Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Asistenční služba Europ Assistance

Od: ergonomics* odpovědí: 5 změna:

Ahoj, poraďte mi prosím...

Máte někdo zkušenosti s programem Autocare od Europ Assistance? Případně mohl by mi doporučit nějakou jinou asistenční službu,která není součástí povinného ručení... Jedná se mi hlavně o cesty do zahraničí.

Děkuji za rady a názory

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

rudolfx

0x

Já mám zkušenosti se službou SLAVIA ASSISTANCE a spokojenost - pokud to nechceš k POV, tak to myslím vychází na dvě stovky ročně. Na cestování ještě nemusí být špatné pojištění zavazadel v autě.

 

alienjar

0x

Dobrý den,

také se chystám na dovolenou autem a také chci mít jistotu, že když se něco stane, budu mít někde nějakou oporu. Již jsem si zakoupil klubovou kartu od UAMK, kterou jsem již na minulé dovolené. Jelikož jsem ji nikdy nemusel použít a moje autíčko stárne, jsem nucen poohlédnout se ještě po nějakém dalším asistenčním produktu. Hodně jsem toho načetl a naposlouchal a pro mé potřeby se nejvýhodněji jeví asistenční služba od Europ Assistance. V porovnání s dalšími produkty nabízí jako jediná repatriaci porouchaného nebo nabouraného vozidla a to do výše 75000,- Kč. Což je největší strašák nás motoristů na dlouhých cestách. Proto jsem zvolil dva produkty, které se v případě nějakého karambolu mohou eventuelně nakombinovat. Tady je třeba malé srovnání několika velkých hráčů na poli asistance : finance.idnes.cz/... Obě dvě karty, jak od UAMK, tak od EA vyjdou na 870,- a 290,-Kč. Jedna je tříměsíční a druhá je na měsíc a to na dovolenou stačí. Přeji krásnou dovolenou bez použití asistenčních služeb.

 

fidelio*

0x

Ahoj,

minulý rok před cestou do Chorvatska jsem si Autocare pro jistotu zřídil a při zpáteční cestě před Vídní také bohužel/bohudík využil. Odešel alternátor.. nejdříve dorazila rakouská odtahovka zajištěná právě od EuropAssistance, odtah na nejbližší benzinku a tady čekání cca 2hod na český odtah. Vše za 1690 super, doporučuji.

 

pava

0x

Nejhorší pojištovna na trhu, neprosto neprofesionální přístup. Po více než 3 měsících nevyřešená pojistná událost (krádež zavazadel v zahraničí), nejprve údajně neobdrželi podklady, poté zamítnuto, že nebyla škoda nahlášena do 24 hod, ačkoliv byla nahlášena ihned, pouze k podpisu protokolu došlo následující den Nelze se spojit přímo s likvidátorem, nekompetentní osoby na zákaznické lince. Nyní řeším odvolání, poté pravděpodobně žaloba. Již nikdy více, NEDOPORUČUJI.

No já měl připojištěno auto z půjčovny a proti krádeži, ale koukal jse se na podmínky a byli tam při škodní události nutní podepsaní dva svědci, kteří nemají vztah ani ke mně, ani k provozovateli půjčovny. Tak to si těžko dovedu představit, že v cizině ukecávám k podpisu dvě cizí osoby.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]