Nejste přihlášen/a.
Zkuenost nemám, jenom názor.
Vím, e s tímhle systémem experimentovali v osmdesátých letech Němci (jak západní, tak kupodivu bylo v nabídce i pro wartburg, akorát se v té době u k nám nedováel, goo.gl/... teď zase "objevili ameriku".
U novodobých systémů, pokud je mi známo, řídicí jednotka vypne motor, jen kdy je ohřátý, a jsou tam jetě dalí podmínky. Spí bych viděl, e dostane na frak elektrická část, motor méně. Ve svém vozu bych to nechtěl, vae negativní zkuenosti to jenom potvrzují.
>dexider
V jakém autě start-stop máte?
rengea-ale při každém použití auta(každá jízda),takže otrava...,jinak největším problémem start-stopu je nápor na kliku motoru-a ta nestojí stovku a je jen otázkou času,kdy odejde...Úspory jsou jasné-žádné nejsou-už jenom technický fakt zátěže,kdy musí motor "tahat" speciál.altík stíhající dobíjet (opět) spec.autobaterii(s větší kapacitou-tudéž těžší) a tak by se nechalo pokračovat...Nicméně někde na foru(tuším Opel) jsem narazil na vlákno,kde se to řešilo,a výsledek je,že to celý jde vyřadit-alespon u Opelu...,samozřejmě je nutno přehodit min.altík-ale to je oproti výměně klik.hřídele,ložisek, sranda položka...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.