozku a hlavně velmi důkladné ošetření všech dutin které jsem co rok obnovoval...teď už má najeto přes 320 tis a jediná stopa po korozi se začíná objevovat na pátých vratech,tu už jsem ovšem před zimou zlikvidoval-jezdím každý den,v létě,v zimě pořád-všechny části karoserie jsou půvdní a na 99% netknuté
Před dvěma roky prodával brácha feldu ročník 95,úplně minimum výbavy i celkem jetá(270 tis)...ale bez koroze a celkem dobře udržovaná(starý typ,systém BMM) a prodal ji za týden za 23 tis
Na feldu to je zlodějina,ale ty novější už jsou´´jen´´3000...ještě větší zlodějina je to třeba u 120tek,auto v ceně pár tisíc a za ně 10 tis ekodaň
Tak pokud by eko daň skutečně vytlačila stará auta, tak by to bylo jen dobře. Obávám se ale, že to příliš nefunguje.
NA STK dnes projde i auto svařené ze 2 částí, když jsem byl v létě na evidečnce se starým Yarisem, technik nemohl najít ražbu VIN protže netušil kde by mohla být. A starší technik nosí v práci dlouhý modrý pracovní plášt a čeká jen ta ro kdo mu do kapes pláště šoupne pár dvěstěkorunových bankovek.
Tipnu si že štastnému majiteli po 200 km upadne přední tlumič, vzhledem ke hmotnosti starého vw motoru.
Ano, tyhle diesely jsou docela těžké motory a karoserie Felicií s nima mívají problém, zvlášt, pokud se do karoserie začala zahlodávat koroze. I přední náprava se rychle vytluče, zvlášt na našich silnicích. Ale pokud je auto skutečně dobré, karoserie téměř bez koroze, za 12 tis, by se dala prodat určitě. Ideální auto na dojíždění do práce.S tímhle motorem se s lehkou karoserií dá udělat i docela zajimavá spotřeba.
Za desítku bych ji bral,za víc neee a to jen díky motoru ,žel jediná chyba že mají lukase,bosch je lepší.A ekovýpalné neřeším-to by šlo na ZTP (trvale,až do její smrti nebo do trvalého vyřazení auta,nebo mého důchodu či konce dojíždění do arbajtu)
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.