Nejste přihlášen/a.
podle příručky se má motor mírně ohřát... olej na 30 stupnu... pak vytahnout konektor z hallova snímače na rozdělovači, vyšroubovat všechny svíčky a měřit
počkat.. ted si asi nerozumíme... ty chceš měřit kopresní tlak ve válcích nebo tlak oleje nebo obojí?
doplněno 31.05.13 19:08:zahřátý motor-2tis. ot. 2 bary..na volnoběh nevím jistě.. v tvem připadě asi 0,15-0,35b
doplněno 31.05.13 19:39:jasné.. to už je dost... může už být vyběhané čerpadlo... 15w ti si myslim nepomuže.. je hustší jen za studena..
Kompresiometrem na tlak oleje?
Nejsem odbornik na konstrukci tlakomeru, ale je otazka, zda si si kompresiometr neznicil (neucpal olejem).
Podle mne pri mereni vzduchu (kompresiometer) ma deformacni tlakomer pouze velmi uzkou trubici, vpodstate kapilaru, kterou vzduch "proudi". Pro mereni oleje je podle mne potreba kvuli viskozite (a hustote) prurez trubice mnohem vetsi, aby doslo k zaplneni a tlak na deformacnim prvku se vubec projevil.
To je ale pouze laicky odhad, proc se rucicka na kompresiometru nepohnula.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.