Nejste přihlášen/a.
Zdravím,
Jen abych byl napřed, brzdy jsem si nechal zkontrolovat a prý něhážou, kola mám vyvaženy jen jedno že je mírně bouchly..
Při brždění to dělá v každé rychlosti, když jedu 100 km/h začne vibrovat volant při 120 Km/h ješte víc a když jsem zkusil jet 140+ tak to přestalo.. Už nevím co bych mohl zkusit mohl by tohle všechno dělat ten bouchlej disk?
Napadlo mě že by mohl bejt nějakej čep nebo silentblok mohl by to některej dělat?
Pokuď by byl skutečně vyvážený, tak nemůže vibrovat. To si totiž protiřečí. Takže jen ten, kdo to vyvažoval, tak odfláknul svou práci.
ano muzou to byt cepy nebo vymlacene tlumice
doplněno 21.08.13 19:13:tohle byste mohl detekovat tak, ze ve vetsi rychlosti (treba 60km/h nebo vic) najedete schvalne do nejake diry nebo nerovnosti na jednom kole a pak na druhem, melo by to zacit delat to samy
doplněno 21.08.13 23:57:@ar vzdyt se mnou souhlasite ... kulove cepy/ramena .. kdyz prejede nejakou malou nerovnost (bochnik asfaltu po oprave cesty nebo vymlaceny asfalt a zacne to hazet stejne jako ve vysoke rychlosti, jsou to cepy na predni naprave (nebo tlumice, ale musely by byt uplne vymlacene, to se spis pozna zatlacenim na kapotu u predniho blatniku))
doplněno 21.08.13 23:58:nevim proc zkratka nezajede k automechanikovi
Hlavně se neřiďte radou joudice a nevymetejte žádné díry, je to zbytečné. Takto se tlumiče neprojevují.
Bohužel nikdo neví o jaký vůz jde a jaký to má vlastně náhon. Podle popisu odhaduji, že jde o přední náhon a problém bych začal hledat v uložení ramen a stabilizačce.
doplněno 22.08.13 00:16:joudic®, že bych s vámi souhlasil, to se vám jen zdá. Vy píšete o čepech a tlumičích. Čepy by se projevovali tak, že by auto "plavalo" a tlumiče by začaly mlátit na nerovnostech, Při úplně zničených tlumičích by se jízní vlastnosti zhoršily natolik, že by byl problém projet zatáčku ve vyšší rychlosti.
Podle popisu se výrazně mnění geometrie vozu jak při brždění, tak při zrychlení, proto jsem psal o uložení ramen a stabilizačce.
Na fabii som to vyriesil (zda sa) po 3 rokoch.
Boli to silentbloky ramien.Po ich vymene sa to hadzanie vyrazne zlepsilo.Problem bol v tom ze ja som tam mal silentbloky ktore sa davali v prvovyrobe (s dvoma zavesmi) a ako nahradu sa v sucasnosti davaju so styrma zavesmi.
Tym padom rameno pri pridavani plynu nema snahu tolko odchylit geometriu.
U mna ani nebol az tak problem s vibraciami ale fakt ze na LP kolese sa z vnutornej strany vzdy viac ojazdila guma.
U silentbloku to bola unava materialu (utrhnuty nebol ani v zime to nevrzgalo a neskripalo na hrboloch).
takze sa vymenili oba a po geometrii je to O.K. uz asi 1 rok.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.