Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Favorit - karburátor otáčky

Od: ecik23* odpovědí: 10 změna:

prosím o radu. mám formana s karburátorem a ted v zimě drží nízké otáčky a chcípá :// kde na karburátoru najdu šroub nebo něcco na polazení otáček? díky za rady

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


2x

nechce se mi hledat fotky ale je to zezadu karburátoru jako kdyby vedle bovdenu od plnu, vedle něj je v držaku otvor pro šroubovak a uvidiš tam šroub ktery je dorazem pro klapku...přitahneš a otačky se zvyši

ecik23*
01.03.13 18:51
Dik moc

 


2x

Nebude problém spíše v sytiči? Zima by na otáčky (při zahřátém motoru) rozhodně neměla mít vliv

doplněno 01.03.13 19:01:

obrázek by Gumidek® z jiného tématu

ecik*

mám ve formanu manuální sytič a neni k ničemu připojený je tam lanko v motoru a nikam nevede :o nevím kam ho zapojit ://

no sice jsem manula ještě neviděl ale řekl bych že to lanko ovlada akorat přívěru vzduchu v karbecu, kdy rozděláš filtr tak to uvidiš.. při zařatem motoru by měla byt plně otevřena..

první favority manuální sytiče měly, bylo táhlo nalevo dole vlevo na palubní desce, naše první Fambo ho ještě taky mělo. Ovšem to už je tak dávno, že jsem se o auta vůbec nezajímal, takže nevím kde přesně se otevírá na tom karburátoru sytič. Za to u Škody 105 to znám velmi dobře

martinhajek*
Nejednalo se o manuální sytič, ten nikdy žádný Favorit neměl. Jednalo se o ruční plyn, měli ho Ecotroniky a občas se montoval i pro LEKR (po úpravě dorazu pro zvýšené otáčky na karbeci) jako zvláštní výbava. Kutilové si potom tento ovladač přepojovali na ovládání sady pro vypínání automatiky přívěry. Poté to fungovalo tak, že šel sytič nastavit tak aby běžel automaticky (po zahřátí se vypnul) - táhlo zasunuto, nebo aby se sytič vůbec neaktivoval - táhlo vytaženo. Při zahřátém motoru byl tedy sytič neaktivovatelný - nešel zapnout.
kurt555

Mám Favorita 135Le Ecotronik a ruční plyn to NEMÁ! Můj otec (Dej mu pánbůh klidný spánek) měl kdysi verzi 136L a ruční plyn to MĚLO. Ten můj Ecotronik je dovoz SRN, otec Favorita zakoupil v ČSFR. A teď babo raď Prostě tohle je auto u který si nikdo nikdy nemůže bejt jistej z čeho všeho to ve fabrice poskládali. Prostě se to dělalo z toho co bylo a hotovo. Tatínek mého spolužáka pracoval ve Škodovce ve Vrchlabí a na otázku "Proč je ta kastle tak křivá?" dávali mechanici v tomto závodě odpověď : "To se srovná jízdou"... Tot kvalita naší výroby. Jinak já si na Fáčko nemohu stěžovat, jednodušší auto snad není a mě to prostě slouží řadu let...V tom autě se točí Oleje,filtry,výfuky...jezdím...Oleje,filtry,výfuky...jezdím...atd...atd...

buky*

No vidíš, jednoho ecotronika 135Le ze SRN mám k renovaci a ruční ovládání sitiče tam je r.92. To jen pro zajímavost.

gumidek*

Manual jen vypíná stupňovitou vačku (ovládání klapky 1 a přívěry). Sytič se tedy vypne hned. Pak se zapne až po vychládnutí motoru, ale taky to moc neznám...

doplněno 02.03.13 23:31:

Jinak do bohatosti a do otáček se nevrtá. Je to jen nouzovka.

Pokud otáčky klesají a nedrží, tak buď někde teče moc paliva (obohacovač - klobouček) nebo je ucpaná tryska volnoběhu.

Mám tu spoustu materiálu, tak hledejte slova a gumidek ve vyhledávání na poradně.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]