Nejste přihlášen/a.
Zdravím, už rok mi klepalo něco v převodovce na Fiatu Seicento 1.1 Mpi.
Nechal jsem vyměnit spojku, ale klepání pokračovalo...po výměně oleje klepání na chvilku ustalo a pak zase pokračovalo. Tak jsem se smířil s tím, že převodovka je kaput a sehnal jsem na vrakáči jinou. Dnes jsem ji vyměnil, ale zjistil jsem, že klepání je furt stejné a ještě k tomu horší! Už jsou jen 3 věci co by to mohlo být. Vadná poloosa, vadné spojkové ložisko (i když bylo měněno) a nebo setrvačník.
Jak se to projevuje? Na volnoběh při nesešlápnuté spojce to strašně klepe. Tady je nahrávka: dl-web.dropbox.com/...
Pokud přidám plyn, sešlápnu spojku a nebo zatlačím na řadící páku tak klepání přestane. Co by to mohlo nejpravděpodobnějí být? Klepání vychází buď to od spojky nebo diferencialu, ale nedokážu přesně určit odkud
Zkoušel jsem hýbat poloosama, ale zvuk se neměnil. Když stojím na neutrál z kopečka a auto samo sjíždí dolů tak klepání je stále stejné.
Nezdá se mi, že by to mohlo být poloosama, protože to by dělalo spíše za jízdy než na volnoběh při stání. Ale potřebuju už vážně poradit co by to nejpravděpodobněji mohlo být
Budu vděčný za každou radu.
Odkaz který jste dal mi hází Error (403), takže nic.
Podle toho co popisujete, " Pokud přidám plyn, sešlápnu spojku a nebo zatlačím na řadící páku tak klepání přestane." , nemám dojem, že je problém v převodovce, rozvodovce, poloosách atd. Já bych to tipoval, že máte volnější silentbloky a o část podlahy mlátí výfuk a nebo táhla řazení. Auto hodit na nájezdy nebo zvednou, nastartovat a pod autem mrknout , kde to mlátí.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.