Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, zajímalo by mě co si o tom myslíte, a zda je to pravda. Vyhlídnul jsem si jedno auto za 450.000,- je ojeté asi 3 roky staré. Jelikož je to pro mě celkem velká investice, tak bych nechtěl koupit nějaké bourané a s podivuhodnou historií, tak jsem zavolal do toho bazaru, kde to auto prodávají a bylo mi řečeno, že neví jestli je lakované ani bourané a že se mám poptat v autorizovaným servise, že tam budou vědět, protože je to prý z operativního leasingu a měli za povinnost jak servisvat vůz v autorizáku, tak tam dělat i případné opravy. A když mi řekli v autorizovaném servise, že je vše o.k. a že vůz nebyl lakován ani bourán, je to tedy jistota, že tomu je dooprady tak?
V německu jsou auta dražší? O co ti jde, když máš půl melounu, máš i pár stovek eur navíc, a za to budeš mít původní servisní knihu, jasný původ a sadu kol navíc...a v prodejní smlouvě uvedeno, že je auto nebourané...a bude to pravda...
sám vidíš že autobazar nemá zájem poskytovat informace, ani je to nezajímá, dokud bude dost důvěřivců co tam kupují bouraná auta jako nebouraná, budou jen kasírovat...
Najdi si v Hamburgu, Brémách a okolí 3-4 auta, aby nebyla moc daleko od sebe, případně si tam zamluv nějaké levné ubytování a vyraž...
A je možné se v Hamburgu domluvit anglicky, páč německy neumím vůbec a česky tam asi nikdo nemluví... Nemáte nějaký bazar v německu kde mluví anglicky, případně dokonce i česky, že bych se na to podíval?
Cesky mluvícímu bazaru v D bych se vyhnul. Anglicky němci mluví poměrně často, stačí zvednout telefon a zeptat se. Pozor na araby a turky, tam je stočených bouraných aut taky dost. Ideální je koupit přímo od majitele a bazar vynechat, pozor ale poměrně často je za inzerátem soukromé osoby bazar.
Najít auto v inzerátu (autoscout24, mobile, ...) nejlíp víc aut blízko sebe (větší město), domluvit detaily, vyrazit na místo, prohlídnout, kontrola dokladů a historie, koupit, odhlásit (pokud není), vyřídit převozky a hurá domu. Nebo nekoupit a hurá hledat jiný auto nebo zpátky domu.
Jak je to s přihlašováním v ČR bez poplatků (uznávání D techničáku)?
Bohužel musím trochu oponovat, Německo už není jako dřív. Jejich trh je velmi podobný tomu našemu, takže cestovat tam pro auto je na zvážení...v ČR se dají najít taky krásný kousky, jen se musí vědět kde a jak hledat
Nekupoval bych z bazaru... Pri primem prodeji bude cena lepsi a majitel se da otypovat jak se k autu choval.
Majitel se dá otipovat tak v 15% případů, spousta lidí prodává auta jako fyzické osoby soukromě jako přivídělek
doplněno 22.01.13 20:23:tomasmorav: Napsal bych V8m soukromou zprávu, ale to Vám bohužel nejde, proto mi napište na Vás email nebo tel., nebo mi napište na email mondra@gocars.cz, věřím, že bych Vám mohl zajímavě pomoct. Nechci tady dělat reklamu, abych pak nebyl nařčen, že někoho podporuju
Jezuskote, a proč si za ty peníze nekoupíte auto zbrusu nové? Sice možná o třídu níž, ale nové auto?
bábo, myslíš Oktávii? Za to koupí ojeté benzinové Porche Cayenne
doplněno 22.01.13 20:18:to bylo pro Eulálii...nezapomělas dodat že by to nové auto mělo být ČERVENÉ?
Protože třeba to za ty peníze nejde vůbec koupit. Auta se nedaj třídit jen na třídy. A podle podle toho, co poskytujou. Nesmíš se na to dívat jen ze svého úhlu pohledu.
Mám 2 případy.
1) Otec vybíral před nedávnem nové auto. Potřeboval aby tam bylo 9míst k sezení + další výbavu. Kdyby koupil něco kde bude 7míst, tak je mu to k ničemu. Nejlépe cenově vyšel Mercedes Viano. Zaplatil za něj něco přes milion Kč. Nic levnějšího nebylo.
2) Známej chtěl auto na zábavu. Líbilo se mu Mitsubishi Lancer Evo. Milion ale neměl. Měl jen 500tis. Nové auto si prostě nemohl dovolit. Kdyby šel do nového za 1/2 miliónu, tak si koupí tak Octavii 1.6TDI, což vůbec nepotřebuje.
Po telefonu se naslibuje cokoliv (neříkám že vůz nemůže být v pořádku , můžebýt OK),ale pokud to nevidíte s odborníkem na vlastní oči , tak nevěřím.
Operativní leasing - majitel jezdí 3 roky do servisu , serviska se nerazí - servisní historie se udělá až při prodeji se stočenými kilometry - toto je normální domluva mezi servisem a majitelem vozu,pokud si u nich kupuje další nový vůz .
mají pravdu, české autobazary, to je vzor poctivosti...já bych to koupil..s tím co mi uvedli, a bude to v kupní smlouvě...jak stojí a leží...bazar za nic neručí, jen inkasuje provizi...to je nejlepší druh podnikání, nic nemuset, jen kasírovat
doplněno 22.01.13 13:00:za 450 tisíc koupím v německém autosalonu naleštenou perlu, ješte mi dojedou pro exportní značky a mezitím uvaří kafe
za bezmála 20 000,-Euro si už můžeš sakra vybírat-nevím sice o jaký jde model a výrobce-ale než cokoli uděláš-mrkni se trošku dál než na český rybníček-už jen to srovnání za to stojí,nemluvě o tom,že 3 roky jeté auto v čechách na tom bude stejně jako 6 let jeté v SRN(kvalita silnic a paliv je diametrálně odlišná,takže ani sebelepší snaha majitele,servisů na tom nic nezmění)...A nezapoměň:"...nikdo nikdy ti nemůže dát víc,než já ti mohu slíbít..." Je to tvá věc,ale abychom zde za měsíc nečetli obdobu:...koupil jsem auto za 450 000,- z op.leasingu a je tam to a to...
doplněno 22.01.13 13:21:k tomu srovnání-je úplně jednoduchá možnost ověřit si,zda jsou to fámy nebo ne-na autoscout24.de nebo mobile.de najdeš cokoli a můžeš porovnávat až až...Je ale zapotřebí si i uvědomit stav-viz.shora-v čechách třeba pětiletá kárka bude v objektivně srovnatelném stavu jako osmiletá ze SRN-nemluvě o transparetní servisní historii atd.ne jakože telefonat z leasingovky,že dobrý,vše o.k...To je ten rozdíl mezi českou mentalitou a lidmi žijícími na západě(nestiženi komunismem)...
tak si sežeň nějakého Němce, co vše zařídí a vytelefonuje a pojede tam s tebou, zadej si do google například Petr Panhans ze Selbu-Chebu, to je také němec-čech který tam s Tebou pojede
vytipoval bych si auto od fyzické osoby, například na www.mobile.de
tomu se musím zasmát z vlastní zkušenosti,známá měla fungl nové auto koupené na lízačku na 3 roky,co to auto chudák zažilo ,prasklá hlava,jednou se nevešla do podjezdu s kolem,odsrala to střecha pak potkala v zimě strom ,po 3 letech šlo auto na obměnu páč si to jako podnikatelka mohla dovolit,a víte jak to dopadlo .auto které mělo 250 tis a bylo 3 bourané šlo jako zánovní vůz po 1 majiteli nehavarovaný a servisovaný,jo na oko vypadal pěkně ale co si dovolili jsem čuměl,podvody v čr jen kvetou.
a moje vlastní zkušenost-koupil jsem si také nový vuz -značka Wv-co mě dostalo že po 8 letech jsme náhodou při opravě zámku dveří že byly poflakané a někdo to opravoval-nic nebylo znát-12 let záruka na lak-výsměch dokažte že to bylo od nich,tak že jsem to vzdal.tak že ani u nového není jistota
to je (bohužel) praxe v čechách-proto komukoli důrazně doporučuji kupovat ojetinu jedině západně od českého dvorka-i s cestou se to vyplatí-od 1.1.13 musí ČR akceptovat (zdarma) platnou TK v jiné zemi EU a opět zdrarma přeregistrovat do svého registru vozidel,takže žádný dovozovky technický a hlavně poplatky za registraci...A reálný stav auta ze SRN a v ČR...? Nebe a dudy-to co si tu dovolí prodat jako nové,němec už do inzerátu napíše,že bylo havarované a je pak na každém ,zda do toho půjde či nikoli-ale v čechách jsou všechna auta "nehavarovaná",po 1.majiteli-otázkou ovšem je,co je se všemi těmi víc jak stotisíci havarovaných aut ročně(a to jsou ofiko statistiky,co se hlásí PČR),kde pak asi jsou...?!? Že by byla ihned ekologicky zlikvidována-to třeba u čtyřleté Oktávky i po skoro totálce asi nehrozí-on to někdo koupí...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.