Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Auto jede ale malo

Od: balu76* odpovědí: 15 změna:

ahoj vsichni zase u passata 1.9 tdi 96kw pri velkych otackach mi to skoci do nouzoveho provozu,u rychlosti 4 na 2100 a vypne.co je stim prosim

 

 

15 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

pepanek*

1x

Nejspíš zatuhlé naklápěcí lopatky v turbu.

balu76*

lopatky jsou prej u benzinu,na to jsem se ptal

erikch*

klasika obtok (téměř nezničitelné) byl pouze u 66kW...

nu*

nezničitelné 66 kW s motorem ALH mám také v garáži mimo jiné i ASV-čko...a s pédéčkem 96 kW jsem najel 330 tisíc, s původní dvouhmotou, s původní spojkou, s původní přední nápravou, a to byla 2001 hliníková, vše původní, pédéčko se "sype" jen když se neservisuje jak a jezdí s tím šikulkové...ti to pak prodávají dál a problémy se projeví...

chce to dobrou diagnostiku, neměnit zbytečně to co funguje

pepanek*

ALH má taky naklápěcí lopatky. AGR ještě nemá.

pepanek*

U 96kw lopatky určitě jsou, u benzínu (1.8t) naklápěcí lopatky nejsou. Je tam wastegate - obtok.

 

hanher*

0x

Křištálovou kouli jsem zapoměl doma, škoda. . .

Pokud máte možnost, šup na diagnostiku.

Problémů může být opravdu mnoho, od špatného turba, přes váhu vzduchu, EGR ventil, až po . . . . .

 

zepe*

0x

me to dela to same vypne se turbo a protoze turbo není levné tak se drzim v otackach kdy turbo táhne kdyz se mi za jizdy vypne okamzite auto nejede vypnu klicek a jedu dal.

Take nevim jestli je turbo v koncich nebo to dela neco jineho.

Rád si prectu odpovedi

doplněno 27.03.13 08:46:

vypnu klice a samozrejme nastartuji

že ti to skáče do nouzáku neznamená že musíš hned měnit celé turbo.. většinou to je problém regulace ale muže to dělat i klidně něco jiného..

balu76*

to taky delam,vypnu klicek ale kdyz chci predjet auto tak to zrovna vyppne a to me vadi,kazdej mi rika vaha vzduchu ale ta je taky draha vyskousim ji a pak se ozvu,nekdo zase zika turbina pred turbem ta staci jen vycistit ale za 2500to je taky dost.

balu76*

tak jsem vycistil komplet prostor u filtru a dal novej filtr a dobry uz to zase frcí.

 

stirecek*

0x
Mrkni kolik nafty teče z přepadu...
pepanek*

Tam by toho moc nenaměřil u vstřikování PD.

 


0x

chtělo by to VAG a juknout co to píše za chybu

skoukni hadice od turba jestli neni někde díra koukni na veškerý podtlakový hadičky skoukni ventil N75 jestli chodí

koukni na banku na turbu zda funguje a je taky možný že ti zatuhla regulace turba,je i možný že zlobí váha vzduchu je toho víc pokud nechceš postupovat stylem pokus omyl sežen někoho kdo má diagnostiku

 

jester*

0x

kamošovi dělalo to stejny , jeden chytrak automechanik (spiš blbec) ani neumi zapojit spravne veskere hadičky,po spravnem zapojeni to začalo fungovat

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:
Otázky na téma ventil n75

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]