Nejste přihlášen/a.
Zdravím všechny motoristy Taková otázečka-v dnešních dnech-dost chladných-dnes ráno -3 stupně...Ráno přijdu k autu-nastartuji-otáčky vyskočí na 1500-1700RPM...tam drží tak odhadem 6-10 vteřin a pak spadnou na normální volnoběh-900-1000RPM...není to moc brzy?Sice motor neprotestuje-volnoběh ok,nehádá se,otáčky nekolísají...spotřeba je také v normě...čistil jsem volnoběžný ventil,čidla atd...kdy to vypíná vám?Díky za postřehy-jen mi to přijde divné...
doplněno 03.10.13 20:31:Jinak auto Ford Escort 1.6 16V benzín-Zmetec
to zní jako ford mondeo?
doplněno 03.10.13 20:34:už to vidim nák mi to tam později naskákalo :D koukals na podtlaky jestli neni nikde díra? to čidlo teploty si čistil nebo měnil?
doplněno 04.10.13 09:31:tydle auta už nemaj sitič tady to řídí ŘJ za pomoci čidla teploty a ventilu volnoběhu skus najít ŘJ motoru a kouknout jestli na kontaktech není oxidace či jinej bordel
Nene úplně poslední model před Focusem-ESCORT
doplněno 03.10.13 20:49:NENE DÍRA NIKDE-JEDE TO V POŘÁDKU-VOLNOBĚH OK-ZÁTAH MOTORU OK...ČIDLA PROMĚŘENY DLE PŘÍRUČKY-OK...JO ČISTIL JSEM VOLNOBĚŽNÝ VENTIL...JINAK VŠE JE OK...TERMOSTAT-PROHŘÍVÁ SE BEZ PROBLÉMŮ-JEZDÍ TAKÉ SUPER-jen se mi nezdá ten sytič...ale asi to nechám být...
Ahoj. Když nastaruju Fáčko, mohu s ním jet klidně i kilometr pod automatickým sytičem. A když do plynu krátce brknu, tak ty otáčky taky spadnou na volnoběh a dál to jede normálně. A je to tak už dlouho.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.