Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Škoda favorit

Od: liki12® odpovědí: 10 změna:

Dobrý den mám nějaké problémy,nejsem takový znalec do aut a pod... 1)V motoru jak je chladící kapalina tam o trochu níe jsou dráty a mám tam 2 světle zelené rozpojené kam patří? 2)Pak jsou tam zas jetě 2 lutý a červený. 3)A pak mám rádio je to stará Tesla jenom na naladění stanic ale mají se do toho rádia zapojit 3 dráty + anténa ale my tam máme jen 2 tak nevím.

doplněno 13.01.13 15:37:

Takové...

doplněno 13.01.13 15:38:

Máme tam vlastně jen ten červený a modrý a ten černý tam nejni.


 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

endyfrog*

0x

Ty zelené dráty jsou na spínač zpátečky kdy kouknete pod převodovku tak je tam a má dva vývody, rádio bych zapojil červený plus tj přívod proudu kostra na rádio a ty černé je reproduktor

doplněno 13.01.13 15:42:

zksit zda ten modrý není kostra


a co mám dělat kdy tam ten černá drát nejni?

 

endyfrog*

0x

Je třeba zjistit co máte vývod z auta na toto rádio stačí pouze přívod proudu a kostra a ty reproduktory pokud zjistíte e modrý je kostra tak ho dáte na kostru nemusí být zrovna černý zaleí kdo a jak to před tím měl zapojené

 

gumidek*

0x

Dolní svazek:

dva zelené a jeden lutý (zpátečka a jeden na startér)

Horní svazek:

lutý nebo černý a dva červené (čidlo teploty a dva na spínač hladiny brzdové kapaliny)

Prostřední svazky (bílé a hnědé) motorky ostřikovačů (bílé jsou u Favorita kostry)

doplněno 13.01.13 17:06:

Rádio normálně připoj na jen jedno + a to se dávalo na tu matičku v pojistkovce (hlavní bod +30). Musí to jít přes pojistku, kterou si na ten drát dá, jinak ti to při zkratu zhoří a něco zapálí nebo pokodí. Pojistku si dej max 5A.

doplněno 13.01.13 17:07:

rt


A nevíte kdy jsem jel z FA tak se mi přehříval a zjistil jsem e mi nespoutí větráik tak jsem ho napojil přimo a jde tak nemohlo by to být termospínačem?

gumidek*

Jak přehříval? Kurňa pite ty ročníky!

Favority ze starou palubkou do roku 1992 měly budík z bílým plným a býlým prázdným políčkem. Normální provozní teplota byla cca 4mm nad půlkou. Favority po roce 1993 mají normální teplotu v půlce nebo 1mm pod půlkou.

doplněno 13.01.13 17:51:

Nech motor běet bez zapnutého topení. Před červeným polem musí spustit větrák a nesmí přetékat expanze. Musí byt dolitá u studeného motoru mezi MIN a MAX a při sepnutí větráku a přehřátí vyleze na MAX a nesmí jít dál a na víčko.


Mám favorita r.v.1989 a kdy mi ručička vylezla na červený tak mi větrák neel a kapaliny bylo dost

doplněno 13.01.13 21:34:

Prostě ten větrák nesepíná.

tak zkusit "obejít" ten spínač co je v chladiči (prostě propojit kontakty) a větrák musí sepnout (bacha na ruce ) Pokud se roztočí, je v háji spínač, pokud ne, je v háji větrák nebo jeho elektroinstalace

laybor*

Bude zasrané čidlo - vyměnit , je na chladiči

gumidek*

Normální provozní teplota je zde v obrázku. Větrák spíná v červeném. Je vadný spínač na chladiči. Je to obyčejný bimetalový kontakt a problém je, e přenáí velký proud a tak se časem ničí a opálí. Vyměň a kup origo za 130,- vyplatí se to.

doplněno 14.01.13 03:52:

Favorití spíná při 95°C

Pro kodu 105/120 (ten se dá taky pouít) síná při 88°C

doplněno 14.01.13 08:17:

Ten spínač na chladiči pro větrák (čidlo) se mění i bez vypoutění kapaliny. Připraví si do tuky druhý a pak up up a vyteče max 2dcl.

Hlavně kup nový hliníkový těsnící krouek kolem čidla! Původní se dělal s klingeritu, ale mění se vdy nový! Při kadé demontái!

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]