Nejste přihlášen/a.
Dobrý den mám problém a potřebuji ho rychle a naléhavě vyřešit koupil jsem audi 80 za krabičku malborek stála 3 roky a po nalití benzínu a dáni baterie naskočila hned na poprvé ale po cca 15s běhu ihned zase přestala vrčet tak jsem usoudil že bude potřeba taková lehká rychlá go tak jsem vyměnil svíčky kabelx ke svíčkám víčko rozdělovače olej v motoru, pal filtr ,vyčistil nádrž a veškeré potrubí vzduchem až ke karburátoru kde je jeden vstřik ten jsem vymontoval a donesl do servisu aby zjistili zda je v pořádku po 3 dnech me ho dali že je ok tak jsem ho namontoval zpátky.Dále jsem vedle vstřiku viděl nějaké rádoby zlaté víčko po sundání na 4xhvezdičkách sem zjistil že je tam jakoby membrána s pérkem které při vetším tlaku než je potřeba propustí benzín vracečkou zpátky po zkouknutí jsem zjistil že je trochu špinavé tak jsem ho vyčistil a má 2 vrstvy a jsou rozlepené nevím zda je to dobře nebo ne tak jsem to namontoval zpátky.potom jsem našel automatický sitič nechodil tak jsem ho rozdělal a našel motorek se šnekem který vytlačí ven kus "tičky" a tím zatlačí na klapku v karburátoru a pootevře jí tak jsem to snad rozchodil.A po natočení jesm zjistil že jsem uspěl ale jen do doby než se auto ohřálo potom auto začlo ztrácet výkon i po pridáni plynu a až do doby kdy chcíplo a poté již nešlo nastartovat ani za boha tak jsem počkla pár minut a auto zase běželo ale jen chvilku tak jsem hledal dál nechal jsem auto vychladnout a zavolal kolegu ten mi auto nastartoval a já koukal kolik tam jde benzínu přes vstřik na volnobeh tam padali jen takové malé kuličky a auto šlo dobře a po pridání plynu najednou vstřik otevřel a nachcalo tam benzínu opravdu hodně a auto se dusilo po vetším sešlápnutí to motor přemohl a v 3500 otáčkách bežel normálně (asi stihal spalovat takové množství benzínu) ale v nižích auto cukalo kolísali otáčky a i bíle kouřilo a z výfuku něco stříkalo ale ne voda ani olej ani jedno nezmizelo po puštění pedálu plynu vstřik přivřel a padali zase jen malé kuličky benzínu a přestal kouřit a šel odbře ale po nějaké době auto chcíplo i když benzín šel a čerpadlo je změřeno tlak je super.Dále jsem našel od strany spolujezdce na karburátoru takovou skřínku s káblem s kterou se dá točit uvnitř je grafitová čára po ktere jezdí dva plíšky tak jsem jí povolil a při pohybování v ose a zapnutém zapalování se žačal pohybovat i sitič myslím si že to určuje to množství paliva kolik tam pujde ale pri pohhybu s ním se menili pouze otáčky na volnobech a né množství paliva benzín při zvýšení otáček tekl opravdu proudem nebude to ta gumová vložka vedle vstřiku?že to nepropustí? už si opravdu nevím rady jiskra jde dokonale a pořád
Moc věcí najednou.Je třeba jednu věc a zkoušet.Ale já - a po konzultaci v servisu jsem nebyl sám- měl podobný problém na fáčku a nakonec skočilo ve šrotu.Je tam moc čidel a kabelů z nichž některý může ztrati kontakt - při určité teplotě či otřesech.A měnit veškeré kabely plus kontrolní čidla se mi nechtělo
Těch závad tam budae asi víc. Ale podle popisu je největší problémv karburátoru ( co je to za rok výroby, opravdu je tam karburátor?)
Rozebrat, vyčistit, zkontrolovat všechna těsnění trysky, nastavit hladinu v plobákové komoře atd. Těch trysek tam bude určitě víc, než ten jeden "vstřik" jak píšete.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.