Nejste přihlášen/a.
Zdravím,
Poslední dobou co jsem nechal auto předělat na E85 cítím každým dnem horší startování, hlavně když auto déle stojí a studené starty a za studena kucká a někdy i např. vynechá chod prostě mrtvej bod. ( cuká ) když je auto zahřáté a vypnu motor jen cca na 10 minut tak nastartuje a jede celkem normalně,a příjde mě že se i zvedla spotřeba.
Ale už to není na brnk jako předtím, tak mě napadl že by to mohl být palivák pač baterku mám novou 6 měsícu tak by měla držet..
Muže mě někdo potvrdit že má uvaha je správná? Děkuji
Jak dlouho či kolik jsi najel kiláků naéčko? Doporčuje se měnit pal.ftr až po ujetí cca 500km a víc ,vyjetí nádrže a pak měnit.Jinak to reklamuj kde ti dělali přestavbu.To není normální,jedině trochu zvýšená spotřeba.Osobně jezdím na éčko bez úprav,spotřeba cca o deci větší,po ránu,či studený na druhou až třetí otočku motoru.Jinak byt se sejdou dva stejné motory,tak ořesto jeden jede na dané palivo hůř a druhý lépe,proč,kdo ví.Ověřeno na mém autě a dalších se stejným typem motoru,kdy někomu (např na 98 či 100oktanový) jede lépe a můj třeba hůře než na 95, zrovna totéž se děje s etanolem-mně jede dobře a jiným se stejným typem motoru ne!Každopádně to reklamuj,teda pkd jsi nekoupil "krabičku" na aukru za cca 3000kč
ještě mne napadly svíce,jak tam jsou dlouho,nestálo by to za to vyměnit je taky?
Já po cca roce a půl co jsem začal dávat éčko,jsem vyměnil palivák.A protže jsem byl zvědav jak bude vypadat (usazeniny) a jak vlastně vypadá uvnitř,jsem jej kuchl a vnitřek byl čistý!
Jde o BMW E36 1.6, Jednotku E85 jsem si kupoval sám, přes 500 km už jsem určitě najel, jen jsem asi zapoměl zmínit, dřív to startovalo v pohodě sice hůř,ale dalo se to a nebylo cítit cukání, ted je to ráno zapnu klíček a točí a po 4s začne škitat tak vypnu zapnu podruhý ješte chvilku pokuckavá a naskočí po rozjeti když přeřadím z 1 na 2 tak někdy trvá než ta dvojka chytne nemyslím nějak extremně dlouho prostě tam jde výrazně cítit mezera než se chytne a když tomu šlápnu víc tak to moc nejede zakuckava se.. Svíčky jsem si říkal že by to mohly být taky, ale když auto odstavím na cca 15 minut a chvi nastartovat tak to taky není na brnk a to už by nemělo svíčkám dělat problem, to když jedu třeba na benzinku tam mě to zabere cca 3-5 minut a to je v poho..
Proto zjištuji čím to muže být,ale rozhodně ten filtr vyměním asi tím nic nezkazím, uvidím jestli pujde poznat změna a kdyžtak zkusím vyměnit ty svíčky.. Pokud nepomuže tak asi bude problem v té jednotce..
ethanol(líh) rozpustí,a hlavně uvolní, veškerý ten bordel za x let,co se v nádrži nashromáždil a první co je na ráně je právě palivák...,stojí někde dvě kilča,výměnu zvládneš v poho sám(pokud si budeš moct lehnout pod auta z prava)-využij gumové ucpávky nového filtru(jedna strana starého,dpojit hadičku a hned nasadit nový filtr-pozor na správnou stranu montáže-šipka na filtru)...to cukání je zpočátku normální-právě jak se čistí komplet palivová soustava-ne všechno zachytí filtr...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.