Nejste přihlášen/a.
dobrý den,mám dotaz na auto Pequet 806 2,1 HDI. Když je zima,nebo když i v létě nesvítí skunce auto jede normálně. Jakmile jsou venku vyšší teploty a slunce pálí na kapotu auto začne při jizdě vynechávat -hopkat. Asi po 50km přestane jet úplně. Když ho nechám asi hodinu v chládku odstavené nastartuje a jede zase normálně. Měření na počítači neukazuje žádnou poruchu. Mohl by mi někdo prosím poradit co s tím? Chci jezdit i v létě. Děkuji.
Asi vám moc nepomůžu, ale mám obdobnou zkušenost: Měl jsem novou Š 100 a jakmile byla na slunci, hlavně kapota nebo i při jízdě se zablokovaly přední brzdy. Stačilo je pak odvzdušnit a zase to jelo. Ukázalo se, že je v nesprávné poloze vyvrtaná dírka na brzdové pumpě a při zahřátí kapaliny se tato nemůže vrátit zpět do nádržky. Také stačilo dát auto na chvíli do stínu. Že byste měl něco podobného na vstřkovacím čerpadle?
Měl jsem podobnou poruchu u Citroena Xantie ale benzínový motor. Když bylo slunce začal při vyřazení rychlosti motor chcípat. Nedržel otáčky na volnoběch atd... Jednalo se o vadný motůrek volnoběžných otáček. Nevím zda ho nafta má taky.
doplněno 05.05.13 21:33:To Diesel: no nevím je na něm napsáno Filipe Marinety nebo tak nějak, už je to léta co jsem ho měnil. Když se vyšroubuje a odpojí přívodní elektro kabel je to taková plastová tyčka zakončená kovovou špičkou. Ale všude na forech se to řešilo jako motůrek (čidlo) volnoběžných otáček. Opravdu už nevím přesně je to víc jak 5 let co jsem to řešil.
Dobrý denZajeďte si do servisu,kde Vás napojí na diagnostiku,a tam by se Váš problém měl objevit
Co při zajřátí na provozní teplotu?Pak jede stále dobře?Pkd ne tak bych začal teplotním čidlem (čidly) jinak asi neco s přívodem ropy.žel HáDéÍ neznám,jen spíše benály a starý 1,9D,samo od PSA! Zkuste příslušné kluby (citroeny cz,peu-club nebo citroen-club) a tam propátrat fóra!
Ps ted jsem si všimnul 2,1 HDí? neupsal jste se? 2,1 byl TD a had je 2,0 a 2,2!
doplněno 05.05.13 19:34:To Lordweb-asi jste myslel krokáč ne?(krokový motůrek).
Treba snimac otacek na klice, dalsi cidla, vsechno muze byt teplotne zavisle a prestat fungovat pri vyssi teplote... Ja takove divne problemy u jednoho auta resil koupi dalsiho vraku a postupnym menenim vseho az se to spravilo (byly to sporadicky ucpane vstrikovace u benzinu...)Dalsi moznost je poridit diagnostiku (nevim jak je dostupna na tyto modely) a az se vyskytne zavada, sledovat live data behem startovani, co tomu chybi. Jo u dyzlu CR (2.4JTD) jsem mel zase vadny regulacni ventil na cerpadle, zajimave bylo, ze za tepla kdyz se na min nez 1s sepnul starter, tak se vetsinou zavada projevila, jinak ne pri beznem startovani. Po par desitkach minut to zas fungovalo normalne. Ale behem poruchy byla civka elektromagnetu prerusena, velmi divne...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.