Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Mají mechanici rádi když si přinesu své díly?

Od: martinxx1 odpovědí: 25 změna:

Dobrý den,auto dávám do neautorizovanáho servisu,a mechanik se mě jednou,jestli mám své díly,já na to že ne a on že je teda bude muset objednat

Tak se ptám,je takovéto jednání v neautorizovaných servisech a garážníků normální?Nebo je to jen můj případ?Pro mě je to dobré že to mám opravené ještě ten den že nemusím čekat až to mechanik objedná

já jenom že bych mohl třeba vzít díl a jezdit po dílnách a ptát se za kolik mi to tam namontují

předem díky za rady

 

 

25 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ar*

2x

Jednoznačně ne. Většinou si lidé seženou ten největší šut, jen aby to byl za pár korun a pak se diví, že to odejde. Takovéto lidi pošlu rovnou pryč, pokud to nebylo předem domluveno a nedohodla se i konkrétní značka dílu. To samé platí i u barvy na stříkaní.

Služby mají být komplet. Do hospůdky si taky na oběd nenesu svoje jídlo a pivo, aby mě ho natočili a ohřáli.

Nehledě nato, že mám úplně jiné ceny na nákup materiálu, než když to někdo kupuje poprvé a jen jednou. Mnohdy vyjde cena opravy na stejno jako když si díl koupí sám.

doplněno 27.01.13 21:52:

Předběžnou cenu by měl mechanik zdělit. Někdy se malinko nadsadí a ve finále je cena nižší. Jindy se naopak ukáže, že závada je větší než bylo původně patrné a pak se majitel kontaktuje. Buď souhlasí s navýšením ceny nebo se to neopravuje.

Úplně přesnou částku, aby to bylo na korunu nikdo předem neví, ale přibložnou +-10% by jste se měl dozvědět.

martinxx1


A ještě se chci zeptat,prozradí mi autorirovaný nebo neautorizovaný servis cenu opravy včetně materialu?
třeba že zavolám do BestDrive a zeptám se za kolik by mi vyměnily třeba těsnění pod hlavou nebo brzdové kotouče s destičkama?
materiál by daly svuj
díky
mowla*

Zatím mi servis vždycky dopředu řekl cenu opravy - i rozdělenou na cenu dílů a cenu práce (i jaké díly použijí, pokud jsem se ptal) - samozřejmě šlo vždy o cenu předběžnou (pokud ´vše půjde dobře). Mám dokonce dojem, že je to povinnost...

Na informativní dotaz - telefonem, kdy technik auto ani nevidí, to bývá o něco ´předběžnější´, ale i tak cenu řekne...

doplněno 27.01.13 20:51:

Mimochodem - naprosto souhlasím s Ar, že v servisu jsou odborníci a vrámci případné reklamace nehodlám - já jako laik, řešit, jestli problém způsobila nekvalitní práce nebo díl - takže at ND kupují oni.

Pokud jsem si na nějakou opravu sháněl ND, pak jsem si i tu práci dělal sám...

hop®

Jak řekl Ar, pokud budou pracovat se "svým" materiálem, měli by říct odhadní cenu docela přesně, pokud se do ní nevejdou, měli by zdůvodnit. Pokud budou pracovat s Vaším materiálem, pravděpodobně bude už odhadní cena vyšší, aby se jistili proti případným problémům. A už z principu také, servisy vydělávají i na marži z ND.

laybor*

U přineseného dílu je vždy oprava bez záruky .

hop®

Nesmysl!

Záruka na práci se nemění a záruka na náhradní díl je opět u dodavatele, akorát ji musíme uplatňovat sami a ne přes servis..,.,

 

kubikmalik*

2x

Dobrej den, ja mam zkusenosti ruzny v jednom servisu po me chteli za vymenu h.snimace 6000kc takze nasledoval odtah pred dum a na ulici me prisla oprava na 1100kc.Ne kazdej se vtom ale rad vrta takze bych rekl mit dobreho znameho v servisu pac kdyz donesete novej dil,stejne nevite co vam tam daj pac u toho nejste ,bezne se to dela aby se zakaznik vracel zpet s necim jinym a novej dil bezi vesele do obehu i ja mam takovou zkusenost ale jsou i dobre servisy kde tuhle svinarnu nedelaj. No a resp.u me pripad bmw to teda radi moc nemaji kdyz mate neco sveho i kdyz jdete jen menit olej ale je to na domluve a spis bych rekl mit vazne dobreho znameho.

Dobrá je také asistenční služba od pojištovny SLAVIA. Syn nemohl nastartovat Octavii I z roku 1997b byl slabý akumulátor a ani s kabely z FORDA se nám to nepodařilo nastartovat. Tak volal asistenční službu, zda by mu nepomohli a oni mu řekli předběžnou cenu 1600,- Kč - no, není to výhodné se u nich pojistit?

 


1x

je to vzácnost, ale dobrá. taky mám rád, že si to banální objednám přes internet a teprve co si nejsem jisty, tak si nechám objednat u nich. nejvíc se to vyplatí u výměny oleje - mít možnost přinést si svůj olej daleko levnější byt kvalitnější.

martinxx1

A ještě se chci zeptat,prozradí mi autorirovaný nebo neautorizovaný servis cenu opravy včetně materialu?

třeba že zavolám do BestDrive a zeptám se za kolik by mi vyměnily třeba těsnění pod hlavou nebo brzdové kotouče s destičkama?

materiál by daly svuj

díky

 

cobrak*

1x

Tak na tohle jsem se ptal nedávno mechanika. Říkal, že každý servis vyděláívá nejen na práci, ale na dílech. Logicky. Autokelly Vám prodá součástku za 1500Kč. On jí u něj objedná za 1300Kč, protože má zákaznickou slevu a Vám ji prodá za těch 1500Kč. Říkal mi, že třeba on se snaží, aby mu lidi svoje věci nenosili, ale někdy jim naopak řekne, aby si je přinesli. Třeba já měnil čerpadlo palivové a řekl mi, že stojí 2800Kč. Já si našel motorek za 500Kč a on mi ho tam dal. Věděl, že se do Feldy nemá smysl cpát něco co stojí tisíce. Ale říkal, že to bylo vyjímečně, že jinak se snaží, aby si lidi brali díly přes něj. Servisy vydělávají právě na těch dílech. Třeba gumy Vám dají tak, že on má od Michelinu 3+1 zdarma, ale Vy mu zaplatíte za 4.

 

hop®

0x

Nevím, jestli je to "normální", ale je to rozumné.

Pracuji sice trošku v jiném oboru, ale nevadí mi, když si zákazník vybere třeba vybavení koupelny sám a sám si nakoupí. Je to sice trošku nesmysl, protože identické zboží by přes naší firmu měl levnější, ale každý svého štěstí strůjcem. Nicméně si vyhražuji "právo veta", při konzultaci vybraného zboží se zákazníkem občas říkám, že pokud si koupí tento konkrétní výrobek, já ho odmítnu namotnovat, protože nemohu převzít záruku...

Ale celkově v rozumné dohodě žádný problém nevidím...

tak o tom to taky je.. poku zákazník trvá na montáží nějakého zmetku, tak ho jednoduše upozorním že za to ručit nebudu.. nejlépe písemně podložit.. protože jak si někdo donese šmejd, za chvili to klekne tak na kom se asi zakazník vyřádí a kdo bude za blba který za to může... bud se jasně dohodnout co a jak a nebo odmítnout.. ale vím že 90% mechaniku toto opravdu nemá rádo...

hop®

Někdy nejde jen o záruku, některé věci prostě montovat odmítám, když se mi zásuvky na 230V rozpadají v ruce už při motnáži, tak to fakt ne, přitom je to prý "značka", prostě NE, tečka, at si zákazník najde jiného elektrikáře a s ním řeší vše další, včetně revize a tak. Já mám svých problémů a své práce dost, nepotřebuji poslouchat stížnosti, že neumím bez destrukce namontovat zásuvku...

ono zalezi... muj elektrikar mi nabidnul 5 typu zasuvek a hotovo. nakonec jsem ho ukecal, zasuvky do celeho domu jsem si koupil sam a ... kdyz je montoval, tak vrnel blahem, ani nepotreboval sroubovak a pokyvoval hlavou, ze dost dobry.
hop®

Souhlasím, já nabízím spíš výrobce než typy, každý výrobce mívá více typů, konkrétně u elektra preferuji ABB a Legrand. Naopak Unica odmítám.

Pokud si budeš chtít koupit sám něco ze sortimentu, co je rozumné, klidně namontuji a klidně budu při montáži vrnět! Akorát, když Ti pak řeknu, za kolik bych ten samý typ mohl mít já ve svém velkoobchodě s mojí množstevní cenou, Ty přestaneš vrnět a začneš vrčet, a mně to bude úplně jedno, když jsi chtěl bejt chytrej a ušetřit... :D

doplněno 27.01.13 21:43:

...změň elektrikáře, mail na mě máš, ne?

 

majsterjoe*

0x

To se divim. Servis ma vetsinou velke slevy na dily, takze si nevydela jen diky praci, ale neco mu hodi i cena za ty dily.

hop®

Ano, ale nesmí to být nějaký díl, který vrchní dodavatel musí shánět, to pak zákazník může sehnat třeba z varkáče funkční díl levněji a dřív...

 

nu*

0x

já bych to opravil, ale s cizími díly pochybného původu BEZ ZÁRUKY..co ušetříš, to můžeš prodělat

 

artik*

0x

zatím mi každej řekl , že je rád , protože když se něco pokazí tak ti účtuje demontáž a ty si to pak reklamuješ tam ,kde jsi koupil . Takže ručej jen za montáž a když budeš chtít reklamovat práci , tak by ti asi ten díl musel upadnout ,protože jinak nemáš šanci

martinxx1

Tak jsem napsal do dvou servisu kolik by mě stálo vyměnění těsnění pod hlavou a kotouče s destičkami,oba servisy mi přibližnou cenu řekli a ten jeden by si řekl za výměnu těsnění pod hlavou 5000kč včetně rovnání a tlakování hlavy, přetěsnění a zabroušení ventilů, těsnění pod hlavou, sání, práce,to je podle mého perfektní cena takže jdu do toho

 

evinsen*

ještě jsi ale neřekl u jakého auta se to týká. zabrousit 8 nebo 40 ventilů je taky rozdíl...

martinxx1

to nevim je to AEX 1.4i 44kw tak 8?

ar*

Tak to bude Seat Ibiza z roku 1997 a bavu to bude mít Azul Cantabrico S5U.

Jestli to co slíbil mechanik udělá a udělá dobře, tak ta cena je opravdu dobrá.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]