Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Hučení při jízdě

Od: mysa* odpovědí: 9 změna:

Dobrý den, při jízdě u auta mi něco hučí asi ložiska, ikdyž jsem je před rokem měnil najel sem tak 15-20 tis km,dávaly se tam ložiska starline. Zkoušel jsem vzít za kolo, vůle tam není žádná, když předním kolem zatočím, tak slyším jen cvakání polosy jak se kola točejí. U předku se to nějak nedá poznat jestli hučí nebo ne, když jsem nedávno dělal zadní kolo, kde bylo špatné ložisko, tak když jsem kolem zatočil, tak to bylo krásně slyšet. Zkoušel jsem i prohodit pneu za jiné, avšak výsledek je stejný pořád hučí, je to takový zvuk jako když na dálnici jedete po té ,,budící čáře,, jinak intenzita toho zvuku se mění,čím rychleji jedu, tím více hučí, když jedu rovně, hučí, zahnu někdy ale málokdy přestane hučetba to k jedné straně. na druhou stranu se mi zdá ten zvuk stejný, jako když jedu hodně. A když dojíždím jedu už tak 20 Km/h tak to šíleně zahučí. Jaký je Váš na to? ještě jednou píši,kola nemají vůli. A poslední dotaz, když se mění ložisko,jakou silou se má dotáhnout ta matice u předních kol -myslím tu matici na polose. Děkuji předem za rady a přeji hezký víkend.

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x

Ložiska to asi po 20000 nebudou, měly by vydržet mnohem víc. Ovšem vyloučit to nelze.

"...slyším jen cvakání polosy..."

Co je to cvakání polosy? Poloosa nemá proč cvakat. To spíš vypadá na diferenciál (ten ovšem taky cvakat nemá). S tím ale není radno moc jezdit, když se vysype, bude to za prvé drahé a za druhé to ve větší rychlosti může mít i fatální následky.

mysa*

myslím takový ten zvuk, když máte auto na heveru, vyřazenou rychlost a zatočíte kolama ve zduchu jak to tak lehce cinká nebo jak to vyjádřit , ten zvuk dělá každé auto. jak se točí poloosy u převodovky

 


0x

To, že nemají vůli, nemívá vliv na hučení. Šroub na poloose se dotahuje natvrdo, to není jak např.na zadních bubnech, kde se dotažením vymezuje vůle. Starline ložiska bych určitě nebral, ale i jakékoli jiné ložiska můžou být již od výroby vadné. Klepání na poloose jde nejlíp poznat, když se v plných rejdech opatrně rozjíždíte a pak couváte. Hučení může způsobovat ložisko, kloub vnitřní i vnější, převodovka.

mysa*

myslíte že kloub? ten spíše cvaká než hučí, ne? aspon sem s tím ještě nesetkal ani nedočetl, že by kloub hučel

Už jsem na Ibize měnil vnitřní klouby poloosy-ty hučely tak, jako bych letěl ve vrtulníku. Jezdila s tím ženská, nevadilo jí to. Venkovní klouby spíš cvakají.

Ženskou zajímá,když hučí někde jinde než v poloose. Teda alespoň některou

 

mysa*

Hade, tak ty si to trefil Ještě malej dotaz, čeho jssem si všiml, když ujedu cca 25 km a šáhnu si na matku poloosy kde je ložisko, tak někdy je to teplé,někdy zas horké má to tak být?

Hlavně to musí být vlhké,a nejlepší je, když je to přímo rozpálené.

itan71*

Má to být vlažné a né rozpálené, má vlastní zkušenost s ložiskem od této fa bych již nikdy nebral neujel jsem ani 1tis.km a další výměna byla dražší protože ložisko se rozpadlo 50km od baráku

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]