Nejste přihlášen/a.
Mám vlastní zkušenost, veškerým půjčkám se zásadně vyhýbat. Raději si utáhnout opasek a pracovně přitužit.
Co se týká autobazaru ESA, tam zkušenost namám, v autobazerech zásadně nekupuji, zkušenosti jiných nejsou s esou moc slavné. Říká se, že jsou to druhá áčka.
Nedávno vykoupili v aukci spousty vraků od ČD.
buss: když mám jako kupující plnou hotovost, mohu ještě jednat o slevě, což je v dnešní době reálné, při nákupu na úvěr si podmínky nemohu diktovat protože je moje vyjednávací pozice slabší
navíc když vezmu na úvěr, obyčejně musí být vůz ještě havarijně pojištěn, tedy na leasing určitě, na spotřebitelský úvěr možná ne
prodávám motorky a mám i smlouvu s Esoxem pro případné úvěrování, prakticky vždy se mi ale podařilo zákazníka přesvědčit, at to úvěrem neřeší, páč je moje zásada, chovat se k zákazníkovi přátelsky a ne jako vychytralý ojeb
velkým problémem kupujících je, že jsou pohodlní pořádně prostudovat smlouvy s kalkulačkou v ruce
co mne vyloženě pobuřuje, jsou reklamy proodejců aut, kde je nějaká super cena a kdesi dole hvězdička a pidipísmenky napsano "při financování společnosti xxxx", no a když se blíže informuji a začnu počítat, tak najednou zjistím, že je dražší nejméně o čtvrtinu
jsou to takoví "šmejdíci"kteří sází na lidskou blbost a touhu mít okamžitě to jejich úžasńácké auto
stejně ta piksla je za pár let ojetá a za zlomek původní ceny
nu: pravdu díte
ekonomika.idnes.cz/...
poslední známý hlupák ktwerý si tam vzal předevčírem úvěr dopadl takto:
Octavia TDi 77 kW r.v. 2008, najeto 100 tisíc, typ 1Z před facelifem,
cena 235 tisíc
akční cena 185 tisíc
cena na úvěr 72 splátek x něco přes 5000,- Kč/ měsíčně
-----------------------------------------------------------------------------------------
zdravý člověk žasne, za 7-8 tisíc eur v brémách k sehnání neskutečná leštěnka po někuřákovi poslední facelift typu 1Z , cestou domů ještě najdete pod sedačkou colu kterou tam Hans nechal pro vaší dobrou náladu
hLUPÁCI OD LESA běžte hned do esa a nacpěte tam své těžce vydělané peníze podnikatelům s finančnéímu produkty do kapes
No a proč se divíte tomu odlišení? Keš má prodejce prachy, na úvěr má + provizi. Takže těch 100 000 dožene. Z něčeho i banka žije, přece nepůjčí prachy, nedisponuje s nimi a ještě má náklady. Poplatky by měly být už zahrnuté v kalkulaci, konečné částce. Není nic jednoduššího, než si nechat udělat kalkulaci, u slušných společností je zadarmiko.
Ano, je v tom háček, úvěry jsou bankovní a nebankovní, pokud máte záznam, exekuci tak banka nedá, s vyjímkami. Ručí se jen autem.
Když už je k dispozici 100 000 a na splátky, tak by šlo i zvažovat o dražší variantě auta. Min. výši akontace sdělí poskytovatel úvěru.
Leasing je pro ty, co mají, hrozí exekuce.
Nedavna zkusenost
1/ ESA nikdy nikdy nikdy!
2/ jak uz tu kolegove psali, uver je vzdy s provizi takze cena auta je teoreticky niz, prakticky vys.
3/ hlavne mrknout na podminky uveru, nesmi to byt leasing ale uver, a take spousta bank nabizi moznost to splatit bez poplatku. Tzn treba tri mesice platis pslatky a pak to splatis najednou.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.