Nejste přihlášen/a.
dobrý den dneska sem spozoroval při stojícim aute na volnobech když vyšlápuju pomalu spojku tak zhruba na středu kde spojka zabirá se neco chveje jakoby v motoru takový jakoby klepání plechu o sebe je to strašne jemný zvuk ale je to slyšet dost , jak říkám vyšlapuju nic to nedelá v polovičce to zhruba začne delat a když ji vyšlápnu uplně tak taky nic, a když ji zase pomalu vracím zpátky, tak to delá to samí ve stejným místě , a jsou jemne vybrace do spojkového pedalu to v jakékoli poloze.. nevítenekdo o co se jedná a kolikby případne stala optimalní oprava nechci žádnej šmejd kterej by se podelal znova ale zase nevím jestli originál by nebyl zbytečnej, je to dva a půl roku starý auto.. motorizace 1.9 TDI 77 kw PD děkuji.
setrvačník, oprava bude stát podle toho kdo jí provede, ale nechte to posoudit někomu kdo tomu rozumí
díky zy odpoved nu a klidne mi tykej seš jeden ze nejrošířenejšíh tu na poradte jinak jj necham to asi zajed do servisu za 20 minut sie jedu do libere 120 km a zpátky tak snad to ni neudelá ještě sem si myslel jestli by to nemohlo delat spojkové ložisko?
bohužel "výhodou" dvouhmot.setrváků je jejich "příznivá" cena...(8000 a výš)-to jsou přesně situace,kdy jsem velmi rád,že mám starou babičku BMW 2.5 TDS,klasika setrvák,jedu taky v klidu za 6 litrů(a to je to šestiválec) a neřeším DPF,dvouhmoty,turba a další kraviny za x desítek tisíc...,ale bohužel tu asi nevyřešíme poslech a popis vibrací apod.-zajed někam na dílnu a nech svézt mechanika-on ti řekně přesně...
Rapide, předpokládim že jsi koupil staré - modernizované pédéčko od někoho v červených teniskách s náušnicí , nedávno jsi psal o chiptuningu a nakonec nasypeš ty prachy do oprav...
Napiš kdy a jak jsi přišel k tomu autu...dej to napíchnout vsadím se že to má najeto 360 tisíc
doplněno 22.03.13 18:34:Auta s tímto motorem si pořizují i taxikáři, když s tím jezdíš šetrně musí to vydržet
doplněno 22.03.13 18:52:chce to diagnostiku, když bude elektonika ok, a ty "kopance" budou znatelné, později se přidá třes a vibrace napříkald při vypínání motoru, měl by to být setrvačník
tak dvouhmota pokud vím hlavně vibruje nebo klepe... pokud to jen šustí tak to muže byt třeba jen spojkove ložisko.. pokud to budeš někomu davat tak hlavně někomu kdo tomu rozumi a ma dobre reference.. protože ten setrvak fakt neni levna zaležitost ...ale pokud ho chceš měnit preventivně tak proč ne :D...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.