Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Voda z vyfuku

Od: azzi odpovědí: 10 změna:

Dobry den,chci se zeptat,co delat v pripade,kdyz me z vyfuku prska voda.Celkem dost.Zaroven to dost cudi.Z expanzni nadoby se voda nestraci,myslim..Nedavno sem menil celou novou.Mam nedavno menene tesneni pod hlavou,i termostat,takze to by melo byt v poradku.Nemuze to byt jen treba voda z prepadu,ze bych dolil nad rysku max?Jinak vazne nevim

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

mowla*

3x

Pokud voda v chlazení neubývá, jde jen o kondenzát z vyfukových plynů - jeho výskyt je výrazně zřetelnější po nynějším ochlazení a na krátkých trasách... Kontroluj výšku hladiny v expanzce, to stačí...

BTW - pokud přeliješ chladící kapalinu nad horní rysku, vyteče po zahřátí motoru přepadem ven, ne do motoru či výfuku...

azzi

diky moc za odpoved..a kdyby preci jen utikala,co s tim?

mowla*

Kdyby utíkala, je potřeba především zjistit, kudy - obvyklá je netěsnost na spojích hadic, zteřelé hadice, poškozený chladič, prasklé těsnění ´někde´ - pokud je prasklé těsnění pod hlavou, může voda´utíkat ´do výfuku (a do oleje - přibývá oleje a vytváří se v něm emulze - šedý šlem). Pokud by to tak bylo, je potřeba těsnění vyměnit...

azzi

a v tom pripade se voda ztraci jen kdyz auto jede,nebo i v klidnem stavu?

mowla*

Může i v klidu, ale když auto jede, je chladící systém natlakovaný a v tom případě se "ztrácí" mnohem více...

 

azzi

pak sem jeste slysel,ze existuje nejaka smes na ucpani netesnosti,ale nevim jak se to jmenuje a jestli to je bezpecny?

mowla*

Takové směsi na prasklé těsnění určitě nefungují - já jim nevěřím vůbec... Je lepší případnou závadu opravit pořádně, než nějak ´zatlepat´...

doplněno 28.10.12 19:55:

Tohle bude opravdu nejspíš ten kondenzát...

Zkus auto projet na delší trase (hodinku-dvě), uvidíš...

azzi

Jak uz jsem psal praskle tesneni sem menil pred dvema tydny,takze tady je to v poradku.Jen od te doby sem to poradne neprohnal,tak je mozne,ze tam ta voda zustala od te doby.To by se vyparilo ne?mam to v garazi.

Budu oponovat tyto směsi na utěsnění fungují.Mám to osobně ověřeno ve třech případech-prasklý chladič na Seat ibiza 1,7GLD,poté prasklina bloku na témže autě a nakonec po důkladném proplach a nové náplni nemrzky mi začalo téci topení X1 -1,8i16V (radiátot cca700kč,práce cca4000kč )takž opět utěsnovač.Zn poprvé a podruhé tuším Holts a naposledy zn nwn,ale ještě mám obal se zbytkem v autě (teda asi)!

Jinak voda z výfuku jde něco z paliva (žádné palivo není naprosto bez vody,každé trochu obsahuje ) záleží na kvalitě a stáří paliva a taky na nás řidičích,zda tankujeme za 100kč nebo vždy doplna pkd vždy do plna tak je menší šance srážení ovzdušní vlhkosti, a něco ze vzduchu ,který motor nasáva.Nevím jak kdo ale na několika autech jsem pozoroval,že když je vlhké ,sychravé ,podzimní počasí,tak autí jede o něco lépe ale také více kouří (pára z výfuku).

gumidek*

Potvrzuji. S karburátorem to jeden v sychravém počasí líp. Podmínkou je v takovém počasí top stav zapalování (nesmí být za vlhka přeskoky jisker).

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]