Nejste přihlášen/a.
Dobrý den.
Potřebuji radu před rokem jsem zkončil školu a začal pracovat do tet jsem jezdil s Felicii do práce a všude ale jelikož felda stárne a začíná se spíš prodražovat než sloužit a v zimě se dostat domu bylo opravdu opruz jelikož bydlíme nad lesem proto uvažuji nad Terranem Nebo maverickem hlavně dlouhou verzy (je nás doma dost a potřeboval bych si s ním alespon navozit dřevo) tak mi prosím poradte
Potřebuji tedy toho mavericka ale nemám dostatek financí a chci ho koupit na splátky kde ho seženu na tyto splátky mohl bych dát akontaci ale nevím jestli me to projde u banky krátka doba v zaměstnání a ještě na dobu určitou a mám dojem že mohu být v tom registru nejakým ale nevím jednou jsem se pár dní opozdil za paušál a jednou me přišla domů pokuta z metra z prahy asi na 2000,- asi jsem na ní zapoměl tak prosím o radu kde bych auto takto dostal myslíte že AAA auto by to dokázala mají tam dokonce i to terráno co bych chtěl okolo 70 000,- a na splátky okolo 1000,- to je hezké ale aby to dopadlo. tak předem děkuji za rady
Terrano II 3,0l jsem sedlal několik let. Auto skvělé, bezvadné,...ale do doby, než se začne ...no jak to říci slušně...kazit. Opravy jsou drahé. Do Terka za 70.000,- bych nešel ani náhodou. Jestli má nalítáno přes 250.000 km, tak spláčete. Začne to vstřikovacím čerpadlem cca 50.000, turbem, cca 70.000, opravou převodovky konkrétně přiřazování předního náhonu 30.000, začnou zlobit přední volnoběžky a nedej Bože, abyste měnil v zadu samosvorný diff, to máte, bratru za 70.000. Jediná výhoda u vašeho 2,7 l je téměř nesmrtelný motor, to u těch třílitrů byla slabina s opravou od 100 do 200.000,- Navíc jestli to AAA prodávají za 70.000, tak hodnota bude kolem 50.000,- a to je fakt pastička. A nemyslete si, že jiné offroudy ve srovnatelné velikosti a ceně na tom budou lépe. Ovšem, jse-li kutil a máte-li na to čas, tak jako hobby...
No to je pravda s tema AAA a asi si našetřím a bude to na 100% jen nevím jestli do té doby vydrží felicie Jinak mám doma dílnu po otci automechanik ale dělal Š120 takže nářadí zastaralé a jediná výhoda je vzduchové nářadí a hever to je asi nejmodernější část ale pak už asi nic jinak jsem vyučenej automechanik ale nedělám to a čas by se taky asi našel.Přemejšlel jsem ze bych to zkusil do příští zimi našetřit a pak koupit nejakej takovejhle kousek okolo 50 000,- a jezdit feldou (pokud vydrží) a zatím si doma přes zimu auto udělat cočko mám tak by s vyvářením nemusel bejt problém plech by se dal sehnat od zaměstnavatele kde dělám a asi bych zvládl i karosařinu stříkací pistole mám tak i lak bych si udělal ale mam strach že nezvládnu zrepasovat DIFF a převodovku protože zvedák je na š120 a ne na terrana a ani ho moc vysoko nezvednu leda schodit boudu a delat to ze zhora asi to bude nejlepší možnost.Já bych si klidně zase koupil felicii mě je jedno co me doveze na místo ale to terano me zaujalo prostorem spotřebou a prostupností terénu navozil bych si pohodlně dřevo a k baráku jezdil bez problému
Víte co, doporučil bych vám pročíst fórum terrana, zkuste zkontaktovat nějakého terranistu v okolí, at se s vámi na to auto jde podívat. Vaše představa o opravách offu mě trochu připomíná představu o opravě základové desky v PC, když mám v dílně pájku a lupu. Neberte to ve zlém, ale jsou opravy, co doma těžko zvládnete. Na konec z toho budete otráven a váš sen se změní v noční můru.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.