Nejste přihlášen/a.
Zdravím,
Stalo se mi při noční jízdě že jsem musel zničeho nic rychle zabrzdit ABS nefunguje takže kola šly smykem.
Když se rozjíždím cejtím mírny klepání a při 100km/h a výš to ted klepe i s volantem.. Když si přejedu po ty pneumatice jde tam cejtit to místo kde je to sjety...
Jelikož ty pneumatiky mám druhou sezonu mají ještě skvělej vzorek,ale co se dá dělat?
Mohlo by pomoct kdybych je ze předu hodil na zadek? i když to klepání se asi neztratí. Tak mě napadlo chvilku hrabat na místě že by se srovnala.. Je to blbej nápad nebo někdo ví lepší?
Díky předem
Krok 1 - vyměnit gumy. Je potřeba i tu druhou na stejné nápravě.
Krok 2 - naučit se brzdit! Nějak si nedokážu představit jak se dá při jednom brždění ve stovce takhle ohoblovat gumu... Kdo brzdí stylem "ve stovce na to vší silou dopnu a držím zablokovaná kola až do úplného zastavení" je za volantem nebezpečný sobě i ostatním.
Na 100% vím že to je pneumatikama, cejtil jsem to hned při rozjezdu. Duvod proč jsem takhle brzdil je ten že mi do cesty v lese vběhla srnka i tak jsem nehodě nezabránil,ale aspon jsem ji zmirnil. ale jak říkám jde to cejtit,ale ne nějak extremě víc mě vadí to klepání volantu.
Zkusím je teda hodit na zadek,kdyžtak párkrát protočím a uvidim. Ta vyměna to je to poslední co bych chtěl udělat,pač ty pneu nebyli levný
Jinak děkuju za rady
Pokud dupneš na brzdu a zablokuješ kola na se nehodě ani vyhnout nemůžeš. Proto píšu naučit se krizové brždění - a nebo si pořídit novější auto s ABS které ti s tím dokáže pomoci.
kolego nejsem profíka ale sedím za tím 500 tisíc km , jak se může stat že zablokuješ kola ve 100km/hod- cha každý den pokud nepředvídáš tak ti najdu situaci kde se ti to stane. A ABS super paráda věc co ti prodlouží brzdnou dráhu o pár metrů a nebo při autonehodě popřípadě zlomí nohu jak ti kopne do pedálu.
draku stalo se mi to také že jsem takto musel brzdit a to né při 100km ale 80km a v létě kdy to je krásně rozhycovaný a guma jde dolů jak nic, jezdil jsem s tím dál a srovnalo se to ale tak po 1000km. Pokud ti to kope a mlátí hodně hmmm nezbyde nic jiného než měnit pneu
ABS prodlouží brzdnou dráhu v případě, že řidič umí brzdit "na hraně" - použít maximální sílu, při které se ještě kola nezablokují. Pokud to řidič neumí, pak se brzdná dráha při použití ABS zkrátí - zablokované kolo má totiž ještě menší brzdný účinek než kolo, které ještě nebrzdí na maximum. Klidně si to zkus.
Předpokládám, že víš, že se snižující se rychlostí je třeba zmenšovat tlak na pedál, aby se po zpomalení - a tedy zmenšení kinetické energie kola - nezablokovala kola.
Ahoj. At se to stalo jakkoliv, guma je k nepotřebě pro běžný provoz. Na protáčení, hrabání se vykašli. Akorát zmorduješ další gumu. Stav se v nějakým servisu a třeba seženeš podobnou a jestli ta druhá na nápravě je jen o něco starší jak nová,tak by rozdíl ve výšce vzorku nemusel být problem. A tak potom můžeš toho probrzďáka vozit jako rezervu. Ta může být méně shodná s těma co máš na autě. Ahoj.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.