Nejste přihlášen/a.
zdar lidi dneska sem se konečně trvale rozhodl budu si kupovat na jaře Hondu xl varadero 125 ale jelikož jsem koukal tak lidi píšou ze je nejlepší na takovédle motorce uject 60 000km a pak dělat generálku tak sem s tim smířenej proto se ptám na kolik by mě cca vyšla kompletní generálka motoru (výbrus, nový píst, kroužky, vyvážení ojnice, nová ložiska apod. ) na kolik to tak vidite jelikož to bude muj druhý motocykl a chci si z něj udelat cestáka pořádnýho tak ho plánuju mít na delší dobu proto volím ten výbrus proto se ptám zda nemá nekdo skušenosti s přibližnou cenou děkuji předem za odpověd
No pokuď už počítáš s generálkou, tak bys určitě neměl kupovat 4takt. Počítej tak 20-30tis. Spíš bys měl koupit 2takt, kde se GO do 10tis vejdeš a hlavně to daleko líp pojede. Jako 2taktní alternativu k Varaderu doporučuju Yamahu TDR 125, otevřená má cca 18kw a je o 40kg lehčí. Takže markantní rozdil v tom jak to pojede. (z Varadera vzhledem ke koncepci motoru vyšší výkon než 11kw nedostaneš). Jinak dvoutakt potřebuje obecně generalku zhruba v 30tis. Takže pokuď ji uděláš po koupi tak máš na hodně let vystaráno, stejně dřív koupíš neco silnejšího.
2takt nechci je to živější ale k čemu vyšší kw ale mě stačí se dostat z bodu A do bodu B a nepotrebuji ject 130 mi jezdíme s motopartou na pohodu 80 a chci to jako cestovní motorku a to 2t nebude chci s ní jezdit hodně dálky a cozit si furt v kufru lahvičku s olejem je blbé a hlavně i ta spotřeba je o nečem jinem a já budu jezdit hlavně na spotřebu ale kdyz uz 2t tak jedině krosku tam je mi spotřeba volná a výkon se do terénu hoí
Tak jako jestli se nepletu tak většina 2 taktů má vlastní olejovou nádržku ,která si bere to co sama potřebuje.
jo ale taky u většiny 2taktů se tam prý něco rozbije nevím čerpadýlko jestli tam je nevím ale prý se tam neco rozbije a pak to nedodává olej a zadře se motor jezdím s několika lidma co mají 2t a říkali že samostatná lahvička nikdy by tam olej nenalily všichni vozí po kapsách malou lahvičku a vzdy kdyz natankujou tak tam prdnou trošku oleje a hotovo a na todle prý právě trpí to TDR prý
zapoměl jsi už ale napsat že krom toho že 2-takt lépe jede taky - o dost více žere,je o dost více poruchový,musíš do paliva míchat olej (a to se jo sakra takové prázdninové ježdění prodraží).
Pokud je tazatel student tak se rozhodně 4-takt se svojí malou spotřebou vyplatí, že nejede není pravda (jede o něco pomaleji co se týče zrychlení ale to to jsou 2 sec)
Konkrétně Varradero je dobrá motorka (akorád těší ,to je dáno koncepcí motoru který je dvouválec)
Pokud budeš dobře vybírat s někým kdo se v motorkách vyzná tak po nákupu nebudeš muset nějakou generálku dělat.
Pořád je to ale jenom stopětadváca, moc nejede, pokud chceš opravdu více peněz investovat do cestáka na delší dobu tak už si spíše kup něco silnější.
doplněno 05.01.14 11:13:Ano jednoznačně ber Varana s tím chybu neuděláš, Hondy jsou skvělé motorky- věřím že budeš spokojený.
Který ročník bereš?
doplněno 05.01.14 11:16:Ale dej si pozor je to 125ccm - to znamená že naní můžou jezdit kluci od 16 let, nevšichni ale často to tak je na něm jezdí jak nemají, o motorku se moc nestarají (třeba nemají peníze) a potom podle toho ta motorka vypadá ... Nejlepší je se na motorku jet podívat a pokud tomu opravdu dobře nerozumím vzít sebou nějakého kdo se v tom vyzná.
presne tak jsem student a raději si nejakou kačku připlatim na varadero misto tdr ale vrátí se mi to ve spotřebě a já jsem se 125 zatím spokojej tento rok si budu delat sice vetsi ale já se rozhodl ze ted koupim varadero vydržím s ním nejakou dobu a pak si udelam neomezenou motorku a pak koupím velkého cestáka akorát jedinou výhodu u velkýho cestaka vidim to že je lehčí předjíždení protoze u 125 se blbě předjízdi ale není to nejhorší
Varaderko je libová motorka, jezdil jsem i na ni. Před generálkou bych nekoupil ani omylem. Generálka by také mohla stát i více než třetinu ceny a je také otázkou kdo by ji dělal. Díly jsou nestvůrně drahé. A také je nedostatek mechaniků kteří práci provedou se stoprocentní zárukou. Já takové práce například odmítám, před rozebráním netuším, co všechno bude o ojeté vrany měnit a nemohu říci jasnou představu ceny opravy a když to ve finále udělám opravdu poctivě, zákazník mne považuje za zloděje a šíří o mně negativní reklamu. Když místo toho opravím nějaké číńany, vydělávám pohodlněji a nikdo mi neklne.
Sám chtít Varadero, zásadně si je dovezu sám z Německa. Po prvním majiteli, pokud možno starším, usedlém a také se servisní knížkou a plnou servisní historii a pokud možno málo kilometry. Cca do dvaceti tisíc. Zásadně se i vyhnout případným imigrantům a kupovat co nejdále na západ, ne někde v bývalém DDR. Varaderko, když se sundají kola a jisté opatrnosti se dá přepravit i v kombiku.
@pest: je motorka a motorka, je rozdíl zda se jedná o velkobsahový motocykl s kterým jezdím na rychlejší volnoběh nebo nadupanou 125 s kterou jezdím na plné kule. Varadero 125 jde i 140, sám jsem na něm jel po dálnici takto, pochopitelně po příznovém větru, jsem si ale ze zkušenosti jist, že těch 60k je u něj již hodně moc
K zakladateli fóra. Když jsem četl k čemu to potřebuješ, proč nekoupiš novou 125 4T s dvouletou zárukou. Ceny kolem 30-35 tisíc a funguje to dobře, doby kdy dovozci dováželi nejlevnější neodzkoušený šrot jsou již za námi. Já jsem měl cca 3 roky nějaký Jincheng a byla to libová motorka, s pani i psem to jezdilo stovkou.
doplněno 05.01.14 13:18:Nu: s Inovou i s shadow mohu souhlasit, s jinchhengem píšeš ale kraviny páč o něm nic nevíš. Dnes si totiž můžeš v Americe koupit Piaggio vyrobené od Jinchengu pobočkou, kterou mají v Jižní Americe. A ani bych se nedivil, kdyby ta inova po Hansovi byla dělaná v Číně. Japonci tam dělají hodně slabších motorek a zrovna Jincheng dělá pro Japonce více než 20 let. A když postaviš tu "inovu" OD Jinchengu, vedle zaručeně japonské, tak nepoznáš v provedení rozdíly. Tedy je mimo ceny, Jincheng je za méně než půl. A ta tvoje, které se zbavil Hanz, by proti jinchengu vypadala a i byla jen ojetá vrana.
V nabídce mám doprodej od Jinchhengu něco jako jako je tvá Inova, jen nemá vstřikování, cena něco přes 26k a s dvouletou zárukou. Prodal jsem jich hejno a mimo ztracených šroubků kapoty jsem neřešil jedinou reklamaci. Zapomenul jsem je tehdy natřít Loctitem.
To tvoje vytahování s Inovou od Hanse jsem zde četl stokrát. Často píšeš i chytře, velmi často ale blbiny.
moto já nejsem překupník, který prodává lkidem legendy a naděje, živím se poctivou prací a mohu si sem napsat co chci
až bude mít moje shadow najeto 100 tisíc km, budou tvé jinchengy sešrotovány
japonská motorka ze skutečného železa, skutečné oceli, se skutečný chromem a skutečným lakem je na rozdíl od tvých čínských poddimenzovaných náhražek skutečnou motorkou
Uvědom si že toto je poradna a ne tvůj soukromý e-shop
Také se živím poctovou praci a svým zákazníkům nevěsím nikdy zvonky na nos. Zajimalo by mne, co ty považuješ za poctivou práci. Někde lopatovat či sedět na úřadě?
Mám Hondu CB 500 a jsem si jist, že by při zodpovědném zacházení mohla také vydržet co tvůj shadov. A můj Pašík milion kilometrů. Bavíme se ale o jiném levelu a cenovém rozpětí. A motorce která má sloužit na překlenutí jisté doby než zakladatel vlákna sedne na silnější. Za cenu nového shadow si ale mohu koupit několik jinchengu s kterými v pohodě najezdím v součtu více kilomerů než ty se svou vranou.
O Číńany se zbytečně otíráš, maji dnes techologie i materiály stejné kvality jako Japonci. Vše jen otázkou ceny. Létají na měsíc, staví rychlodráhy jaké nejsou pomalu ani na Západě, nejdelší mosty na světě, obrovské budovy, tunely atd. Nemyslím, že by jsi o technologii moc věděl jinak by jsi takto nežvanil. A to co jsem napsal, že Jincheng vyrábí celé skútry pro Piaggio je holý fakt. Klidně si o Jinchebngu to vygoogluj.
Je tedy faktem, že v Číně se vyrábí zboži velkého rozsahu kvality, od levného šrotu po velmi kvalitní ale i dražší výrobky. Naší dovozci a hodně jednorázových dovozců ze začátku kupovali to nejlevnější a byly problémy.
Co se týká mého soukromého shopu, nic zde nanabízím a jsem zde i anonymní takže by muselo přes soukromou poštu a ta je předpokládám i pod kontrolou adminu, takže bych ani neriskoval zde kšeftovat. Nebo zdce vidíš odkaz na můj shop?
Píši zde rady z dobré vůle o věcech které mne baví. Několikrát jsem ale přemýšlel o zrušení účtu pro přítomnost takových zabedněncu jako jsi ty. Je to pro mne ztráta času. Když zde něco napíši, téměř pravidelně se vynoříš a vyrýváš. O motorkách snad něco víš z pozice uživatele, nevěřím ale, že by jsi byl v oboru profik. Spíše amater který zde obsedantně machruje. Největší šrot co jsem kdy prodával byly Čezety, Jawy a hlavně Babetty, za ty se dnes stydím. Než zkrachovali, tak ty jejich polozmetci stály přes 20k. Před časem jsem prodal i nějaké Robby od Jawy, nejlepší na nich byl jen činský motor a snad italská kola. Jenže ani motor moc nefungoval, páč ti joudové jej nedokázali osadit a vyladit. Takže byla práce navíc uvest do provozuschopného stavu.
To neřeším. Jednou je možná budou vyrábět ve Vietnamu. Můj známý dováží činské helmy vyráběné ve Vietnamu a chválí si je. Svého času dovážel renomovanou italskou značku a tvrdí, že dodávky byly horší kvality než dnes z Číny ty vietnamské. Musel spousty dodělávat, repase prakticky uživily jednoho zaměstnance. Dnes jej nepotřebuje. Stejně tak Poláci dělají dnes lépe než Italové, hlavně jsou spolehlivější.
Mám ještě naftového Forda z roku 86, to je můj miláček. loni v květnu když končila STK jsem jej chtěl již poslat do automobilového nebe. Nakonec jsem nechal udělat prahy a pár blbostí a zase má něco před sebou. Je to Karel II. Na papírech z Karla I. Na tom jsem již ojetem z Německa najel 300k, K II. má již 200k ode mne a motor jako zvon. Nákup byl 350EUR a 5k za papír od Fordu, další náklady prakticky O, když tedy pominu 2x chladič a těsnění pod hlavu. Jinak těžím z pozůstatku K I.
Byl jsem s nim i na dovolené v Chorvatsku v době kdy jsem měl již Pašíka. V Pašíkovi si připadám trochu jako rukojmí. Počítač řekne dost a bez VAGu jsem namydlený. U Karla bych sundal značky a nechal jej tam, za těch půl milonů mne ale Karlové nikdy nezklamali. A to byl Karel I. až v Asii a žral i naftu která byla hnědá jako ropa.
hele já jsem rok odjezdil na Yuki taky jsem s ní byl spokojen ale už od 15let jsem toužil o varaderu ale nakonec sem odjezdil sezonu s čínanem protoze sem se bal abych varana hned nenapálil
Jo, jak jsem psal, je to libová motorka. Být v tom podvozku dvěpade, mám jej doma a litrový je zase obrovská kráva.
Rozhodně to ale chce nakupovat ve stavu, aby měl před sebou spoustu kilometrů bez repase. Kupovat z druhé ruky v Česku je riziko.
Díval jsem se na mobile.de a pěkné s 13000 km je tam za 2000 EUR. Což je bratru 60 tisíc, mohlo by to ale jezdit bez investic. Těch 125 je tam málo.
Na motoscooutu je jich víc. Nad 20k km bych ale nebral. Je tam jedno hezké s málo km. za 1850 EUR
autoscout24.de/...
já mám lehce ojetou libovou Hondu Innova 125 ccm od Hanse z Hamburgu, jezdím za 1.8 litru, v průměru 80 km/h ale jedu bez problémů i stovkou s plexištítem
Kupovat si šrot před generálkou může napadnou akorát hlupáka
na 20 let staré hondě shadow mám najeto 79 tisíc km a vůbec žádnou generálku ani střední opravu nechystám protože motorka jezdí jako nová, a když vyleštím lak a chrom, kam se hrabou ty vaše papírové jinchengy
shadow mám od Kay-e z Brém
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.