Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Citroeny a renaulty jsou špatné?

Od: niki* odpovědí: 22 změna:

Je pravda,že Citroeny a Renaulty jsou špatná auta?Prý se jim mám při koupi vyhybat, vše jiné je prý lepší.Když ty ceny jsou tak lákavé.

 

 

22 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ladaadal*

2x

Je to věc názoru. Dřív se tvrdilo, že všechny srač...y začínají na "F" - Fiat, Ford a Francouzský. Jenže v dnešní době to je už absolutně mimo. Automotiv se dostal do stadia, že je skoro jedno, co je to za značku. Všem se některý typ povede, některý ne.

 


1x

S Citroeny mám dobré zkušenosti, s Renaulty zase jen ty nejhorší. Citroen si klidně kupte, neprohloupíte. Zato kdybyste šel do Renaultu - i přes varování - tak se vyhněte motoru 1,5 dCi. To je neskutečný paskvil, který stál naši firmu mnoho tisíc, měli jsme ve firmě jak Megany, tak Clia s touto motorizací. Naštěstí už jsou všechny pryč.

 


1x

Nesmysl...

Jsou to stejně špatná auta jako všechna ostatní. Každá automobilka má více či méně povedené modely bez ohledu na značku a místo výroby.

 

albatros498022*

0x

Cena nového dobrá, cena náhradních dílů horší a kvalita tak nějak, jde o to jak se člověk trefí, ale obecně s Ranaultem mám zkušenosti špatné s Citroenem lepší. Ale už bych si ani jedno nekoupil. Tak maximálně Renaulta Thalii naleasing a po 5ti letech prodat a další, pak by se to dalo.

 


0x

jako záleží co chcete kupovat.. ale do starších aut bych nešel... jedině funglovku a tak za dva roky to prodat... citroeny jsou dobré dokud se nezačnou srát... pak je to o nervy a hlavně o peněženku... renaulty... no stačí se podívat na ten znak.. to mluví za vše... takže asi tak... to už radši nějakeho korejce možná..

doplněno 17.02.13 14:05:

a ještě k těm citronum... mají dost prazvláštní konstrukci.. nikde se nejde dostat, velky problem se žárovkama... i po strance softwarové mi to přijde podivné... nouzový režim ty auta asi ani neznají... například znamym odešlo nějake čidlo tlaku paliva myslim a to auto bylo z toho uplně v prdeli.. nevědělo co dřív... jestli jet nebo chcipnout, dále kámoš zapoměl utahnout sponu na hadici od turba , samozřejmě při přidani střelila a žaden nouzak se nekonal.. při přidani tomu autu malem vyskakal motor.. opravdu netuším jak to mají řešené... ale spolehlivé to teda moc není..

stirecek*

To je nějaká blbost ne? Koupíš funglovku řekněme za půl mega a po dvou letech prodat...? Kolik za to dostaneš? 300tis? Kolik tě pak bude stát jeden km jízdy? Soukromý taxikář vyjde levněji a ještě ti dá množstevní slevu.

no tak to jsem možná trochu přehnal ale jsou takoví lidé co si kupují auta na 2-3 roky a posílají to dál než aby čekali na to než se to začne kakat...

Ono taky zaleží kde to auto jezdilo a pro jaký trh to bylo Bracha má renault laguna II 1.6 16v 2001 koupeno pří 110 tisicích a jeto dovoz SRN ze vnitř je tedy vydět že auto je používané hodně ale co se týče poruch závad tak auto vždycky dojelo na místo určení jsou tam problémy taky s čídlama třeba senzor klikové hřídele vyměno potom bez problému kolem 160tisíc odešli silebloky zadní napravy a je dobré vyměnit tlumiče a zadní pera jinak destičky koutouče a nějaký ten čep ale to jsou provozní věci to už se měnilo dřív jinak auto jezdí spolehlivě.J a samotný mám Dacia logan 1.4 rumunfrancouz a tedy nemužu si stěžovat koupil jsem to 65000kč pře 4 lety mělo to najeto 80tisíc do 100tisíc jsem jen vyměnil olej po 100 tisicích bylo třeba vyměnit přední ložisko levý čep při 110 kotouče destičky zadni pakny pořádku střední díl výfuku,kolem 120 jsem udělal rozvod motoru další vyměna je až při 200 to je bych řekl v mém případě jestli si auto nechám životnost auta řekl bych postupem času budou chtít taky nějaké další díly vyměnit

doplněno 17.02.13 14:45:

A ještě jsem zapoměl kamarád má Renault laguna II 1,8 nebo 2,0 nevím přesně a jeto totalní katastrofa tolik peněz do toho narval za opravy že už nikdy víc nechce Renault

 


0x

Pokud funglovka tak bych resil co se mi libi a v cem se mi dobre jezdi , ono i fabia TSI mela strasne velke problemy s motorem a ani octavka 2ka rada tez mela sve mouchy a ono i ta funglovka za mega se ti muze pokalit jinak jestli peugeot , citroen nebo rencek je jedno , vsechno se vyrabi skoro naproti ulice

 

bartas*

0x

Já mám rencka 10 let a mám asi štěstí dělám jen plánovanou ůdržbu.

 


0x

Jak které.zrovna jako škůdky,mazdy a další.Záleží jak se trefíš a od koho kopíš pkd není funglovka!Z hoodně ojetých ,pkd se trefíš tak jsou dobré xantie nebo ZX v naftě ale takové XM pkd se koupí blbě (neudržované atd ) tak je to pastička!Hlavně citroeny s Hydrem zná a umí opravovat jen pár lidí v ČR a autor.servisy jsou extrémně drahé a jsou to jen měniči dílů a dle toho na to lidé pak kydaj špínu a francouzský plečkách.

Já osobně jsem s výrobky od PS spokojen (Měl jsem BX14RE,P405 GRD break 1,8TD a Xantii 1,8i16V)

 

axlik*

0x

Asi takle, mamka měla clio z roku 03 a neměla na něm jedinou závadu a to jezdila po republice křížem krážem, pak se při bouřce rozbilo sklo a opotřebovalo zadní ložisko a ještě měnila vstřikovače ale to už to auto mělo něco za sebou..Teď má grand scenic, 65tis. km bez poruchy, já mám starý clio z 92, krom spotřebních věcí bez závady, vždy dovezlo z bodu A do bodu B, sestry snoubenec má Megáne, bez závady není špatných aut, jen špatných řidičů

k2

není špatných aut, jen špatných řidičů

Velice odvazne tvrzeni. Pokud si Vy (nebo nekdo z Vaseho pribuzenstva), ktery ma dosud s Renaultem dobre zkusenosti koupi koncern s motorizaci s preskakujicim retezem, tak nekoupil spatne auto, jen se z nej stane spatny ridic...

axlik*

To je samozřejmě dost nadsazené tvrzení myšlené spíše s vtipem spíše se přikláním k názoru, že každý auto má svý mouchy ale všechny jsou vcelku dobrý..

S Vaším tvrzením o špatných řidičích rozhodně nesouhlasím, Axlíku. Přesně podobný blábol jsme slýchali od našich šéfu v dobách, kdy jsme jezdili Renaulty. Ty auta byly prakticky stále v nějakém problému, nebylo týdne, aby aspoň některý z Rencků nebyl v servisu. Takže jsme si vyslechli, jak auta rasujeme, že to stojí peníze. Bohužel to byly i naše peníze, protože pro nás je auto pracovní prostředek. Až když jsme udělali menší ,,vzbouření na vsi´´ tak začali Rencky odprodávat. A najednou jsme dle Vaší logiky řidiči přímo vzornými! Aktuálně jezdím Octavii, je to ten nejlevnější model Tour s výbavou ,,socka edition´´ - ale má to klimu a rádio, což mi stačí, ale co je nejpodstatnější - to auto mám necelý rok, najeto 70 tkm a závady - nula. Prostě nic, ani žárovka, to auto jen jezdí a jezdí, což je to, co po něm chci. A není to jen můj případ, Octávek tu máme víc, naftu i benzín - ty starší mají i přes 350 tkm a jen běžný servis. Totéž platí i o Peugeotech - před Renckem jsem měl Partnera HDI a to bylo též dobré auto - najel přes 400 tkm a krom běžných servisů se řešila jen zadní náprava, totéž 206ky, to jsou též dobré polykače kilometrů.

Prostě pro mě je Renault synonymem velkých problémů - ty naše Megany i Clia byly r.v. 05-06 a fakt už bych taková auta nechtěl ani zadarmo.

axlik*

Asi špatný kusy, mě je to jedno, já tu firmu nezastupuju, jen řikám svý zkušenosti navíc mě clio z roku 92 žere na 100km 6l a mám motor 1,4 takže spokojenost

Dále, máme u nás pekárnu, postupně doplňují vozovej park, ale vždy kupovali jen renaulty, asi s nimi problém nemají (dodávky, rozváží pečivo). A velmi se mi líbí když potkávám golfy a bmwčka s otevřenýma kapotama a bezradnýma řidičema a já se starým renckem jedu dál bez jediné závady a oktávky s přehledem předjíždím :D

Neříkám, že všechny modely jsou super, ale clio je rozhodně nejpovedenější model a to, že na rallye to jsou jedny z nej aut není náhodou

A když jsem ještě dělal v servise, tak s těma největšíma závadama tam právě jezdili auta od koncernu VW, hlavně fabie, golfy, pola..A co se dílů týče, tak drahý nejsou, ale to si musí člověk umět najít

Ale je to jen má zkušenost, neberu vám to..

k2

oktávky s přehledem předjíždím

To jake auto s prehledem predjizdite je znak spolehlivosti? Nebudeto tim, ze ridici octavii nemaji takovou potrebu chvatat?

na rallye to jsou jedny z nej aut

Srovnavat soutezni ci zavodni vuz s beznou serii je uplne mimo. Tato auta nemaji kromne zakladnich rozmeru a tvaru karoserie moc spolecneho

s těma největšíma závadama tam právě jezdili auta od koncernu VW, hlavně fabie, golfy, pola

Nebude to spise tim, kolik koncernovych aut jezdi po nasich silnicich? Asi jich bude o trochu vice nez 21let starych R. Clio.

erikch*

k2-jen k tomu rozšíření modelů v čechách-po škodovkách(Felície vede,pak Fabie) jezdí v čechách(resp.je registrováno) Renault Megane-takže tvrzení,že by tu jezdilo víc koncernu(krom mateřské Škodovky) je liché...

doplněno 18.02.13 17:01:

a co se značky týče-osobně jsem měl x Rendlíků-s 25 a Safrane jsem se s běžnou údržbou nebál pustit napříč Evropou,se Šafránkem(stejně jako R25 oboje V6 v LPG) jsem jeden rok točil pravidelně Španělsko...Nestalo se mi,že by někde kleknul,pravda všechna svá auta jsem si vždy dovezl ze SRN,což je asi podle mne hlavní důvod,že to nebyly žádní zbastlenci...Ted mám R 19 16V z 96 roku na blbnutí a na to jaká to je babička je absolutně bez problémů...Ono totiž obecně se dá říct,že auta přestala být auty s nástupem Euro IV.,to byl zabiják(já osobně tvrdím přelom tisíciletí)-aby se vůbec auta dala v EU homologovat,musela mít všelijaké EGRy,FAPy,DPFka ,přiškrtilo se co se dalo,začlo se neskutečně jakože spořit atd.Ve výsledku dnešní auta přežijí tak maximálně svou záruku a tradá ahoj...Pokud člověku auto z 90.let ne(s)hnije (včas to podchytí a ošetří),dá se říct,že je nesmrtelné-a pokud už něco,je to všechno za pár stovek...

 

já zase slyšel z jiného servisu, že koncerny tam jezdí spíš kvůli údržby a francouzi a italové převážně s poruchama... asi záleží jak který servis

doplněno 18.02.13 17:52:

k té R19 soused měl v dieslu a praskly mu na tom snad 2 hlavy... druhy soused si to koupil tež ale nevim jestli to byl taky naftak a tež rochlá hlava... ty benzíny na tom budou asi líp...

To Honzas1-ono slyšet něco zprostředkaně není to pravé ořechové! Znám automechanika co nadává na vše co nemá modrý oválek,další na to ce nemá lva ve znaku atd.

 

nu*

0x

dobré je C-SAXO a Renault 19...nebo Renaul 5TL

 

gocars*

0x

Vždy taky záleží na co to auto potřebujete...pokud dvakrát do týdne na nákup, a je Vám jedno v čem jezdíte, nevidím v Renaultu problém. Ale jak tady bylo několikrát zmíněno, vždy je to kus od kusu a každá značka má své pro a proti

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]