Nejste přihlášen/a.
zdravím mám vw polo 6n1 benzín ze začátku když jsem ho koupil tak jezdilo koupil jsem do něj nový rozdělovač palivový filtr cívku sktrcící klapka kabely k rozdělovačí . Měl jsem problém že se mi při sešlápnutí plynového pedálu při jízdě začal motor jakoby zahlcovat (auto cukalo) a měl tendenci chcípat, takhle to zlobilo asi dva dny a po dvou dnech jsem přišel k autu a nenastartoval jsem vůbec. nechytne.. točí ale nechytne nevíte čím to může být děkuji za odpověd
Palivo ale dává... jiskru taky hází..
doplněno 06.05.13 21:29:1.6 55kw r.v 1995
Všechny ty věci jsou vyměněny?
Otázkou je jestli se motor opravdu zahlcoval a nebo tam šlo málo paliva. Teď když startujete, dává zapalování jiskru? Jsou svíčky mokré nebo suché?
Tam je potřeba začít, jestli je problém v zapalování nebo v přívodu paliva.
jo vše je vyměněno jiskru hází a svíčky jsou taky mokrý ono to jako má snahu chytit ale nechytne nemůže to bejt hallův snímač?
Mohlo by to být snímačem otáček , ale častěji se takto projevuje čidlo teploty, když to dává jiskru a jde tam moc paliva,
doplněno 07.05.13 09:43:tím "čidlem teploty" jsem myslel snímač teploty chladící kapaliny, který dává informace řídící jednotce a ta pak podle teploty dává množství paliva. Když čidlo začne lhát a dávat špatní info, řídící jednotka dává špatné množství paliva.
doplněno 07.05.13 15:30:Když to dává dobrou jiskru tak problém v zapalování nehledejte. Tam by byly možné jen z přeházené kabely, ale to by to nechytli ani na těch 5 sekund. Já to tipuji na to čidlo teploty.
do 1.6 pasuje rozdělovač z Favorita? to se mi nezdá. Z 1.6 Felicie jo, to je ten samý motor.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.