Nejste přihlášen/a.
Ahoj,
v bazaru jsme si koupili C4 Grand Picasso, je to skvělý, pohodlný vůz a za ty peníze si není na co stěžovat, jen mě mrzí jedna "maličkost".
Když jedu, tak např. 250km ujedu se spotřebou uplně v pohodě za 4,5l, ale pak se to "zblázní" a není možný dostat aktuální spotřebu bez plynu na 0l a rozdíl je opravdu vysoký, jedu na málo plynu po stejné trase a žere to třeba 9l okamžité spotřeby, v příští jízdě tam jedu se stejným plynem za 4l... nesetkal se s tím někdo?
Po chvilce se to srovná a zase si jedu za krásnejch 4,5...ale během těch 15 minut dejme tomu, tak spotřeba stoupne i např. na 5l a výš.
Nevíte prosím, co by to mohlo být?
U Citroena žádnou závadu v počítači nenašli, jen říkali, že možná chybí FAP filtr, ale dle toho, co jsem četl by to spíš mělo spotřebě pomoci a navíc není jisté, že tam chybí.
Díky moc
Přestaňte kontrolovat palubní PC a spočítejte si reálnou spotřebu dle natankovaných PHM a ujetých km.
Pokud nevíte jak na to, můžete použít třeba tenhle kalkulátor provozu vozidla: spritmonitor.de/...
může to třeba regenerovat fap.. pokud ne tak bych tos hodil rovnou ze srázu.. to jsou hrozné auta.. lidé si myslí jak dobře nekoupili :D...
Proč to házet ze srázu, když to žere 5,5l a je to ideální pohodlné a zatím bezproblémové auto? Co si koupit místo toho?
Octavii TDI, kterou má 90% Čechů? Ne, děkuji!
Jediný problém je toto, bylo by hezčí, kdyby to žralo 5, ale říkal jsem si, že by to mohla být ta regenerace.
ty ses ale bl..c!
Ja jsem s citroenem najel tisice kilometru (citroen c3, xsara picasso a c4 picasso) a nemuzu si na to stezovat!
Hrozny jsou nektery nazory idiotu kteri si mysli ze sezral svet a ze jen ty jejich nemecky a "cesky" herky jsou ty nejlepsi.
Nejvic to rikaji lidi co v tech autech co pomlouvaj najeli nula nic
blbec jsi sám... já si to nevymýšlím... jedni známí jsou taky udělani do citronu ... maji C5.. dvakrat odtah, kolem vstřiku začla valit nafta, momentalně se začinaji objevovat pod autem olej a kvičí rozvody... jinak naprosto luxusní auto... ted mají druhou C5.. za jizdy škube, větrák nebo klima nebo co to dělá syčí jak plynový sporák, při jízdě nad 130 se začne cele auto třepat... napichli jsme to na diag, ukazalo to tak 5 chyb... z toho jedna že je v háji plynovy pedal..starší vyjde pouze na 2 tis. zadní třmeny, lanovody ruční brzdy... před tím měli C3 1.4HDI... to nemá ani cenu tady rozepisovat ale ve zkratce bych řekl že cena oprav vyšla pomalu na cenu toho auta.. další luxusní auto...ale jinak nemám nic proti těm starým citronu a peugeotum.. to byly ještě dobré auta... 306 , ZX, saxo apod... ale nove to jsou takové mrdky že bych to nechtěl ani zadarmo.. nicméně stačí se podivat na ty ceny jak padají dolů... až je to k smíchu..
A dle tankování je spotřeba jaká-souhlasí PP či ne? Z toho vycházejte a neřešte to nebo to dejte do origo sevisu a oni Vám vymění půlku auta a budete jen platit.
Zkuste se kouknot na fórum na citroeny nebo citroenclub.
doplněno 27.07.13 12:11:To Edge - Bingo.Já mám většinou ráno do arbajtu menší nebot jedu "lážovkou" ale domů dávám Lupu řádně napít místy ,žel porušuji mohutně ,i 140,ráno max 100
Myslíš stejnou cestu pouze tam? Protože já mám třeba cestou do práce průměrnou spotřebu třeba 5,4 a cestou zpět někdy i nad 7 litrů. Důvodem jsou kopce naší matičky země
Ale jak už tu bylo zmiňováno, je mnoho aspektů jak toto zdůvodnit, ale okamžitá spotřeba nic neřekne. Když mne někdo zdržuje a musím se za ním plahočit a někdy zbytečně podřazovat, tím se i zvýší spotřeba, potom předjíždění to je další litry navíc, ale v konečným součtu mám průměr za tu jízdu stejný... Důvodem je, že v některých úsecích ten předemnou rozráží vzduch a já jedu, jak závodníci říkají, v "pytli".
Pokud nemáš palubní PC, který měří jak spotřebu za ujetou trasu, tak spotřebu celkově, využil bych měření spotřeby buďto na internetu nebo existují i aplikace na smartphone. Využíval jsem aplikaci pro Feldu, teď mám Fábii kde ikdyž mi ukazuje obě hodnoty průměrné spotřeby, přesto aplikaci využívám dál, mám tak super přehled o tankování a spotřebách během měsíců v roce. A kupodivu, když se najde dobrá aplikace, tak to i souhlasí s údajema v palubním PC.
no myslím si že průměrně inteligentní jedinec si všimne že pokud příjde kopec tak aktualka vyletí nahoru.. z kopce to zase žere nula nula nic.. pokud tomu šlapu tak taky... tohle snad není třeba vysvětlovat, že spotřeba není nikdy konstantní... stačí když se jede i proti větru tak je to hned poznat...
K úvodnímu příspěvku - mě to dělá to samý co tobě. Auto nový, motor 2.0HDi 150. Ptal jsem se v servisu, nevědí. Snad prý regenerace FAP.
Uz jsem to tez zjistil. Je to opravdu regenerace FAP. Melo by to delat asi tak jednou za nejakych 500km a vice ..my jelikoz mame uz filtr castecne zaneseny, tak to dela pomern casteji. Reseni je vymena, nebo vyndani FAP filtru, pricemz druhy zpusob je nelegalni...nic se s tim neudela, EU je hold EU.
naštěstí už dnes lze filtry(pevných částic) vcelku úspěšně a levně čistit-samozřejmě pokud si auto chcete nějaký čas nechat,je nejlepším možným způsobem jak problém řešit,filtr "kuchnout"-problém eko je až zfanatizován,holým faktem je třeba skutečnost,že jedna jediná kráva vypustí za 24 hodin do ovzduší cca.200 litrů x násobně škodlivějšího metanu(ten je oproti všem NOx a COx z výfuku aut mnohem horší)...no a nebude asi trvat dlouho a za chvíli začne Brusel "jednat"-takže potom nazdar mlíčko a hovězí-nebudeme si přeci znečištovat prostředí kvůli "nějakému" mléku a masu...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.