Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Pri zahrati se zvednou otacky

Od: bewan* odpovědí: 12 změna:

Mám motorku je to sice pitbike, ale to teď nehraje roli. Při zahřátí se začnou zvedat otáčky motoru a střílet z výfuku, nevím čím to může být. Přitom když motorka jede na půl plynu je vše v pořádku. Plyn se nezasekává nic . Vzduch to taky nemá kde sát za karburátorem vše jsem kontroloval. Za každou radu děkuji

 

 

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


2x

Tak podle vyse uvedeneho jde zrejme o prilis chudou smes (pokud samozrejme neni chyba jinde). Ta se vyznacuje prave narustem otacek pri zahratem motoru.

Pokud mate stelovaci karburator, mirne zvyste bohatost smesi. Zatim tak o ctvrt otacky. Ve chvili, kdy zacnou otacky klesat a motor kuckat a dusit se, tak je smes prilis bohata. Hlavne si zapamatujte puvodni pozici, at se mate kam vratit a nemusite stelovat cely karburator.

A hlavne krutte spravnym sroubkem. Vetsinou se smes obohacuje utahovanim, ale jak je to u vaseho karburatoru, to nevim.

Samozrejme to provadejte na zahratem motoru.

Pokud to nepomuze - je chyba jinde, tak bych pokracoval vycistenim klapky.

Pokud nemate stelovaci karburator, tak pak budeme premyslet dal.

doplněno 28.01.09 21:05:

Jeste bych jenom pro informaci doplnil, ze to strileni do vyfuku je zpusobeno tim, ze chuda smes hori pomaleji nez bohata a dohoriva jeste pri otevirani vyfukoveho ventilu - proto to strili do vyfuku.

To je tedy dalsi duvod, mluvici ve prospech chude smesi. A tak mi ted proto napada, ses si stoprocentne jistej, ze to urcite nikde nesaje falesnej vzduch. Karburator se vetsinou sam od sebe nerozsteluje.

bewan*

Štelování karburátoru vyzkoušeno akorát reakce skoro žádná nic to nemění.

Zajimavy.

Ste si jistej, ze to nic nedela? Provadel ste to na zahratym motoru? A spravnym sroubkem? NECO to totiz delat musi! At uz cokoliv.

Co se deje pri zvysenych otackach? Neskyta to, jako by to melo malo paliva? Jde to dobre do otacek? Nedusi se pri prudkem pridani plynu?

Zkontrolujte jeste jednou poradne vsechny netesnosti.

bewan*

Když motor nastartuju chvilku, počkám až se motor trochu zahřeje beží v pořádku. Když bych, ale přidal plyn cca 10 sekund plnej tak stoupnou otáčky i bez přidaného plynu je motor vytočený. V tomto stavu když přidám plyn tak to začne střílet a plameny z výfuku, když nechám plyn uplně přidaný tak se začne i dusit. Mezi karburátorem a motorem jsou 2 spoje a těsní dobře, štelovací šroub mi příjde že je jako kdyby k ničemu karburátor sem kompletně vyčistil a přesto nic.

doplněno 28.01.09 21:34:

s tou motorkou na pul plynu ujedu treba 4 km a jede v poradku jen kdyz ji hodne zahreju tak to dela proto mi to prijde divny.

To je tezky. To by chtelo ten vas karburator videt. Toceni sroubkem totiz musi neco delat. To tam je jenom jeden sroubek? Pokud ano, tak se jedna o sroubek volnobehu. A bohatost se nastavuje primo na jehle.

Pokud dva, musite tocit tim spravnym. Neco se dit musi...i kdyz u Ciny . Pokud se skutecne nic nedeje, jsou natolik povolene, ze uz nemaji vliv na funkci karburatoru. Nepovoluji se? (ja vim, ze je to blbost, ale u Ciny...kdo vi)

Vycistil ste i trysky? Hlavne trysku volnobehu? Ta byva tak mala, ze se tam jakakoli usazenina lehce sprajcne.

Nehrabal ste se v nem nejprve a pak teprv to zacalo blbnout? Treba ste nandal jehlu na jiny zarez, nez ste mel. Ted je tam malo paliva, tim padem i chuda smes a navic se pri plnem plynu zacne dusit.

Palivovy filtr doufam mate cisty.

doplněno 28.01.09 21:47:

Jo. Jeste co ten sytic? Ten slape spravne? - Jestli to teda sytic ma, jako ze asi urcite.

Zhruba spravnou funkci sytice zkusite tak (pokud je rucne ovladanej), ze se syticem nastartujte studeny motor a po ustaleni otacek OKAMZITE sytic vypnete. Otacky musi okamzite skokove klesnout.

bewan*

No mnohokrat dekuji za rady zejtra to vsechno jeste rozeberu a podivam se na vsechno, co by mohlo jeste byt spatne kdyztak napisu ale dekuju za Vas cas

bewan*

Tak problem neni vyresen proste mi prijde ze si to dela co chce stelovani smesi nema zadnej vliv a volnobeh taky jen na studenym motoru to funguje. Divny

 


1x

Ze je to pitbike opravdu roli nehraje, ale bylo by dobre napsat, co je to zac.

Ujasnilo by se, je-li to ctyrtak ci dvoutakt, jak je resene zapalovani, jak to ma reseny sytic...atd atd.

přidám trochu humoru:

Nebude to tím, že je to nějaké rozbité?

bewan*

Jde o Pitbike Lifan 125 ccm je to 4 takt.

doplněno 28.01.09 20:38:

Zapalování CDI jako u většiny číny.

 

bewan*

Nemůže to být svíčkou nebo něčím? nebo karburátorem, ale je mi divný, že když je to studený tak to nedělá.

 

jabraka*

0x

Pokud se jedná o dvoutakt,mohlo by to být příliš bohatou směsí.U dvoutaktu se v prvním taktu nasaje směs do skříně a tam se část benzínu srazí ve formě kapek na studených částech.Po zahřátí se opět vypařuje a navíc směs obohatí.Je třeba seřídit karburátor i předstih .To je tak trochu dohad,pokud ten stroj nemohu vidět.Té bohaté směsi odpovídá i střílení do výfuku.

JABRAKA

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:
Otázky na téma klapka do vyfuku

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]