Nejste přihlášen/a.
zdravim lidi,otazka zni:jak probiha prevod auta z nemeckych na cesky papiry?mam hotovou stk,emise,prilohu k tech,prukazu a tech protokol,co dal?
pokud v protokolech vidíte své jméno, tak stačí jen auto pojistit(zelená karta) zajít na úřad a zde vypsat žádost o schválení technické způsobilosti jednotlivě dovezeného vozidla a žádost o registraci. K žádostem doložíte origo německé doklady(jsou dva), protokoly co máte (pokud v nich není vaše jméno tak si uděláte ještě ev.kontrolu)+zelenou kartu a budete max.30 dnů čekat.
Poplatky - schválení 1 500 (nebo 2 000)
přihlášení 800 (+ příp. ekopoplatek)
Tex
poplatky se nemění(zatím)
schválení TZV - 1500 má-li auto globální homologaci typu ES (e*xxxx/xx*xx)
2000 nemá-li
registrace - 800
eko poplatek - 3000, 5000 nebo 10000
tex
na základě nařízení EU je od 1.1.2013 nemožné požadovat od občanů unijního státu poplatek za přeregistrování vozidla z jiné členské unijní země,pokud to mělo ve své původní zemi registrace platnou technickou...Před 14 dny jsem dotáhl jednu 206 Peugeotka pro známou a funguje to tak-v nSRN měla platnou technickou(TUV) a zde (krkonoše) poplatky nula nula nic,rovnou jsem tradá s origoš doklady na úřad(žádná dovozovka technická) a zaregistrovat přímo na známou-platili jsme akorát čtyři kilča naše český cedule...
To Erik-takže odpadá evidenční a ani se neplatí ten osmisetkorunový poplatek?
doplněno 17.02.13 13:27:Jo a ještě úřad zapochyboval s těma 400korunami za RZ-toto se olítí pří ztrátě a následném vydání nových!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.