Nejste přihlášen/a.
Zdravím.
Při řazení hlavně na 1. rychlostní stupeň to jde většinou přes zuby,spojka zabírá skoro od podlahy,bude stačit když nastavím aby zabírala víš?
Obyčejně stačí když se sešteluje pedál spojky...nepíšete jaké je to auto, ale je to běžné že se spojka dotahuje...ale pozor na moment, kdy by mohla spojka začít prokluzovat sama...chce to postupně dotahovat a zkoušet...
Lanovod spojky seřídit tak, aby volný chod spojkového pedálu (zdvih pedálu při sešlápnutí z polohy bez sešlápnutí do polohy kdy spojka počne vypínat) byl cca 2 až 3 cm. Uvádím také , že řazení prvého rychlostního stupně bývá obtížné zvláště za jízdy, kdy otáčky motoru a otáčky hnaného hřídele převodovky, vlivem rychlosti pohybu vozidla, jsou rozdílné. Prvý rychlostní stupeň převodovky, nebývá vybaven synchronizací. miro
za jízdy za 1 neřadím na to už jsem si zvyk s předchozího auta a jinak díky všem za rady zítra na to mrknu za světla
Hezkou neděli přeji. Pane punker, jak to třeba řešíte když vozidlo stojí z kopce např. na parkovišti a než stačíte zařadit prvý rychlostní stupeň, tak se Vám vozidlo samovolně rozjede. A nebo" Blížíte se např. k vyfrézované vozovce- překážce, razantně zpomalíte a pro pokračování (prakticky pro rozjezd) je třeba zařadit prvý rychlostní stupeň. Podobná situace může nastat i na křižovatce u semaforu a mnoho dalších situací. miro
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.