Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Automatická převodovka

Od: josi.ow* odpovědí: 25 změna:
U automatické převodovky na Ford Galaxy rv 1996 na dálniční režim auto nepodřazuje ani neřadí rychlostní stupně. Třetí stupeň je zablokovaný. Manuální řazení OK.

 

 

25 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x
Tak to dej do servisu, pochybuji totiž že ti tady z tohohle popisu řekne někdo konkrétně čim to je a nezlob se ale myslim si že i kdyby tak ty jsi automechanik?

 


0x
Promiň,napsal jsem trochu ostřeji než jsem chtěl. Myslel jsem tim to že je to moc zpecifické a je nutno vidět převodovku, logické snad je že je tam něco v háji na automatu, co to zjistí jen servis, maximálně majitel se stejným problémem ti řekne co to bylo ale to je tak všechno

 

guestyn

0x
Mam stejny problem, jak dopadla oprava?
josi.ow*

Tak oprava zatím nedopadla nijak, nedaří se to dát do kupy
guestyn
Tak jsem vymenil kompletni napln v prevodovce, vymeni vni filtr. A...zlepsilo se,jenze po 14 dnech to udelalo znova. Takze ted to nedela tak casto, ale obcas ano. Staci zastavit,vypnout motor, chvilinku pockat a dobry. Napichnul jsem to na PC a zjistil ze to ma 1. sporadickou zavadu ventilek v prevodovce neprepusti. Uz mi toukazalo nekokrat. Podivam se do ETKY co je to zac a vymenim ho, je hed pod vykem prevodovky(6sroubku). Dam vedet jak to dopadlo, ale stejne se bojim ze je v haji variator.To by byl PRUSER!(odhaduju takovejch 20000,-)

 

kikic

0x
Závada může být v elektrice-relé,či něj.elektromagn.spínač řazení rychlosti
zbynek*
Nevim co mas za auto ,ale ja automaty opravuji zkus mi popsat problem a ja se ti pokusim poradit.
lojza*
Vážený pane,
využívám Vaší nabídky a dovoluji si Vás požádat o radu.
Koupil jsem manželce starší Renault Megan 2,0, r.v. 1996 s automatickou převodovkou, najeto dle tachometru cca 165 tis. km.
Nedávno jsem jel na technickou prohlídku, kterou jsem absolvoval bez jakýchkoliv problémů, ale při návratu najednou za jízdy přestal řadit. Motor se vytočí do otáček, ale nezařadí rychlost. Takže jsem dojel poskokama jen při velmi nízkých otáčkách i přesto rychlost stále vypadávala. Přitom zpátečku zařadí normálně a i bez problému dozadu jede. Auto jsem dal do Renault servisu, žádnou konkretní závadu nenašli, nějaký ventil je v pořádku, dozadu tlaky dává dopředu ne a tak jediné co jsem se dozvěděl je vadná převodovka. Nevím, zda má vůbec smysl převodovku spravovat. Pokud máte zkušenosti a poradíte budu Vám zavázán.
S pozdravem
Mareš A.
vlada*

Renault Megan Scenik 1997 11 mesic

nezhasne kontrolka na palubovce nejde do otacek jede 50 km a konec zpatecka cukne a jede po zahrati vypnu zapalovani kontrolka zhasne a jezdim treba cely den v pohode prosim Te porad co s tim automatem mam delat diky za kazdou spravu

ales*

Dobrý den,

mám problém s automatem na Citroenu C5 2.2HDI a chtěl bych se zeptat co si o tom myslíte.
Při studeném motoru (cca prvních 5km) mi to při přeřazení ze 3 na 4 udělá to, že se motor roztočí rychleji a teprve o něco později (pár desetin vteřiny) se pokusí zařadit a docela to škubne.

V servisu to napojili na diagnostiku a navýpisu obrazovky diagnostiky to napsalo:
Typ aut. převodovky 4HP20.
39 F Porucha kontroly změny převodového stupně
Typ detekce: není určeno
Prostření :
Kód poruchy řídící jednotky : P0783
Napětí akumulátoru: 14,4V
Teplota oleje v aut. prevodovce: 68 st. C
Otáčky turbíny: 3008 tr/min
Otáčky motoru: 3008 tr/min
Výstupní otáčky: 2592 tr/min
Převodový stupeň nebo změna: 3-4
Měnič: Řízené prokluzování
Režim činnosti: POJISTKA ZÁMKU
Informace 1 Rozpojený (-é) kontakt (-y) a není hlášena porucha

Jakmile je motor ohřátý, řadí to normálně.
Mám jet za týden na dovolenou 600km a jsem nervózní jestli to auto nezůstane někde stát.

V pondělí ještě pojedu do servisu zkontrolovat množství oleje v převodovce, ale nevím jak velký risk je s tím jet. Během srpha jsem s tím najezdil 1700 km a pořád je to stejný. Auto má najeto 195000km a je otázka jestli v něm někdo měnil olej v převodovce, protože mi v Citroenu říkali, že se nemění.

Děkuji.

yamamoto
v KAŽDÉ automatické převodovce se mění olej
rastik000
zdravim Vas chcem sa spytat ci mi neviete poradit mam audi 80 B 2 trojstupnovy automat a z nicoho nic mi to zacalo robit z N mi to vobec nezaradi D ale pritom R ide normalne co si o tom myslite?
vitin
Ahoj, mám tu samou závadu, mohl by jsi mi dát vědět, v čem byla příčina závady a jak je náročná oprava? I finančně.
Moc dík, Vitin
anagar
Mame LandRover automat. Asi pred pol rokom sa bola vymenená prevodovka, lebo bola vadná. Zo 3 - 4 nechce preradit a motor ide do otacok. Teraz to zacala robit aj tato nova, zase. Poradte co robit. Nechcem zase tlacit peniaze do toho ak sa to potom zase skurvi.
rastik000

Zdravim chcem sa spytat

mam audi 80 automat.. a zacalo mi to robit spiatocka ide normalne ale ked dam D tak sa nechce pohnut iba otacky vyskocia ak slapnem na plyn dolial som ATF pohlo sa to trochu potom som isiel dozadu dam D zasa nejde potom zas isla asi 5 metrov a zas nejde neviete niekto neaku radu?

dakujem

jack*
Zdar, mam nissana maximu J30 s automatickou převodovkou. Vše bylo v pohodě, ale poslední dobou
jsem zjistil, že mi při přidání plynu jde motor do otáček, ale auto se nemůže chytit, tedy jako když ten kroutící
moment z motoru se nedostane na poloosy. Prostě jako když u manuální převodovky klouže spojka.
A současně se někdy ozve pískání, jako když klouže řemen. Ale všechny řemeny jsou v pořádku.
Nechal jsem zkontrolovat stav převodovky v servisu u nissana a oni mi oznámili, že je vše v pořádku.
Oleje je dostatek.
Prosím o tvůj pohled na můj problém.
Dík.
Jirka
misak*
prosim porad mam jeep grand cherokee studené bez problemu ale teplé to nechce jed jenom to občas cukne a jede jenom na 1 max. 2 prosím porad díky
rvb

Nejhorší je že dneska se v automatické převodovce štourá kde kdo, většinou ji "dorazí" a oprava je potom nákladnější než když se jede rovnou do servisu, při prokluzování aut. převodovky, a nebo když už neřadí, jde většinou o rozsáhlejší závadu v úniku tlaku a výměna oleje a filtru, doporučovaná různými "opraváři" jenom stav zhorší protože nový olej uvolní usazeniny v hydrodynamickém měniči a bubnech spojek - následek zadřené těleso ventilů a prodražení opravy.

remi1*
Ahoj.Četla jsem,že opravuješ automatické převodovky.Potřebovala bych radu.Děkuji
lpboss*
Ahoj,
Mohl by mi někdo poradit čím by mohlo být cvaknuti v převodovce při přeřazení z P nebo N na rychlost nebo R
Je to ve volvu 460 a převodovku to má 4HP14 Předem dík
coudi*
Nazdar Zbyňo
mám problém s espacem 3,0i automat.
Když nás jede 7, tak nechce podřazovat ze 2 na 1, až sešlápnu plyn na podlahu tak přeřadí.
Dík za radu PETR

 

 

guestyn

0x
Muj problem byl, dva vadne konektoryna prepoustecich ventilkach. Vse je ted uz v poradku, cca 5000km.

 

rastik000

0x
Neviete mi niekto poradit mam audi 80 rv 1982 automat začalo mi to robit divne veci dozadu ide auto normalne a ked dam D 1 alebo 2 tak sa nechce hybat iba otacky vyskocia diky

 

pb*

0x
Je to problém znečištěného oleje z pálících se lamel, závada je v rozvaděči. Opravu zvládne jen odborník.

 

jirkahorak*

0x
měl jsem renolta 2 litry obsah(karburátor)dělalo mi to taky-rozebral jsem na převodovce co se dalo, vyčistil přepouštěcí kanálky páč je to jen hydraulika na nečistoty velmi choulostivé a pak to bylo O.K. ale podotýkám že to byl starý vůz a dnešní nebo novější převodovky pořád vylepšují a pak nevím jak je kdo zručný-ale tenkrát mi to pomohlo

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]