Nejste přihlášen/a.
Před měsícem jsem u autorizovaného servisu koupil ojetý Passat od škofinu s tím že auto nemá žádnou skrytou vadu.Po 4 dnech se mi za jízdy zablokovala všechna kola a málem jsem boural/vada čidla ABS/ ,po týdnu mi odešly oba homokinetické klouby /z prasklých prachvek zmizela vazelína /a ke všemu auto bere 4l oleje na 500 Km! Poradte zda lze auto reklamovat po těchto potížích se kterými mě prodejce neseznámil /jinak bych to nekoupil/!Děkuji
reklamovat lze vsechno, otazkou je jak uspejes, tak sup k prodavajicimu, v pripade neuspechu hned k pravnikovi and/or znalci
Bazar podle občanského zákoníku odpovídá za vady, které měl vůz v době prodeje,ale i za vady na které prodávající neupozornil.Bohužel pokud se bude bazar cukat ,důkazní břemeno je na Vás.
Vždy sepište co reklamujete .
doplněno 11.10.12 19:31:Při odstranitelné závady máte nárok na bezplatné odstranění nebo slevu z ceny vozu (§ 619 občanského zákoníku )
u neodstranitelné na vrácení vozu či slevu .
omlouvám se za (zdánlivě) cynickou reakci-na vašem příkladu je vidět přesně jakou "hodnotu" mají autorizované bazary-jakou kvalitou je "Das Auto" atd. ...Doufám,že si vaši zkušenost přečte co možná nejvíce lidí,aby se mohli do budoucna vyvarovat podobnému excesu...Jinak auto ihned zpátky a trvat na řešení reklamace...
doplněno 17.10.12 21:03:to si můžete fakt gratulovat-sice pomalu 4 000,- v tahu,ale (zatím)dobrý...Jinak v Dejvicích jsem vyrůstal-je vidět,že tam jsou pořád slušní lidé... (samozřejmě nadsázka)-mimochodem v servisu Podbabská jsou vyškoleni ze Žigulů,co tam byl servis za komančů...
Dobrý den pro všechny píši toto.Hned v pondělí se mi ozvali že litují co se stalo s vozem a vyzvali mě abych s vozem přijel. V úterý mi nabídli že ABS,brzdy,klouby opraví a že si zaplatím nák. cenu kloubů a práce (800/h) jde na jejich vrub. Dnes večer bylo vše hotovo,oba klouby nové,nové čidlo ABS,komplet test vozu na počítači a dokonce doplněné pro. kapaliny. To vše ve zn. servisu VW to znamená plná záruka a za 3068Kč což je relativně zadarmo.Proto je mou povinností Autocentrum Podbabská pouze a pouze pochválit a dát je za vzor všem bazarům. Hausner
Náš OZ nezná skrytou vadu. Jste schopen dokázat, že ta vada tam byla v době převzetí auta? Reklamovat lze cokoliv, úspěch je otázka jiná. Ono je jsitější dát pár stovek a nechat prohlédnout v servisu. Pokud to není za 20 000. Předpokládám, že taková firma umí napsat takovou smlouvu, aby se nereklamovalo...
Prodejce se mnou auto projel a konstatoval že př.náprava vypadá OK,brz.pedál je tvrdý ale brzdí dobře a turbo si občas zakouří.Tot vše co mi řekl.v bazaru mi řekli navíc že již do auta investovali 20000Kč v nákupu za komplet nové klima což tam je ale věděli což jsem jim řekl že chci auto používat na autodopravu a když jse mi zablokovaly za jízdy všechny kola tak to si nechtějte zažít. Nebudu trvat na vrácení vozu ale na opravě nebot je to bazar který je součástí prodejny škoda!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.