Nejste přihlášen/a.
Zdravím ve spolek. Potřeboval bych poradit, koupil jsem babetu která nějaký ten rok stála. Pořád mě zlobí, když jsem jí přivezl tak jsem vyfoukal karburátor vypálil výfuk pročistil sítko v nádrži seřídil předstih a pořád mi babeta nejde do otáček. Tak jsem dal nové gufero na kliku z druhé babety co mám tak jsem zkusil jiný píst válec karburátor a pořád nic. Když ji nastartuji tak nemá vůbec výkon a netáhne napadá vás něco čím by to mohlo být. Není možné že by to byl třeba elektro box? Díky za rady Vašek
elektroboxem myslíš asi ten integrovaný tyristor, samozřejmě také blbnou, když máš ty babety dvě tak můžeš zkusit vyměnit celé zapalování, poku to blbne vyměnil bych celý stator s tím snímačem i se zapalovací cívkou na něm a pak bych dal klasickou indukční cívku, je sice trochu velká a kabely jsou delší ale je spolehlivá...pak to musí šlapat...
doplněno 09.10.12 15:55:seřídit zapalování na babetě je jednoduché, ale i když to nastavíš jen přibližně, musí to jet do otáček
zkusím to prohodit jak snímač otáček tak i tyristor . Je tam ten nový typ s integrovanou indučkou uvnitř, na něm jsou poloché kontakty a na strším co mám jsou kula tek jen budu muset varobit nějaký reduktor a připojit i indučku. Když bych kupoval nový tyristor tak jaký koupit starší nebo novější typ
no babet je hodně, od staré 228, přes 207, 210 atd...problémem prvních babet je karburátor kde se seřizuje hladina paliva přihnutím plíčku, kdo si nedá práci a nevyrobí si k romu příprave a nemá trpělivos tlaborovat, ten to neseřídí nikdy...těm netrpělivým doporučuji karburátor del orto, na fichtlkramku ke jk mání za cca 800, Kč včetně tlumiče sání...funguje soprocentně...
Nejčastějším případem nedosstatku výkonu je skutečnsot že netěsní hlava válce, pokud jd eo satrou babetu s kanálem dekompresoru, ten musí být utěsněn mezi válcem a hlavou gumovým kroužkem...kfyž není, fouká tam a babeta nikdy nepojede...
Pokud je to 21 bez dekompresoru, doporučuji kopit si v barvy laky jemnou brusnou pastu, sundat válec, napatlat tu kruhovou drážku v hlavě brusnou pastou, válec upnout opatrně do svěráku, položýit hlavu na vložku válce a opatrnými krouživými pohyby dotekové plochy zabrousit...pod válec se také dává papírová podložka, pod hlavu doporučuji kroužek z hliníku...seřídit zapalování je jkednoduché...pokud je čistý palivov filtr, nemlůže mít babeta žádnou další závadu
kamarád měl problém s babetou, motor točil ale neměl výkon. Seřizování karburátoru ani vypalování výfuku - nic. Pak jsem na to přišel já, náhodou. že někde pod hlavou podfukuje tlak. nebylo to ale těsnění po výměně to samý. Po dalším zkoušení jsem objevil to, že to dělá vadný ventilek dekompresoru (chcípák), jeho hlavička měla odštípnutý okraj a netěsnila - ztráta komprese. Po výměně a zabroušení OK
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.