Nejste přihlášen/a.
uz sme zkousel dotazy vsude mozne,ale kazdej je jineho nazoru. moje PDcko krasne startuje na drc zatepla,ale jak stoji pres noc a je pod 15 stupnu chÿta hur a ne na vsechny 4 valce. sice se do 2 sekund hned chyti,ale nezapali vsechny vcas.
TDi zhavi az pod 5 stupnu,ale i tka sem otestoval zhavcie jeden byl KO a luci rikali,ze PD miva problemy kolem 10 stupnu se zhavenim,ze je to zlomova teplota. tak sem vymeni zhavic a nic. pak sem zkusil cidlo,protoze po dopojeni startuje nadherne. cidlo nevyresilo nic. dale sem zvedl startovaci davku paliva i dobu a teplotu zhaveni pres VAG,ale zase nic
nekdo rika,ze proste nejde zhaveni a je pravda,ze ve fajfkach s odpojenym cidlem a dratu na hlave motoru jako kostre se zhavic nerozhavil i kdyz cvaklo relatko. Na druhou stranu mi rika spousta lidi,ze se mam vysrat na zhaveni,ze mam neco s palivem,protoze PDcko startuje i v mrazu bez nazhaveni.
takze co to muze byt? vstrikovace(zanesene trysky) tesneni vstrikovacu, tandem priopadne tensnei tandemu a nebo podavacka.
pretesnovat vstrikovace je dost draha zalezitost nevim kolik hodit prace,ale sada na jeden vstrik od 200-400. vycisteni ultrazvukem 2 tis vycisteni vifem nevim ale kdybych zkusil sam tak cena plechovky,ale neverim na to moc.
dale tandem 750 novej bazarovka kole 2500 a tesneni 256 kc,ale buh vi jestli neco vyresi. je pravda,ze mam vse kolem nej pochcane a smrdi to naftou,ale je to takove na pul olejove i.. kazdopadne nemam moznost na firmu objednat tesnnei,takze 256 plus 130 posta. neni tak hrozne pokud by to necemu pomohlo,ale pdole me to tim nemuze byt spis to vypada,ze jeden vstrik je horsi nebo dokonce komprese korekce vstrikovacu je -0,5, -0,4 0,1 0,7 neni to uplne luxusniale nemyslim si,ze tragicke. spotreba je super ve meste se drzim podle TP aj min ma zdart 6,4 mam 5,9
podavacku nevim jak overit zadny tlakomer nemam.
poradte prosim co mam zkusit at enzacnu sypat tisice. chci to resit vklidu uz sem se z velkych investic dostarych aut vylecil.
Zdarvím, vyřešteproblém se žhavením a budete mít klid. Žhaviče se mění všechny zaráz, protože výměnou jednoho dojde ke zničení jak nového, tak i ostatních starých.
nesmysl. prodavame bezne po kuse. ted menil jeden mechos zhavic na mrcedesu a druhy na BMW. ty zhavice sem testoval a zhavi krasne,ale asi nejde proud do fajek,ale stejne je plus 12 a startuje to desne toci 2 sekundy a pak chyti hnusne je to palivem,ale kde zacit? gumicky na vstrikach je prej otazka 3 tis gumicky sice mam za 200 x 4,ale minimalne 4 hodky prace a ja to sam neudelam
Jo nesmysl? Tak proč všude mění jen všechny 4? Pokud máte nějaké diagnostické školení, tak musíte vědět, že se mění zásadně všechny 4 a nikdy se žhavič nezkouší pouhým přiložením k akumulátoru.
no ono to spis vypada na olej vylozene kolem tandemu to neni,ale nafta si myslim citit je ono ty smrady se tam misi,protoze je citit dost prevodovka. ja s epoptam v servisech jetsli nekdo nekdy ten tandem pretesnoval a jaky byl vysledek. vim,ze to delava bordel,ale prej neco netensi uvnitr na co se musi vyrabet tesnnei,ze nestaci to mezi hlavu a cerpadlo.
kde je termoventil? to je mysleno co?
Vyčetl jsem :
Můžou to být gumičky těsnící vstřiky v hlavě- to je nějčastější závada, Nicméně někdy je problém že výměna gumiček pomůže jen krátkodobě, protože už je vymačkané uložení vstřiků v hlavě - pak je třeba nechat hlavu repasovat nebo sehnat jinou v ok stavu. Princip je ten že gumičky těsní od sebe přivodní kanál nafty od tandemového čerpadla ke vstřikům a zpáteční vedení nafty... a jak je to studené vadná gumička to neutěsní a nafta pak jde rovnou do vratky a nedostane se ke vstřikům v potřebném množství hned..
Nebo vadné tandemové čerpadlo, ale to bývá většinou zároveň potečené naftou ale nemusí být.
Jasne vymackana hlava je,ale u aut co maji pul milionu todle je vyjimka a ma overenych ani ne 190 tis. prej,ze dela u PDcka bordel aj sitko v podavacce. je pravda,ze kdyz otocim klicek a tlaci cerpado,tak to nema klasicky zvuk jako treba u benzinu nebo u JTD co sem mel,ale tak divne to jakoby zabubla nebosrkne takovy neprirozeny zvuk by jste museli slyset. nechce s emi to cerpaldo vytahovat popravde,ale asi na nej budu muset mrknout,protoze v mrazu taky nemusim nastartovat vubec.
tak relativne maximalni hodnota je
0,7 a minimalni je 0,ale ty hodnoty se meni po kazdem startu jendou je jedne vstrik -0,3 podruhe -0,6 a rune,ale nic nad +-1 coz si myslim,ze je Ok mozna yb to chtelo ultrazvuk nebo aspon napojit na VIF,ale jeste sem se neodvazil. palivak sem nemenil,protoze si myslim,ze by to treba hur startoval,ale ne jeden valec hur. natocim kdyztak na youtube studeny start az bude cas.
tak mechanik mi rikal,ze nejspis to budou gumicky na vstzrikach at si vyliju palivac jetsli neni nafta cerna z vracecky,ze by to bralo olej,ale nafta je cista. ale vstrikovace to asi budoi mozna,ze jen trysky,ze nerozprasuji dobre,protoze to zahuli lehce bile po studenem startu.
zkusil sme vycistit vifem neverim tomu,ale je zajimavy,ze dkyz sme nalil asi 1dc VIFu plus dolil naftou,tak mi odesla spojka. zacala pri nejvetsim zbaeru turba prokluzovat jakoby auto melo o dalsich 30 Nm vic. chipnute to je lehunce jen asi o 10-15% a,le je rpavda,ze spojka tvrda a bere skoro nahore. ted nevim jetsli jezdit a netyrat to do vysokych otacek, nebo vymenit a nebo to okamzite prodat dokud to neni tak hrozne. samozrejme do AAA . vymena spojky maloobchodne pres servis je 12 tis ja to mam za ctvrtinu,ale i tak neni to zanedbatelna castka akdyz bych mel repasovat vstrikovace je to dalsich 10 tis
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.