Nejste přihlášen/a.
Zdravím, měl jsem audinku v olomouci ve VW na servisní prohlídce - měnili rozvody, oleje, brzodovku a všechny filtry. Po převzetí a ujetí cesty domů - cca. 10km se mi rozsvítila kontrolka, že mám dolít olej, tak jsem vystoupil, auto nechal na rovince a počkal 10 minut, abych mohl změřit olej, kolik ho tam skutečně je. Skutečně tam bylo tolik, kolik tam dolévali v servisu, tedy olej dolít nebyl třeba - tak jsem nic nedoléval. Kontrolka pořád svítí, co to může být - doteď nikdy nesvítila - oleje dostatek, navíc 10km od výměny oleje... Jedná se o Audi A4 Avant, 2.0 TDi 103 kW, r.v. 2007, bez quattra ale s automatem (tiptronic)
Těžko říct... Většinou je kontrolka výstupem tlakového čidla v mazacím kanálu. Svítí, když motor stojí a nemaže, nebo je tlak nedostatečný (závada na olejovém čerpadle, ucpaný filtr, vůle na součástkách motoru - nutná GO).
Dnes se na tu kontrolku napojuje hladinové čidlo, ECU a pak kontrolka hlásí servisní interval výměny oleje (v servisu zapoměli reset),...
Nebo jen začalo blbnout čidlo, nebo je zaoxidovaný kontakt,...
Takovou závadu vyřeší servis.
Tak děkuju, auto jsem jim vezl bez závad, po servisní prohlídce a ujetých 10 km od ní to tam můžu vézt znovu, fakt fajn :D
A co řešíte? Prostě jim tu práci reklamujte. Mohli špatně napojit čidlo, utrhnout kontakt a 10 dalších věcí.
Já nedávno nechal měnit brzdové destičky. Po návratu domů smrad... zůstaly viset čelisti a kolo přibržďovalo. Zvedl jsem telefon, zavolal do servisu, druý den tam auto zavezl a závada byla během půl hodinky zdarma napravena.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.