Nejste přihlášen/a.
ahoj vsichni zase u passata 1.9 tdi 96kw pri velkych otackach mi to skoci do nouzoveho provozu,u rychlosti 4 na 2100 a vypne.co je stim prosim
nezničitelné 66 kW s motorem ALH mám také v garáži mimo jiné i ASV-čko...a s pédéčkem 96 kW jsem najel 330 tisíc, s původní dvouhmotou, s původní spojkou, s původní přední nápravou, a to byla 2001 hliníková, vše původní, pédéčko se "sype" jen když se neservisuje jak a jezdí s tím šikulkové...ti to pak prodávají dál a problémy se projeví...
chce to dobrou diagnostiku, neměnit zbytečně to co funguje
me to dela to same vypne se turbo a protoze turbo není levné tak se drzim v otackach kdy turbo táhne kdyz se mi za jizdy vypne okamzite auto nejede vypnu klicek a jedu dal.
Take nevim jestli je turbo v koncich nebo to dela neco jineho.
Rád si prectu odpovedi
doplněno 27.03.13 08:46:vypnu klice a samozrejme nastartuji
že ti to skáče do nouzáku neznamená že musíš hned měnit celé turbo.. většinou to je problém regulace ale muže to dělat i klidně něco jiného..
chtělo by to VAG a juknout co to píše za chybu
skoukni hadice od turba jestli neni někde díra koukni na veškerý podtlakový hadičky skoukni ventil N75 jestli chodí
koukni na banku na turbu zda funguje a je taky možný že ti zatuhla regulace turba,je i možný že zlobí váha vzduchu je toho víc pokud nechceš postupovat stylem pokus omyl sežen někoho kdo má diagnostiku
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.