Nejste přihlášen/a.
Dobrý den mám nějaké problémy,nejsem takový znalec do aut a pod... 1)V motoru jak je chladící kapalina tam o trochu níe jsou dráty a mám tam 2 světle zelené rozpojené kam patří? 2)Pak jsou tam zas jetě 2 lutý a červený. 3)A pak mám rádio je to stará Tesla jenom na naladění stanic ale mají se do toho rádia zapojit 3 dráty + anténa ale my tam máme jen 2 tak nevím.
doplněno 13.01.13 15:37:Takové...
doplněno 13.01.13 15:38:Máme tam vlastně jen ten červený a modrý a ten černý tam nejni.
Dolní svazek:
dva zelené a jeden lutý (zpátečka a jeden na startér)
Horní svazek:
lutý nebo černý a dva červené (čidlo teploty a dva na spínač hladiny brzdové kapaliny)
Prostřední svazky (bílé a hnědé) motorky ostřikovačů (bílé jsou u Favorita kostry)
doplněno 13.01.13 17:06:Rádio normálně připoj na jen jedno + a to se dávalo na tu matičku v pojistkovce (hlavní bod +30). Musí to jít přes pojistku, kterou si na ten drát dá, jinak ti to při zkratu zhoří a něco zapálí nebo pokodí. Pojistku si dej max 5A.
doplněno 13.01.13 17:07:rt
A nevíte kdy jsem jel z FA tak se mi přehříval a zjistil jsem e mi nespoutí větráik tak jsem ho napojil přimo a jde tak nemohlo by to být termospínačem?
Jak přehříval? Kurňa pite ty ročníky!
Favority ze starou palubkou do roku 1992 měly budík z bílým plným a býlým prázdným políčkem. Normální provozní teplota byla cca 4mm nad půlkou. Favority po roce 1993 mají normální teplotu v půlce nebo 1mm pod půlkou.
doplněno 13.01.13 17:51:Nech motor běet bez zapnutého topení. Před červeným polem musí spustit větrák a nesmí přetékat expanze. Musí byt dolitá u studeného motoru mezi MIN a MAX a při sepnutí větráku a přehřátí vyleze na MAX a nesmí jít dál a na víčko.
Mám favorita r.v.1989 a kdy mi ručička vylezla na červený tak mi větrák neel a kapaliny bylo dost
doplněno 13.01.13 21:34:Prostě ten větrák nesepíná.
tak zkusit "obejít" ten spínač co je v chladiči (prostě propojit kontakty) a větrák musí sepnout (bacha na ruce ) Pokud se roztočí, je v háji spínač, pokud ne, je v háji větrák nebo jeho elektroinstalace
Normální provozní teplota je zde v obrázku. Větrák spíná v červeném. Je vadný spínač na chladiči. Je to obyčejný bimetalový kontakt a problém je, e přenáí velký proud a tak se časem ničí a opálí. Vyměň a kup origo za 130,- vyplatí se to.
doplněno 14.01.13 03:52:Favorití spíná při 95°C
Pro kodu 105/120 (ten se dá taky pouít) síná při 88°C
doplněno 14.01.13 08:17:Ten spínač na chladiči pro větrák (čidlo) se mění i bez vypoutění kapaliny. Připraví si do tuky druhý a pak up up a vyteče max 2dcl.
Hlavně kup nový hliníkový těsnící krouek kolem čidla! Původní se dělal s klingeritu, ale mění se vdy nový! Při kadé demontái!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.