Nejste přihlášen/a.
Zdravím chtěl jsem se zeptat když u babety 210 zmáčknu ten kolíček sytiče tak se babeta u dusí a nerozjede ale po odklapnutí se rozjede tak bych potřeboval poradit,co stím
doplněno 02.01.14 14:28:ale ono to bylo seštelované dobře,jen sem jednoho pěkného dne sundal to plastové víčko na karburatoru jak plnit roli vzduchového filtru nebot ak nějak a od té doby to nechce takhle spolupracovat,tak poprosil o radu co stím mam prvést
doplněno 02.01.14 17:03:Tak jsem tedy zjistil že tam žadný molitán nemám,jestli tedy ten maolitán má být v tom černém víčku,tak tam ani nebyl když jsem to kupoval,ten molitan že bych ho nějak udělaje ta možnost jak silny by asi tedy měl bejt nebo se prodáva?
To co jste napsal je naprostá blbost to není žádnej chcípak. Pokud ho jako chcípak používáte tak je to vaše věc ale normální lidi maj na řidítkách elektrickej chcípák nebo popřípadě u starších typů dekompresor. Ten kolíček má 2 polohy jedna poloha uzavře přístup vzduch z poloviny a druhá poloha vzduch zavře uplně (ikdyž je tam maličká dirka) a když chcete tento sytič vypnout tak prostě jen přidáte plyn a šoupátko zatlačí na takovou páčku která zvedne přívěru a jakoby to cvakne. Je to tzv ploautomatický sytič. Ale pokud toto uděláte při ohřátem motoru tak vám chcípne protože tam půjde málo vzduchu to je jako kdyby jste u škody 120 dali sytič při ohřátym motoru hned po jízdě. Sytič se vždy dává pouze u studeného motoru.
Kolíček má, myslím dvě polohy, co to dělá, když ho zamáčknete "napůl"?
doplněno 02.01.14 13:19: ...sytič se automaticky vypíná přidáním plynu...
... pokud se i studený motor se sytičem dusí, máte pravděpodobně příliš bohatou směs...
Zkuste vzduchový filtr odmontovat a nastartovat bez něj.
Vyperte molitan z filtru (třeba v benzínu) a před montáží nechte vyschnout.
Při odmontovaném filtru zkontrolujte správnou mechanickou funkci sytiče.
Koukněte dírou do karburátoru, jestli se Vám tam nedostal nějaký bordel.
Při montáži filtru dejte pozor na správné umístění molitanu.
Pak dejte vědět...
Tak se omlouvám, ten vlastní filtr je dále v tlumiči sání, černě víčko je jen spojka, spletl jsem si to s nějakým jiným karburátorem...
a pkkud já vím tak na mojí babetě zapínám sytič jen při studeném motoru, po nastartování se sám vypne, nikdy mě nenapodalo zapínat sytič po nastarování nebi při teplém motrou, protže se tím zavírá vzduch a směs je moc bohatá
doporučuji karburátor dellorto, ten má sytič-páčku, jen jeden šroubek volnoběhu a nemusí se pracně seřizovat hladina paliva v plov. komoře, babeta s ním jede jako pila
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.