Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Přední pásy - poznání nehody

Od: bently odpovědí: 12 změna:

Dobrý den někde jsem slyšel že v případě nehody se něco stane s předními pásy a jde tak poznat, že auto mělo nehodu.

Nevíte někdo co tím je myšleno? díky

 

 

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

asd*

0x

Nejspíš předpínače pásů - jsou tam pyropatrony které se při nehodě odpálí. Ovšem jako všechno i předpínače jdou po nehodě vyměnit...

 

laybor*

0x

Auto po nehodě se nepoznává podle pásů , ale podle jiných věcí , viz třeba

autoweb.cz/...

 

bently

Aha, neměli by jste někdo nějakou fotku jak to jde poznat před a po? a kde se nachází?

díky

 

repkin*

0x

To, že auto mělo nehodu ale ještě neznamená, že byly vystřelené patrony v pasek, co když ten člověk nebyl připoutaný a nebo prostě patrony nesepnuly?

 

bently

Ano rozumím vám, já b ych chtěl jen vědět jak to vůbec vypadá vystřelené?

 

nu*

0x

nafukovací bezpečnostní pásy nejsou až tak žhavou novinkou ale ve většině vozidel je nenajdete, protože se montují za příplatek.

Takže bezpečnostní pás běžného automobilu po 3 totálních bouračkách poznáte tak, že bude na okraji trochu zvlněný a možná i trochu ošoupaný...

Jinak ten nafukovací funguje tak, že je v pátce pásu zašitý jakýsi oválný airbag, která se nafoukne po odpálení patrony která je pod přední sedařkou...je to vlastně jakýsi airbag ve tvaru vělké bagety který po nafouknutí prorazí látku bezpečnostního pásu a vytvoří jakýsi airbag, s plochou několikanásobně větší než obyčejný pás, vzhledem k velké ploše se tak tlak na tělo po nárazu rozloží na větší plochu.

Když to chcete vidět, zadejte si do vyhledávačů heslo bezpečnostní pás s airbagem nebo nafukovací bezpečnsotní pás, videa jsou i na yotube,

Podle bezp. pásu poznáte především rok výroby votidla, protože na origo pásu je nášivka s příslušnými údaji.

Patrony pod sedačko bych nehledal, protože předpokádám ža na tak nové-moderní auto nemáte.

zaměřte se proto na jiné stopy po bouračce.

doplněno 30.05.13 17:18:

v látce pásu . překlep

doplněno 30.05.13 17:20:

u obyčejného pásu bych se zaměřil na kotevní úchyty, a na mechanismus navíjení...nesmí zadrhávat, musí v každé poloze po škubnutí pás zablokovat a kotevní úchyt by neměl mít stopy po manipulaci, upevňuje se zpravidla šrouby s jiným stoupáním než jsou ty běžné, tedy s hustým závitem a je an speciální ý klíč

erikch*
Nu jen .alinko poopravim.predpinac pasu se montoval už od konce osmdesátých let.čili žádná novinka a je přesně na "vypnuti" pasu.dával se v součinnosti s airbagy.ale i bez nich...něco úplně jiného je airbag v pásu.to je novinka z roku 2012...no a k otázce samotné.podle pasu poznáte prd.jejich výměna.včetně pyropatron ne otázkou pul hodí kdy a. náklady nula.nula nic...

 

bently

Díky je to vše zajímavé.

Chtěl bych se zeptat, ty předpínače bezpečnostních pásů při reakci pás zkracují nebo prodlužují? Četl jsem nějaké články a jednou to píšou tak podré naopak, je to různé?

Díky

samozřejmě že předepínače pásů pás přitáhnou, tedy zkrátí

podle mě je utahují... kdyby je povolovali tak to tam ani být ty pasy nemusí...

asd*

Předpínač pás zkrátí (přitáhnou vás do sedačky), pokud tam je i omezovač tahu tak potom pás o kousek povolí, tím o něco zmenší přetížení.

 

hm*

0x

Taky jsem to kdysi slyšel. Že snad se na těch pásech objeví nějaké pruhy nebo co, které jsou do nich vpleteny, ale normálně vidět nejsou. Při nárazu se vahou těla pásy trošku protáhnou, vpodstatě poškodí/potrhají, ty proužky "vylezou" a signalizují "opotřebení" pásu. Ale jestli je to pravda, to nevím.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]