Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Fabia combi 1.2 HTP- řetězový rozvod

Od: draiv* odpovědí: 14 změna:

Zdravím všechny, manželka si vyhlédla tuto ojetou Fabii,jeden známý ji však varoval, že řetězový rozvod dělá časté a velké problémy, včetně např. prasklé hlavy válce.Nejsem vůbec odborník,prodávám,jak jsem koupil,máte prosím někdo nějaké,zkušenosti s tímto vozem a speciálně s těmi rozvody?

 

 

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x

pokud se řetěz vyměňuje jak má po určitých ujetých km stanovených výrobcem, tak by neměl být problém. Záleží kolik to je KM ale budou to desítky tisíc.přesně to nevím. Nekupoval bych 1,2HTP 40kw ale alespoň 47kw.

jeendaa

bylo to zpusobene napinakem spatnym , jinak prave retezy se davali kvuli nezudrzby ... retez byl delan na to , aby se menit nemusel vubec...

 


0x

htp-hromada technických problémů podpalují se ventili oprava okolo 10000kč

ty rozvody přeskakovali u těch prvních htpček měli náký špatný napínáky myslím

osobně bych do takovýho auta nešel nejede a žere radši bych honil motorizaci 1.4

 

jeendaa

0x

HTP - pokud je smula tak casto podpalene ventily , stava se to pry kvuli teplu , nebot je blizko katalyzator. Opravna sada /kdysi klidne 20tisic/ tak prave obsahovala i novy katalyzator... takze je to takove riziko , ma peknou spotrebu /po meste 6litru/ , ale jinak je to opravdu nezmar , ty vibrace do kabiny , ten zvuk ajaj... nesel bych uz do neho. 1,4 sice je lina , ma spotrebu klidne 8-9litru po meste , ale ten motor je neznicitelny...

kratast*

ted jsem mluvil se zemym co dela v autorizovanem servise skoda. toto jsou nesmysly. podivejte se kolik skodovek fabii 1,2 jezdi kdyby to bylo tak spatne tak by to asi nikdo nekupoval ze? me spise prijde ze jsou vsichni zaujati proti skodovkam (nechapu kde se tato zast bere) pry takovouto opravu delaji jednou za cas a ve srovnani 1,2 1,4 1,6 nejbeznejsi motory od skodovek je to pry nastejno co takoveto opravy delaji. tzn ze je jedno jakou motorizaci mate pravdepodobnost ze se Vam to stane je u vsech motorizaci stejna.

vubec bych se nebal skodovky a uz vubec ne 1.2. levne dily, vrakoviste plna bouracek, takze kdyz neco schanite neni problem.

Ono to asi nebudou až tak úplné nesmysly, že?

cimbu.cz/...

Přitom sám jezdím škodovkami už hromadu let, ale prostě tenhle motor se nepovedl. Fábie není špatné auto, jen nesmíte věřit tomu, že na ni jsou levné náhr. díly. Obecně řečeno, motor HTP se umí velmi prodražit. Takže když Fabii, tak třeba 1.4, to sice není bůhví jak nový motor, ale šlape bez problémů.

gumidek*

Škodovky znám, jednou jezdím a HTP znám velmi dobře s Fabie praktik. Nechtěl bych to ani zadarmo!

tr

Zdravím, u HTPček se prý hodně přehřívá motorový olej, viz citace z fora oleje.cz :

Teplota oleje v 1,2 HTP dosahuje běžně kvůli umístění katu v těsné blízkosti hlavního olejového kanálu 150 st. C, což odpovídá teplotě oleje rallyového speciálu během RZ.

Z toho plyne, že je to auto fakt tak akorát do města, nebo pro starší občany na kratší přesuny, na dálnici to skoro ani z technického hlediska tedy nesmí.

tr

Jedna věc, větší část motoru 1.2 HTP je z výroby seskládána jako monolit, takže pokud se něco vysype třeba u kliky, tak s tím běžný servis nic neudělá a autorizovaný servis Vám dá nabídku na max nový agregát.

erikch*

na téma("spolehlivost") byly napsány stohy-a ne náhodou i sama automobilka s odstupem přiznala,že se HTP "moc nepovedlo",což jinými slovy znamená,že to je velký konstrukční(čili neopravitelný) problém...Chlazení,resp.udržení oleje ve spektru provozní teploty-asi největší problém celého motoru,ale každému co jeho jest,pokud někdo nedbá x tisíc varování,a hlavně samotného výrobce,at si klidně HTPéčko koupí a "užije si jej"...A že jich hodně jezdí-ano,češi uvěřili marketingu Škoda a.s. o "úsporném" maloobjemovém motoru s "nezáludnou" konstrukcí,a kdyby jej všichni měli sešrotovat z těch co s ním měli potíže(a stálo je to x tisíc),tak jich tu opravdu moc nejezdí-on se totiž vždycky někdo najde,kdo si HTP koupí(byt s prodělkem původního majitele)...

. . .tohle jsem také slyšel. Zlatá felda, ta žrala 6L., měla levný díly a 50kw výkon.starý dobrý časy.

doplněno 29.03.13 20:38:

komentuju tr, ale server blbne!

 

jklk

0x

1,2 HTP nebrat - nejede, žere a je s ní dost problémů.

dop. Punto 2, motor 1,2 8V - levný a šikovný auto.

jensi

Mám Fabii HTP 12 V již 5 let - najeto 130 000 celkem, koupě při 45 000 km. Mám sportovní výfuk a sání KM. Olej Q8 15-50 Formula po 10 000 výměna - cen z litr 220 kč. Auto bez oprav - spotřeba 6,5 mimo města na delší cesty 5,6 , auto jede 185 km/h na dálnici netočím přes 4 200 - spotřeba do 7,8 l (asi 120-130 km) Kdybych věděl jaké recenze jsou na motor tak by to nekoupil. Dnes můžu říci, že mám asi štěstí a pravidelně si dle článku oleje.cz měním kvalitní olej plnou syntetiku ( olej používá Porsche a BMW ) Auto má jiný zvuk, dobrou dynamiku na rovině ne tak do kopce.

novada*

To je super odpovídat na dva roky starou otázku že? :D ale když člověk jezdí sám tak HTP stačí. Známá má 1.2 MPI a to jede dobře i se třema lidma - rozjede se to i na dvojku :D.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]