Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Prihlaseni vlastorucne vyrobene repliky auta

Od: marrtyx odpovědí: 4 změna:

Dobry den,

chtel bych se zeptat zda ma nekdo zkusenost s prihlasenim vlastorucne zhotovene, presne repliky vozu. Chtel bych postavit presnou repliku fordu GT 40 a bylo mi receno ze s prihlasenim je velky problem ? Za odpovedi predem dekuji.

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


2x

Z vlastni zkusenosti potvrzuji slova nespokojenehourednika.

Zacnete vypracovanim technicke dokumentace v rozsahu zapisu do technickeho prukazu, nakresama a hlavnima vlastnostma automobilu, vymyslete si jmeno pro vuz.

Pak s timto jdete na urad zazadat o moznost stavby. Ve chvili, kdy vam vystavi povoleni a vydaji seznam, co vse se na aute musi nechat zkontrolovat, popadnete auto a odvezteho do Dekry.

Tam je to sice krapet drahy, ale neni to tak strasny. Pokud pouzivat motor, ktery ste sam nepostavil, tak se o emise a el. ruseni nemusite obavat. Pokud navic mate namontovany tlumic vyfuku, tak ani o emise hluku. Zbytek je v podstate v rozsahu klasicke, i kdyz hloubkove technicke prohlidky. Jde o to, aby ste mel vsechny predepsany svetla, brzdy brzdily, mozna budou chtit prokazat pevnost nekterych dilu - v mem pripade patrali po pevnosti tehlic. To sem vyresil odpovedi, ze kdyz tehlice unese 1.2t Octavii, tak zvladne i 600kg auto. Ale musel sem tehlici najit ve skodovackym katalogu, abych jim ukazal, ze to je skutecne z Octavie. Proste jenom prudili.

No. A to bylo vsechno. Vystavili protokol, vse bylo v pohode, snad posilali neco i na ministerstvo dopravy - to nevim a bylo mi to jedno. Sel sem zpatky na urad, vystavili technicak, dali znacky a bylo.

Proste stavte auto podle existujicich - to znamena svetla, bezpecnostni prvky, brzdy, atd, proste aby ste si byl jistej, ze auto projde beznou technickou kontrolou a nebudete mit problem.

Na urade to bylo alespon v mem pripade v pohode. Sice nejdriv koukali trochu divne, co vlastne chci, prece jenom to neni uplne bezny, ale pak zapatrali, vytahli spravny nezbytny urednicky lejstro a bylo.

petr123*

OT: můžeš dát nějaký odkaz co jsi stavil?

 

nespokojenyurednik

0x

s přihlášení vůbec není velký problém, budete jen muset postupovat podle zákona 56/2001 Sb. Vyhlášky 341 a další platné legislativy jako individuální výrobce, pokud máte dostatek prostředků na náklady s tím spojené , například na zkoušky brzd, vnějšího hluku, emisí škodlivin ve výfukovýcgh plynech, odrušení vozidla a elektromagnetické kompatibility atd...kde nelze udělit výjimku, a za které si pověřená zkušebna samozřejmě nechá zaplatit, jděte do toho..

 

marrtyx

Mockrat dekuji za odpovedi,

mam z toho opravdu radost, ze je mozne to udelat. Je to sice projekt do budoucnosti, ale aspon vim jak postupovat, urcite dam na Vase rady a zacnu pripravou a vyzadanim povoleni

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]