Nejste přihlášen/a.
zdravím, mam po výmene ložiska spojky na octávii II fl 1.9 tdi PD a chtel by jsem si zvyšit výkon, ale myslim si že by dvouhmotný setrvák nemusel vydržet a slyšel jsem že jse dá vymenit dvouhmota za jednohmotu a když by jsem použil hodne kvalitni jednohmotu že by jsem pak mohl v klidu chiptuning udelat? lze to takle udelat?
dvouhmotu neřeš.. ten chip v pohodně vezme ještě.. a kdyby nastal nějaky problem tak ji aspon přiležitostně vyhodíš :D..
dvouhmota je jakože "zlepšení" chodu motoru-je pružně spojen s klikou a dá se říct,že mu zásadně(životnosti) vadí sport.jízda a podtáčení-takže pokud budeš mít kvalitní set spojky,raději dvouhmota ven do pr...(kam patří-ono "zlepšení" automobilka přenesla na peněženku zákazníků) a dej klasiku setrvák-pasuje-rozteče jsou stejný...Životnost je udávána nějakých 80-100 tkm(někdo jede i třeba 150 tkm)-je to o přístupu řidiče(ů)-nevím kolik a jakým způsobem máš nalítáno,ale výměny za nesmrtelnou klasiku se neboj...,nebo ho dojezdi a rovnou pak i spojkovou sadou vyměn(at nemusíš dvakrát půlit špajzku)
Mám čiplýho golfa o 50% , od 20 000km, teď tam je 280 000km a spojka včetně setrváku OK. Kámoš tam má jednohmotu, rozjezdy jsou trhavější, spojka víc cuká, sám říká, že dvouhmota, co tam byla předtím byla znatelně komfortnější. Já to tvrdím taky.
doplněno 30.03.13 00:32:Klidně to čipněte, spojka to unese.
Chtěl bych se jen dotázat, vy pane kolego při výměně spojky "půlíte" převodovku?
doplněno 30.03.13 00:48:A dále se ptám, kde jste získal tu "informaci" o životnosti dvouhmotového setrvačníku 70-100 tis. km?
nepůlím ani jedno ani druhé,ale jak pak se asi dostanu ke spojce-prostě převodovka dolů(to bylo obrazně míněno tím "půlením") a jinak životnost dvouhmoty-to jsou bohužel reálné zkušenosti zákazníků na dílně...,nemluvě o tom,že i sám výrobce řekněme "garantuje" 80 000 km,ale je to spíš o štěstí,že drží víc(to jsou ti štastnější),pak je x těch méně štastných,kterým odejde už třeba na kile...
Zdravim, mam 1.9 tdi PD 77KW 4x4 a mam na dvojhmote 260 000 km a jeste se to da snest. klepe jen na volnobeh a pri startovani. lamulu Lamelu jsem delal pri 168 000 a to jen proto ze mi prasklo hydrolozisko a vytekla vsechna kapalina.
Jo a vymena u 4x4 tedy puleni je pekne oser, kdyz tam mam jeste tovarne montovane Webasto.
S pozdravem Josef
Odpovím Vám jinou úpravou... Dá te sportovní tlumiče(tvrde) === odnesou to čepy tzn. že ta dvouhmota tam neni jen pro to aby zvedla cenu auta, tlumí rázy, chod motoru je kultivovanější. Navíc při stavu našich cest je podle mého zbytečne zvyšovat výkon... těch 77 kW je akorát
když já práve jezdim bezepčně ale na předjiždeni se hodi více koniku, nechci ten chip kvuli tomu abych to držel na podlezae a vyštavoval co se dá, samozřejme v neecku pak jednou dvakrát vyzkoušet ale ne pořád, jde mi spíš práve o tu dynamiku na předjetí a taky s epry při chiptuningu sniži spotřeba o pár desetinek když človek jezdit stejne jako před chipem což sice neni tak razantne duležité ale poteší představoval by jsem si chip do 105 kw a 380 nm kroutáku víc asi tak ne si myslím
rapid kup si konečně silnější pédéčko
doplněno 27.03.13 21:22:nebi si kup 140 kw benzinovou eresu, bude tě to zamačkávat do sedačky když sešlápneš plyn a počítač ti ukáže momentální spotřebu 24 litrů
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.