Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
Řeším zrovna malou záhadu na jinak téměř bezporuchové Felicii 1.6 r.v. 2000.
Bez příčiny začalo pískat (jinou frekfencí) upozornění zapnutých světel při otevřených dveří.
Bohužel jaksi, ale obráceně.
Tedy při zavřených dveřích a zap. světlech upozornění píská, což je tedy po celou dobu jízdy.Po otevření dveří upozornění pískat přestane J.Reaguje to stejně na oba dveřní spínače.
Setkal se někdo s podobnou závadou.Nadá se s tím jezdit.Řidiče už třeští hlava...
Děkuji
Já bych moc nejásal. Poslední Felicie nemají relé v pojistkovce pro signalizaci, ale mají signalizaci integrovanou v přístrojové desce a v pojistkovce rtelé chybí, tak bych začal tím, jestli tam vůbec je a když ano, tak bych ho odpojil.
doplněno 25.01.13 12:50:akin
Dobrý den,
takže jsem ověřil stav a opravdu tam relé chybí...
Takže mě asi nemine vyndat přístr. štít...
Zatím díky za info.
P.S. štít jsem jednou už sundával na jiné fel. ale měl jsem problém tam přetáhnou ty karabiny (nahoře 2x), tak jsem je nachal volně.
Je nějaká finta v postupu?
není to až takovej problém líp to de když si suntáš ty plasty okulo volantu já už to mám nacvičený nic nesundavám takže vycvakáš krytky vytočíš ty samořezy pod nima pak to povytáhneš odpojíš konektoty od světel a na druhý straně taky odpojíš všechny konektory od vypinačů pak strčíš ruce za palubku a nahmatáš a odpojíš 3 konektory a náhon tachometru pak můžeš palubku tahat ven při tahání dej pozor at si dole nevylomíš ty bílí umělohmotný cudlíky pak by se ti ta palubka při jízdě klepala a neseděla kdybys je náhodou ulomil řeší se to vteřinákem a samořeznám šroubkem
jinak jak sem psal sehnat můžeš na to signalizaci světel v podstatě cokoliv a de to dopřipojit
doplněno 26.01.13 11:06:pokud by se ti nedařilo strčit ruce za palubku vlezeš do motoru a pohneš si náhonem tachometru při nejhorším ho můžeš i dole u převodovky odpojit ale to sem dělat zatím nikdy nemusel
Všichni to děláte špatně a pak jsou ty spodní bílé čepy ulámané...
Musí se odpojit nejprve náhon k tachometru na převodovce v mot. prostoru, uvolnit náhon z přídržných pacek (hlavně pod motorkem stěrače) a hlavně, sundávejte volanty!
Pak je postup stejný a přístrojová deska se hlavně nesundává z černého oválu palubky.
doplněno 26.01.13 12:19:Když to před tebou někdo vytahoval, tak pak jo .
Když se to tahá poprvé od výroby (už jsem mockrát zažil), tak je to trochu problém a je lepší to zdělat, než se trápit s hrubou silou a ulámáním a přitom jen stačí tak málo...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.