Nejste přihlášen/a.
ahoj objizdim bazary a zkousim ruzne auta pouze naftu a dneska me dostal passat.
predtim sem zkousel megane, oktavku 1,oktavku 2, passat B5, fiat stilo,fiat croma 2
nejlip se mi z tech aut jelo s tim meganem,ale to je hnus uvnitr a servisovat takove vozidlo vyjde v zaveru daleko draz nez VW
oktavka ta stara byla ve 4kole Pdcko a jela pekne ta naprva byla jen 1,9 77kw a nejelo to vubec a kolibalo se to na silnici a tvrdy jak beton, fiat croma bala takova lod,ale kolibalo se to stejne jak oktavka 2, stilo bylo asi druhy nejlepsi,ale svitila u obou fiatu kontrolka motoru a jeden mel Ko setrvak a druhy vstriky nebo cerpadlo,ale jak sem sedl do toho passatu a rozjel se tak sem se zamiloval
byl to sice 2 litr po chipu,takze to jelo jak blazen,ale o vykon mi neslo . ty jizdni vlastnosti to nejde vyjadrit to sedi jak pribite proste parada. kdybych se rozhodl do toho jit ceho se bat? proti passatu B 5,kterej je relativne dost spolehlivy
2,0 TDi se asi neodvazim nebudu si nechavat 100 tis na opravu motoru,ale 1,9 TDi snad nemusi byt tak spatny sice to pojede i po chipu asi jak felicie,ale nevadi. spis me zajima spotreba. u toho 2 litru meli na PP 7,2 litru. dalo by se jezdit s tou 1,9tkou do 6 litru jak pisou v TP?
jinak co me napadlo co by se mohlo posrat nakladneho je asi ta elektricka rucni brzda, podvozek zadni naprava asi nema dily v nahrade,takze to bymohlo byt drahe jinak v elektrice VW se nevyznam nevim co se kazi jestli treba topeni,motorky steracu
apod
skoda,ze takto nejede golf 5 tam je cenovka trosku niz a je to lehci 1,9 by stacila. zkousel sem ten motor este ve fabii 2 roky stare a tam to jelo slusne stacilo by mi to ,ale jizda jako v kazdem jinem aute, hlucne vsechno,razy atd.
zajimalo by me jeste podobne auto s vlastnostma jako ma ten passat nevite este o necem? nejaky seat co adi A4 od roku 2004?
v německu ja passatů jako máku, v českém bazaru bych si auto nikdy nekoupil, když lidem skončí zaruka servisují to ve stodole a dávají tam olej z lokomotivy, co ukradnouv práci, neumí s tím jezdit a výsledkem je vydrolená vačka nebo problém se vstrřiky atd...
já měl passata z německa, první byl B5 s motorem TDi 81 kW, ten jsem sháněl asi půl roku protože jich bylo relativně málo...měl jsem i PD 74 kW a následně 96 kW, všechny tři bez jakýchkoliv problémů, kdyby se dnes psal rok 2003, bral bych toho B5 TDi 81kW...dnes jsou už tato auta relativně zastaralá
doplněno 13.03.13 16:55:s 81 kW jsem jezdil asi za 5,2 litru, s PD 74kW je můj rekord 5,9 litru, s tím 96 kW se dá jezdit za 6,5 litru...pod 6.5 litru se nedostanete, a kdo tvrdí opak kecá, v zimě když je to studené klidně i 8,5...ale na delší trase se to srovná
spotreba B6 a B5 by asi mela byt podobna co sme cetl neni tam velky vahovy narust jako treba u alfy 156 vs 159 tam opravdu i 1,9tka nejde pod 7 litru a to je stejny svezeni jak v B6,ale dily jsou tak silene drahe,ze raci ozelim to,ze mam diagnostiku na fiat. VW si napichnu VAGem taky ford uz ee bych musel s kazdou blbinou do servisu a solit.
ford focus ma u druhe generace jizdni vlastnosi silene o tvrdosti ani nemluve je to uplne zpackany auto jako libi s emi i pekny interier,ale s focusem 1 to nema spolecny nic. Mondeo nechci to hranaty se mi nelibi a kolegovi s etam kazi tolik veci az zasnu a to ma jen benzin 1,8. jizda by mohla byt fajn,ale fakt hnusny auto mnohem hnusnejsi nez golf IV,passat B5 i oktavky snad:D
protoze sem delal chvilicku v servsise zkousel sem spoustu aut a do ruky sem dostal i mondeo 3 a v tom sem se vubec necitil dobre spatny rozhled nemel sem vubec poneti kde mam co tocil sem se v tom jak kaca vic jak v A8 nebo jeepu
tam je stejne cena uplne mimo to co chci dat. jiny auto me nenapada sna jen peugeot 407 a C5,ale i kdyz pekny a vybaveny auta tak francouz fakt ne ten servise to cloveku vrati koupim auto sice o 2 roky mladsi jak ten passat za 130,ale jak cena dilu,tak hlavne pocet hodit prace na tom vyjde ve vysledku draz jak passat za 160 z roku 2005
este mi reknete nekdo k te oktavce 2 je to fakt tka desny auto? nebo to melo KO tlumice? proste to nesedelo houpalo se to po kazdem hrbu a pritom tvrde jak beton. mam kusit jine oktavky ci golfy?
jo a dovest si auto z nemecka znamena 50 tis nahoru a nezbyde mi ani na rozvody a oleje
Pokud jízda v Passatu byla super, zkuste určitě ještě Ford. Buď menší Focus s motorem 1,6TDCi (80kW) nebo větší Mondeo, jízda je ještě o něco lepší, než s VW
doplněno 13.03.13 23:02: Dost zajímavé auto, je i Golf V kombi, žádné extra obrovské auto, kufr pěkný a s klasickou 1,9 TDI se nedá šlápnout vedle...Jednoznačně Ford, jízda o 300% lepší než ten německej problémovej VW. Do roka minimálně 18x v servisu, to porazí každýho. Ford je těžkej držák, díly ani nepotřebujete a kdyby snad přeci nějaká ta maličkost, tak díly jsou za hubičku, Motorcraft dodává prvotřídní díly za pár korun, u VW je to samozřejmě obráceně, za mně jednoznačně Ford, budete unešen! Už Focus jasně převyšuje Passata na celé čáře, Mondeo je o 20 let před ním. Neváhejte.
doplněno 13.03.13 20:39:Proboha Audi? Já bych dopopručil Bafíka tak rok92 , tím proženete každýho, nebo co takhle Renault 19 -16V, to je taky svezeníčko!
to je vtip?rikam,ze sem testoval focuse a to uplne novyho rok 2011 najeto 1100 km
a podvozek byl tvrdej jak koza a jizdni vlastnosti na urovni fabie a to se nedelam srandu kosili sme s tim zatacky jak to slo.
mondeo asi bdue nekde jinde je to jina trida,ale za 150 tis ho nesezenu navic sme se dival na ty dily a jsou minimalne 2x tak drahe ve vsech ohledech. a to nemluvim o te diagnostice. na VW je vse dostupne
Ondíku007.Já to napsal v duchu zdejších radilů, určitě si to přeberete, za mně rada, tady se neptejte na koncernový auta, tady jsou na ně přímo vysazený, zdejšího" favorita" jsem vám nastínil.Mějte se a štastnou ruku.
doplněno 13.03.13 21:13:Brácha B6 měl PD 96KW 6tikvalt a bylo to bezproblémový auto, najel na tom víc jak 300tisíc km, bez problémů. Výmněna jen provozních věcí,- rozvody, brzdy, tlumiče +běžná údržba. Navíc váha vzduchu po 240 tis, brzdovej spínač, ložiska v předních kolech po 260tis. Mínusem jsou přední světla, mimo Prahu poněkud slepé, to je ale problém všech aut s čočkou a H7. Doporučuju xenony.
jenze to neni pasat B6,ale 5,5! proc to vseci plantaji dohromady? passat V5 a B5,5 je proti B6stce srot a to vim oc me mluvim sem zkousel B5 1,9 TDi 81 kw ve 4 kole a hruza . to auto nema co nabidnout kdyz ma stejnou napravu jako fabie vzadu predek z 8 rameny nic nezachrani.
B6je nadherny auto jak exterierem tak interierem a ja si chci udleat konecne radost a mit pekny auto nechci rict,ze novy focus nebo mondeo neni pekny,ale prece jen na auto od roku 2008 rozpocet nemam nebo ano:D ale na fabii
tu 77kw bych rozhodně nepřirovnaval k filcce... sice to není žaden trhač asfaltu ale nejede to ani špatně... jel jsem s tím xkrát a je to takové auto na pohodu... podle PP s tím jezdí od 5L do 5,5L... ale záleží jak kecá PP... pokud chcete víc o tom passatu tak musite dodat kod motoru
Tak zrychleni je nekde lehce pod 13 sekund coz je vazne tragedie,ale ono to neni o moc lepsi ani ve fabii.
prechod z auta co ma 9,3 je dost krutej ,ale ja uz hledim aj na to abych mel levnou pojistku a vykon do 85 kw by melo byt za 2500 kc a nad to uz je za 4 tis. takze 2,0 tdi 103 kw byhc vzal jeidne kdybyb to bylo se serviskou z CZ provereneale tkaove auto ma najeto vetsinou tak 330 tis. ne ze by ty ostatni min:D
Ahoj ja chtěla dnes prodávat svého passata 05 rok v 1,9 tdi je to ten stary model . A chtěla sem brát passata 06-08 rok v 2 litru tdi ale dost lidi me varovalo ze je Kazovy atd a ty motory prej nejsou dobry a ani elektrika , ale to je osud. Říkal mi to známi radši ho prodal plno problému tak to dal pryc . Taky známi v servisu ze at to nedělám ze ty starší v 1,9 jsou lepsi ... Ale to uz je na tobě ...ja měla superba taky kolikrát říkal známi to neber Superb je Kazovej a za ten rok co to byl vuz bez investice akorát olej a brzdy.. Spotřeba u superba 6,4 ... V Praze kdyz sem bydlela tak ve meste na čtyřku za 5,4 litru fakt nekecam ... Ted mám toho passata taky 1,9 ve meste za 7 dálka 6,4 litru ... Záleží na tobe do čeho půjdes ... V Německu na mobile.de je par krásných pasátů černých ... Tam si vyberes
doplněno 14.03.13 10:21:Řekla bych v 1,9 tdi 6 rychlost 96 kw ze to jsou spolehlivá auta ... Říkám chtěla sem ho prodat ale proč kdyz drží a nakonec koupím novější ale budu toho litovat treba ...
četl jsem dnes diskuze a je už hodně lidmi ověřeno. že CRka a PDčka nejsou tak hrozně moc háklivé jak se to snaží všem vsugerovat... jsou lidi co do PDček lijou transformatorovy fritovaci nebo přepaleny olej a to auto pořád jede.. tak samo na meřo bez problemu.. takže než do toho načepovat naftu řizlou vodou tak 100x lepší nějaký olej z tesca :D... jinak co se týče těch 2.0TDI tak jsou na to ruzne ohlasy... někteří mají na tachači 250 tis. a mění jenom olej, někteří mají motor na GO.. myslím si že je to dost taky o udržbě a jak se k tomu autu člověk chová, jestli to rakví při nezahřátem motoru tak at pak nenadává že mu praskla hlava nebo fouklo těsnění, nenechá dochladit turbo, at nenadává že se mu sypou turba, nemění pravidelně olej a nelije tam co se má, at nenadává že se mu vydřely hydra a vačky... není to jen o tom že tohle je šmejd to se jen kazí.. je to taky o přístupu...
doplněno 15.03.13 06:32:no vím že z trafo, RO a B100 bez problemu... a když se podivam na trysky rotačky, pd, cr, tak v podstatě to je totožné...takže nevidim duvod proč by to nepožralo.. samozřejmě musíš zajistit aby to mělo dobrou mazivost.. a taky to nesmí být nějaká hustá sračka, jinak se to bude cpát do oleje a zasere to trysku..
No do PDcka:D to zrovna nikdo neleje. do CR jo ja jezdim na olej z tesca s JTDckem a kdybych tam nadal spatne prefiltrovany vyfrit mam dokonce aj OK cerpadlo. ty sracky se lijou do rotacek a radovek ty sporadaji aj vyjety motorak.
jinak bych rad reagoval na prispevek o PDCku 96 kw s tim motorem sem jel v octavii combi a brala 5,4 prumerne. kolega v passatu jezdi 5,8 a nejezdi zadne rovne silnice a dlouhe streky jezdi taky 10-15 km jako ja.
zminovany motor je temer stejny jako ten co chci do toho passatu 1,9 TDi s tryskama s mensim prutokem a asi mensi turbo nestudoval sem to dopodrobna,ale motory jsou oba naprosto spolehlive a overene.
jak sem se dival na ceny,tak B6stku asi fakt nesezenu za penize co chci jeidne 2 litra a ten na dojizdnei do prace vhodny fakt neni to ybch projel ne 2500 jako ted s JTDckem,ale tak 3 tis plus 50 tis za opravy motoru:D
dneska me napadlo,ze dobrej podvozek ma i BMW,ale to sme vyloucil uz nedavno pri pohledu na ceny dilu,komplikovanost a kazivost. ale 2,0 D 110kw se zrychlenim 8,9s je velice lakave kor kdyz spotreba je , 5,7 trosku jinde nez PDcko
1,9tdi s rotačním řerpadlem jednoznačně dosud nepřekonané na spotřebu a spolehlivost a je jedno včem to je jestli škoda nebo audi, a pokud nechceš mít problémy,tak výroba kvalitních aut skončila někdy okolo roku 2005,do té doby se z 90% rozbila vinou neodborného zacházení či opravy.
realita je podle mne taková,že díky (opět dle mého názoru )nadhodnocení koncernu VW se spoustě lidem vyplatí auto všelijak ladit(tím nemyslím jen nájezd km v ŘJ apod.),aby prostě při prodeji "získalo" na hodnotě-tím je zdejší trh ojetin koncernu VW doslova zdeformovaný,přestože mají TDíčka v čechách doslova "nesmrtelnou" pověst...Vcelku objektivně získáte relevantní informace na forech všelijakých diesel servisů(jedna ze špiček u nás je ten v Soběslavi),mimojiné se člověk nejen tam dočte o provařenosti "kvality" koncernového 2.0 TDi,podobně jako "konstrukčních" problémech rozvodů u TSíček-je pak na každém zda do toho jde nebo ne...On je i další úhel pohledu na věc-automobilky,které jsou(byly) stiženy krizí(on tedy problém automobilového průmyslu přetrvává-není problém vyrobit,ale prodat) jsou nuceny "přeskočit" konkurenci-a to dlouhodoběji jinak než vývojem kvalitních výrobků nejde,jenže u VW(kdy byl v nedávných letech zadotován spolkovou vládou) se dařilo auta prodávat,čili nebyli až zas tak nuceni "vyvíjet",proto se vtřeba v konstrukci vyvažovacího hřídele u 2.0 TDI mimo skřín dosud nic nezměnilo(přestože o tom výrobce moc dobře ví i od své vlastní zn.síti servisů už několik let) Podobně jako třeba ony rozvody motorizací TSI-místo konstrukčního řešení problému (řeči o "zesílení" jsou jen řečmi) začal výrobce do servisek tisknout "doporučení" o výměně rozvodů už na 60 000km(a každých dalších)-už to ale není v servisním plánu-a to není nic jiného než podraz na zákazníky...Když trošku pohledáme na jiných serverech než českých,zjistíme,že dnes jedinou oblastí světa,kde(nejen) automobilový průmysl profituje je jihovýchod Asie,tzn.třeba KIA,Hyundai-češi se toho pořád hodně bojí,ale i tak každý trochu soudný jedinec musí uznat,že třeba tito výrobci udělali opravdu skok vpřed-měl jsem třeba možnost chvilku pojezdit v i40 Hyundai a (za mě) kam se hrabe celý Passat...Takže bych se při shánění ojetiny zkusil rozhlídnout trošku do šířky,dál než jen k VW...
Musím přiznat, že s Vaším příspěvkem naprosto souhlasím, i co se týče nadhodnocení celého koncernu VW (snad s vyjímkou jen Seatu). Ohledně značek KIA a Hyundai, musím říct, že s příchodem nové i30 nebo i40, udělal Hyundai obrovský skok, troufám si tvrdit, že stále za značkami jako jsou Ford, VW, Mazda, Škoda zaostává, ale už né tak moc, jako tomu bylo u první generace i30 od roku 2008
Nicméně, má zkušenost za poslední měsíc, sehnal jsem Passata kombi, r.v. 2008 s motorem 1,9TDI 77kW, který měl najeto poctivích 53 000km v opravdu parádním stavu...takže nic není nemožné
GOCARS nechápu proč tedy na stránkách GOCARS nabízíš předražené VW, proč tam neprodávaš korejce, tu tmavou VW krabici co tam máš v nabídce za milion bez koruny seženu v něměcku za cenu o 100 - 150-200 tisíc levněji...
Proč mám tedy za "nekvalitní" koncernové autro nacpat navíc 100 tisíc zrovna tobě?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.