Nejste přihlášen/a.
prosím o radu. mám formana s karburátorem a ted v zimě drží nízké otáčky a chcípá :// kde na karburátoru najdu šroub nebo něcco na polazení otáček? díky za rady
Nebude problém spíše v sytiči? Zima by na otáčky (při zahřátém motoru) rozhodně neměla mít vliv
doplněno 01.03.13 19:01:obrázek by Gumidek® z jiného tématu
mám ve formanu manuální sytič a neni k ničemu připojený je tam lanko v motoru a nikam nevede :o nevím kam ho zapojit ://
no sice jsem manula ještě neviděl ale řekl bych že to lanko ovlada akorat přívěru vzduchu v karbecu, kdy rozděláš filtr tak to uvidiš.. při zařatem motoru by měla byt plně otevřena..
první favority manuální sytiče měly, bylo táhlo nalevo dole vlevo na palubní desce, naše první Fambo ho ještě taky mělo. Ovšem to už je tak dávno, že jsem se o auta vůbec nezajímal, takže nevím kde přesně se otevírá na tom karburátoru sytič. Za to u Škody 105 to znám velmi dobře
Mám Favorita 135Le Ecotronik a ruční plyn to NEMÁ! Můj otec (Dej mu pánbůh klidný spánek) měl kdysi verzi 136L a ruční plyn to MĚLO. Ten můj Ecotronik je dovoz SRN, otec Favorita zakoupil v ČSFR. A teď babo raď Prostě tohle je auto u který si nikdo nikdy nemůže bejt jistej z čeho všeho to ve fabrice poskládali. Prostě se to dělalo z toho co bylo a hotovo. Tatínek mého spolužáka pracoval ve Škodovce ve Vrchlabí a na otázku "Proč je ta kastle tak křivá?" dávali mechanici v tomto závodě odpověď : "To se srovná jízdou"... Tot kvalita naší výroby. Jinak já si na Fáčko nemohu stěžovat, jednodušší auto snad není a mě to prostě slouží řadu let...V tom autě se točí Oleje,filtry,výfuky...jezdím...Oleje,filtry,výfuky...jezdím...atd...atd...
No vidíš, jednoho ecotronika 135Le ze SRN mám k renovaci a ruční ovládání sitiče tam je r.92. To jen pro zajímavost.
Manual jen vypíná stupňovitou vačku (ovládání klapky 1 a přívěry). Sytič se tedy vypne hned. Pak se zapne až po vychládnutí motoru, ale taky to moc neznám...
doplněno 02.03.13 23:31:Jinak do bohatosti a do otáček se nevrtá. Je to jen nouzovka.
Pokud otáčky klesají a nedrží, tak buď někde teče moc paliva (obohacovač - klobouček) nebo je ucpaná tryska volnoběhu.
Mám tu spoustu materiálu, tak hledejte slova a gumidek ve vyhledávání na poradně.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.