Nejste přihlášen/a.
Dobrý večer,měl bych menší dotaz,může se tankovat do Favoritu 136l,rok výroby 1990,benzín Verva 100,kdysi jsem jezdil na Super 96,ten před 10 lety zrušili a poté jsem jezdil na Natural 95,ale chtěl bych vyzkoušet tu Vervu 100?Předem díky za rady.
Zapalovaní je bezkontaktní, karburátor mechanický a rozdělovač s pevným předstihem do základního nastavení (podtlaková a odstředivá regulace předstihu).
Čili žádná elektronika. Pokud se neupraví předstih na tohle palivo, tak to asi pojede hůře. Kdyby to byl BMM systém, tak tam lambda řekne ECU, že má bohaté palivo a uberou na délce vstřiku a upraví předstih, ale karburátor s tímhle zapalováním sám nic neudělá...
Jaký předstih zvolit pro BA100 netuším.
doplněno 18.12.12 16:28:Martin: I u motorů 781.135 tedy s 2°? Dík
doplněno 18.12.12 18:34:Trochu pročistíš soustavu, jinak nic. Možná to bude fungovat jako placebo
Aha,takže by to nemělo motoru uškodit. A myslíte,že se o něco málo zvedne výkon?Nemáte někdo s tím zkušenosti?At vím jestli to koupit nebo ne, protože to jsou jinak zbytečně vyhozené prachy.
zkus natankovat pár litrů do prázdné nádrže a zkus. To nejlíp poznáš sám. Já si myslím že to je u Favorita docela zbytečnost a vyhozené peníze
Oktany navic v palivu nevypovidaji o vykonu motoru zhola nic.
Pouze te umozni upravit spalovaci proces tak, aby si vyssi vykon z motoru mohl dostat.
Pohym nalitim vysokooktanoveho paliva do Favorita tedy nedosahnes naprosto niceho (samozrejme krome chudci penezenky).
Díky za rady,dospěl jsem k názoru,že budu nadále tankovat natural...Máte pravdu je to zbytečnost,ale ještě mě napadlo např.Ethanol E85,to už by šlo 1:1?
jednou jsem zkoušel E85 ve Škodě 105... jednou... dovedete si představit tak líné vozidlo ještě 3x línější?
Mám zkušenost, že Ethanol dost žere tu gumovou podložku pod karburátorem. Jinak paradoxsně mi nejdýl vydržela podložka VIKA a to jinak od VIKY nic nekupuji a ani nechci, ale když mi podložky vydržely vždy půl roku, tak jsem zkusil čínu a drží. Guma je tvrdá a na povrchu jemně šrafovaná, jako z odlitku formy.
Ty gumy, co jsem měl byli hladké a na povrchu dost jemné a měkké. Benzín je doslova okousal kolem 1. komory a pak to sálo falešnej vzduch a lítal volnoběh.
Efekt Ethanolu u karburátorů není žádný. Není tu ECU, která dle lambdy palivo ubere. Tady se palivo bere podtlakem v difuzorech karbu a je jedno, jestli je to voda,benzín nebo ethanol. Vždy stejné množství dle podtlaku. Smysl to má u SPi (BMM) nebo MPi (Simos 2P,apod...)
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.