Nejste přihlášen/a.
Ahoj lidi, potřebuju koupit auto. Chci Opla protože jsou v naší rodině přes 30 let a teď mám jednoho v garáži ale to je miláček a stím jezdím jenom o víkendu v létě ;´). A potřebuju něco do práce. Je to denně cca celkem 40 km. O díly a servis se starat nemusím jsem z vesnice a soused je opravář. Ale co bys te mě doporučili? Astru nebo Vectru? Já fakt nevím. Do 50 tisíc se vejdou i naftáky jako je 2,0 DTi ale nevím jak jsou spolehlivý. Vůbec nevím jestli benzín nebo nafta. Asi bych radši naftu při tomhle nájezdu. Nechám si poradit.. Díky
No podívej: Diesel se ti bude v zimě 10 km ohřívat, takže najedeš polovinu nájezdu se studeným motorem. U dieselu od Opla odcházejí čerpadla. Cena nového je polovina tebou udané kupní ceny. U repasu pak čtvrtina. Naproti tomu 1.8 benzín X18XE je naprosto nesmrtelný motor. Podobně je na tom dvoulitr.
Jestli Astru nebo Vectru záleží na tom, jak ti bude vyhovovat spotřeba, ta by měla být u Astry nižší. Také bys teoreticky měl za stejné peníze dostat Astru mladší, s menším nájezdem, ale to je o náhodě.
K tomu dítěti ze školky. Ptal ses na to, odpověděl jsem ti. U člověka, který má už jednoho Opla a v rodině další jsem předpokládal alespoň základní představu, co chce.
Obecně se asi víc poradit nedá. Jo, pokud bys mě přivedl před dvě auta, a požádal o vybrání, které je lepší, to by byla jiná. Konečný výběr stejně bude záležet na tobě.
diesla za pade , to budou dobre vraky , nepremyslel bych vubec , bude to zhuntovane jak svina , turbo pred smrti ... pak budes jen brecet , v zime nadavat ze to pozde topi ... a proc zrovna opla? Co VW golf , fabka , nebo nesmrtelneho japonce?
A proč myslíte že se nedá sehnat zachovalý diesel do padíka? Já měl dřív starou vectru v dieselu a kupoval jsem jí za 30 tisíc. Mě jde hlavně o to aby mě to dovezlo do práce. Studený auto nikdy nehoním takže diesel se mnou trpět nebude. Znám lidi co mají oktávku tdi a denně jezdí 2 km do práce... Jenom bych chtěl slyšet jestli Astra či Vectra. Já se zase tolik v autech nevyznám přes motory. Je mi fakt jedno jetli to bude benzín (když nebude žrát 10 litrů)...
Tak lidičky, dneska jsem jel se svým mechanikem podívat se na Vectru 2,2 DTi. Opravdu krásné auto,naleštěný,navoněný. Tak jsme to celý prolezli a super stav. Dali jsme to i na rampu a podvozek je taky cajk. Motorově dobrý. KM souhlasí. Tak děkuju za "rady"...
Sice nechápu dost dobře smysl této otázky, když už jste skálopevně přesvědčený o tom, že Opel CHCETE a nejste ochoten přijmout protinázor. Ale budiž. Podle mě poslední Opel v dieselu, který stál za úvahu byl Omega r.v. 95 - 98 (zhruba, nevím to zcela přesně), a to proto, že měl motor BMW. To bylo skutečně velmi dobré auto, jezdil jsem v něm velmi rád. Starší Astry měly v dieselech dost zásadní problémy - měl jsem Astru 1.7TD a co vím, několikrát se potkaly ventily s písty. Krom toho jsem měl před dvěma roky jako služebák Astru 1.8 benzín r.v. 2005 a že bych se z ní kácel blahem se říct nedá - imrvére problémy s motorem, který byl navzdory deklarovaným 90kW líný jaxviň, ve finále žral litr oleje na 200km. Krom toho opakované problémy s palubním počítačem, přesto, že auto nebylo bouchlé tak do něj zatékalo, opakované problémy se zadním víkem (nešlo otevřít) atd. Krom toho - potkat toho chytráka, co vymyslel výměnu žárovek v předních světlech přes podběh kola, tak ho asi na místě lištím - tohle snad střízlivý nadokáže vymyslet. Jenže Opel je v podstatě rodný bratr Rencka, takže čemu se divit. Nutno ovšem přiznat, že proti Renckům je Opel o level výše, zejména co se spolehlivosti týče - Astra mě nechala na silnici snad jen dvakrát, u Rencka to nemělo smysl počítat. Nejsem nějaký fanatický zastánce koncernovek, ale budiž řečeno, že od doby co mám jako služebák Octávku, tak nemám starosti s autem. Ostatně i výměna oné zmíněné žárovky je u nich otázkou pár minut, anžto soudruzi z Boleslavi zapřemýšleli a výměna se provádí úplně v poho, prtože se dá pár hmaty vyndat celý světlomet - podobně jako u Fordů a jiných. A jen pro upřesnění - ta Astra stála nová asi půlmego, Octávka taky nová asi 250 tisíc, přičemž je pravda, že nemá automatickou klimu, ale jen manuál, což nevidím jako handicap. . Jinak je výbava aut skoro stejná
Ale jinak Vám přeji mnoho kilometrů s Oplem k Váší spokojenosti.
Opel je plečka a důkazem toho je skutečnost že chybělo tak málo a značky OPEL by totálně ZKRACHOVALA.
Na ježdění do práce se nehodí, ale jako miláček a mazlíček na nedělní 3 kilmetrovou vyjíždku ano, to by mohl vydržet i několik let
Co třeba ladu 2101 1200 nebo nějakou jinou.. do práce stačí ,jednoduché spolehlivé a kor v zimě to hned topí. Naftu bych nevolil . Chce to s rozumem vybrat auto.. taky jsem vybral na rychlo a teď si trhám vlasy. Pořád se to sra.. Volil bych ladu levné díly a nikdy mne nezklamala ,protože jsem ji měl a asi se k ní znova vrátím .. Můžeš i novější ladu 110 ,112 a nebo 111.. třeba tuhle sauto.cz/...
To myslím smrtelně vážně ! Mě štve jak každý ladu haní a ani to nevyzkoušel a ani neví očem je řeč. Mám octávku a pořád se to se.. nemám na to nervy a je to nehoráznej krám a vracím se k ladě! Jen píšu pravdivé fakta a mám vyzkoušeno . Měl jsem i závodní ladu která na třela tdi i 3litra opla omegu. A camaro na 200 m ,protože žigulackej motor má sílu.
bláboly? si nemyslím..
A coze jste tim videem chtel svetu sdelit? Ze u vozu Lada 2106 jdou dvere zavirat tak lehce, ze je staci jen pribouchnout? Zapadni automobilky (a Japonske tez) opravdu mohou jen tise zavidet...
že lada je dobrá! má tam motor z lady 112 16 ventilku.kdo se nesvezl tak to haní. svezl sem ladou to jsem měl ladu 2107 s motorem 1700 i,řikal to nepojede to je krám .. jsem mu ukazal jak to jede a koukal.Jsem s tim dal 195 podle gps na tak stare auto dobrý ,nejlepší když s tím předjel oktávku :D tak ten se vztekal že lada ho dala a on nemohl dohnat...z toho vyplívá že lada je dobrý auto a hlavně má zadní náhon.V zimě hned topí teplíčko jak v pokoji tu u felicie co jsem měl 1 rok to než se ohralo tak jsem byl na konečné cestě. Lada pohodlné auto a kor sedačky z 05ky nebo 07 to je něco.
Vase srovnani Vectry ("zapadni" auto stredni tridy) s autem byvaleho vychodniho bloku o 2tridy jinde (favorit) a jeho naslednou modernizaci (felicie) je absolutne mimo...
takhle vám to řeknu obě auta jsou kraksny a reznou ! Fiat punto to bylo auto a nerezlo měl jsem punto to staré a že by to rezlo no to se nemohlo ani stát!
Tak přiznávám že to nebyl nejlepší příklad, Ale nechápu jak lidi můžou posuzovat podle jednoho auta před dvaceti lety celou značku. Opely rezli v 9O. letech ale dneska to jsou prostě krásný a spolehlivý auta. Je to názor. Někomu se bude líbit žigul kterej žere 15 litrů ale nastartuje i v -50.
ty jsi docela vtipnej 15 l nežere! Měl si ladu neměl tak tu nemel takove blaboly! Já měl několik lad a žralo mi to 7-8l . 15 l mě to žralo když jsem nasadil karburatory wbery 45 dcoe závodní a ostrou vačku ze snizenou hlavou. tak tu nekecej nesmysly když nevíš.
Já jí měl taky. A ona opravdu v zimě žrala 15 litrů. Já jí měl celkem rád ale byla to hrozná koza. Potom přišel Kadett a to se nedalo srovnávat. To bylo jiný kafe. Předělávka na 2.0 GSi.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.