Nejste přihlášen/a.
Plánuji si koupit auto na veterána, které bude potřebovat celou řadu oprav. Předpokládám, že se s ním minimálně půl roku nebude jezdit - nehodu tedy způsobí stěží. Obsah motoru 3L+, 100kW+. Značky dát do depozitu nechci, abych jej podle potřeby mohl přeparkovat na veřejnou komunikaci.
Cca před půl rokem jsem u některé z pojištoven viděl nabídku povinného ručení, jehož sazba je velmi nízká a v případě způsobení nehody je třeba výši ručení dorovnat. Bohužel si nepamatuji, která pojištovna to nabízela.
Můžete mi poradit zda to ještě lze, případně kde se něco takového dá sjednat? Nebo nějaký jiný nápad. Předem děkuji
Jednoduché, oslovte 11 pojištoven, pošlete jim okopírovaný techničák se sdělením, které zde uvádíte.
Pak budete licitovat o ceně..
doplněno 23.01.13 21:30:Já mám velkou zkušenost, třeba teď pro kolegu, který měl u Uniqa pojištění za 2800, vypověděl jí. Pak se zaměstnanci předháněli v konečné ceně. Na různých pobočkách. Zatím je na 1630Kč..
Zkusit se to může, ale moc si nefandím.
Tohle jsem už několikrát udělal a většinou z toho vypadla nejlépe ČSOB se standardní cenou ručení při sjednání přes internet.
V době šesti týdnů před skončením platnosti starého povnn.ručení dát písemnou výpověď, / nebo osobně /.
Udělat si jen sezonní pojistku třeba na jeden měsíc. To je asi 1/10 z celkové platby. Některé pojištovny to umějí.
Pojistka zaniká také převodem na nového majitele.
Mělo by se to dát u té stejné pojištovny později doplatit na plnou.
Podle roku výroby je na veterány sleva.
Každopádně ale vždy platit.
Honza
Taky mě napadla varianta s tou sezónní pojistkou. Občas to využívají motorkáři, i když já třeba ne, protože ona je zase o tolik dražší, že celoroční mě vyjde jen o něco málo dráž a když pak je náhodou sluníčko dřív nebo dýl, tak bych nemohl jezdit.
Láďo, je sezoní a sezoní.
Příklad sezoní jen na pár měsíců v roce a pak značky do depozita
Já mám pro tuningové auto taky sezoní, je pojištěno na celý rok ale v zimních měsících klidně můžu vyjet, pokud ale bude zaviněna dopravní nehoda, budu muset doplatit částku rovnající se o slevu, kterou jsem dosatl. (680Kč)
Zde si myslím, že poradce nad námi mylsel tuto variantu. Že by to byla jen 1/10 ceny, to si myslím že tak není...
Jojo, Milane, to mi je jasný. Já tenkrát měl problém v tom, že mi povinný stáhnul poradce na tak málo, že se mi nevyplatilo dávat to ani pololetně a od té doby jsem to neřešil, protože se mi už stalo (myslím že předloni), že vylezlo slunce v únoru a bylo to na ježdění, takže platím celoroční. Asi 3 stovky, takže to jakkoli půlit je pro mě zbytečné papírování. navíc dnes už asi pojištovny nabízejí zase více možností, takže jsem to myslel tak, že by si měl tazatel pozjištovat která pojištovna co nabízí a z toho si vybrat.
Dnes jsem obeslal všechny fungující pojištovny poskytující povinné ručení a čekám, jak zareagují. Pak sem napíšu, jaké jsem dostal nabídky
Abych to uvedl na pravou míru, tak auto je newtimer - tzn. do skupiny pod 1978 nespadá. Vyrobeno 1990, série jen kolem 250 ks. Obsah motoru 3199 ccm, výkon 169 kW. Při standardně sjednávaném povinném ručení by hrálo ještě roli to, že je mi jen 24 let, celkový počet bezeškodních měsíců v B skupině něco přes 70 a trvalé bydliště v malém městě.
Mimochodem, jaké máte zkušenosti se sezoním pojištěním a ČKP? Zatím jsem se jen informoval, že sezoní pojistka u ČPP vyžaduje dávat mimo sezonu doklady do depozitu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.