Nejste přihlášen/a.
ahoj uz sem psal diskuzi ohledne vstriku ,protoze auto ma silenou spotrebu,ale ted si zacinam ymslet,ze je vymletej motor.
nastartuju jede na volnobeh na 4 valce celkem klidne. pridam zadusi se zacne spatne zapalovat. ve vysokych otackach se chytne. strili do sani nebo vyfuku. nema vykon. kdyz se to necha prohrat na prvni carku dejmetomu 30-40 stupnu jak spadne sytic proste. tak se to uplne srovna a zacne normalne fungovat vrati se vykon jede to krasne.
zacinam si myslet,ze nektere valce fakt nemaji tlak a srovnaji se ve vysokych otackach hlavne zatepla. co myslite?
civna vymenena,ale nebyla nova, kabely a svicky menene, cidla vetsinou taky. k tem tlakum kamos debil mi je pred pulrokem meril,ale nerekl at dupnu na plyn a nechal tam tect benzin. tim mi to mozna dokurvil uz tehda cele. tlaky byly divne 10 6 8 12. u tech slabych valcu to slo ztezka jakoby se pridiralo. bez otevrene klapky je pry mereni uplne nepresne. nevite kolik chcou v servise za zmereni tlaku? kdysi sem to nechaval na puntu merit chtel 400 kc a to je 5 let. a stejne to zmeril blbe. nemel spravny merak.,ale prachy si vzal. tehda sem byl mladej nevedel sem nechal sem si naluvit cokoliv
MNo tlaky hned měřit není nutné.pokud za studena nejde ,není to tlaky,to by nebyla žádná sláva ani u teplého!ale pokud chceš zjistit jak na tom jsou,tak do každého válce stříkni petrolej a nech 24 "uležet" a úpak uvidíš (petrák by uvolnil zapečené kruhy a tím zlepšil kompresi),jinak na zěření ti stačí téměř jakýkoliv tlakoměr a udělat redukci na svíčkový závit a postupně změříš tlaky sám a poté stříkneš do každého olej a o5 změříš-pkd se budou navzajem lišit je něco špatného! Ale vzhledem k tomu jak píšeš ,že stříli do vejfuku tak myslím,že to není tlaky ve válcích ale nejaké čidlo kecá a ŘJ dává studenému motoru špatné info (pkd není karbec a má vstřkování!)
no ten petrolej sem zkouzel uz pred par mesici. od te doby bych rekl,ze se to spis podelalo. kdyz sem to koupil. nebylo s tim nic. auto se zacalo kazit po par km. najel sem jen 400 km. prodejce samozrejme zrusil cislo a konec. asi vedel moc dobre,ze byly prdle parohy. ale to je jedno. no auto za tepla fakt taha jak blazen,ale ten kamos co mi meril talky mi rikal,ze se to srovna ne vysokych otackach a nemam sanci poznat. za tepla to jede ale nadherne. cila sem prehazoval z jineho auta,ze by byly spatne zrovna ty co sem menil je velka nahoda. je to vicebodove vstrikovani. vstrikovace WEBER 001. ten tlakomer sem chtel kupovat stoji 560 s postovnym,ale kvuli jednomu strepu se mi nechce investovat uz nechci nic jineho nez rpu. tohle byl omyl sem myslel dobre na zimu at auto topi,ale dopadl sem spatne 2 auta,bez prace a snazim se to nejak levne opravit
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.