Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Babeta-Problém se startováním

Od: jias odpovědí: 7 změna:

Zdravím, je to cca dva dny co jsem koupil babettu 210 dvourychlostní.Svítí, jezdí krásně a i pěkný stav ale jeden problém to má.

Startování, nenastartuje to ihned ale člověk musí cca 5 minut na tom jezdit něž to nejdříve začne cukat, poté velký kouř z výfuku a cca po 5.minutách čistého šlapání na babetě to chytne.

Chci to dát do servisu ale nevíte někdo čím by to mohlo být?Zda bych to dokázal opravit sám.

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

prskac1*

0x

Předstih, svíčka,nastavení karburátoru.

Tady je to pěkně vysvětleno,takže počíst a hurá na to.

alesmarek.byl.cz/...

doplněno 29.09.12 12:26:

A ještě jedna věc mě napadla, když píšete, že to kouří. Není moc oleje v benzínu? Potom to zasere svíčku, je mastná a trvá dlouho než se vypálí a začne dělat to co má.

 


0x

skusit jinou svíčku, fajfku a kabel ke svíčce

bo*

 

jias

Zdravím, na moc oleje bych to neviděl, poměr 1:33 jsem počítal.Jinak je to pro mně brouk do hlavy, možné to také je protože babetu mám dva dny a jsem v tomto laik.

Zkusím příště dát malinko méně, ale na objem nádrže jsem dal m2T oleje tu nejmenší lahvičku co koupíte na benzínce, tu nejmenší.Jinak je pravda že mi babeta chcípala, nebyli doštelované otáčky.Já jsem je došteloval tak že pokud babetu zastavím a nedotýkám se plyne, tak babeta má stále takové otáčky aby to nechcíplo.

Je to možná také tím, jestli to nemám zase vrátit nazpátek.Musím zvážit jak ten olej v benzínu tak i otáčky které jsem zvýšil.Jinak to ještě předtím startovalo bezproblémů, ale jak nákup benzínu tak i ty otáčky jsem udělal najednou takže nemohu vědět co z toho by to mohlo způsobit.

Startuje to tak že si dám stojánek, sednu a snažím se převážit většinu těla dopředu, to se daří a zadní kolo je ve výšce a šlapu cca 5-7 minut, a pak to teprve chytne.Nejdřív to má tehdenci nejprve nastartovat a poté to teprve chytne.

 

mkat*

0x

Ja by som okrem ineho skontroloval vzduchovy filter,a tlmič vyfuku.Vela bieleho dymu ,slabi tah , sa prejavuje pri zapchatom vyfuku a zlom ,upchatom vzduchovom filtri.

 

moto*

0x

Nejvíce problému se starty u mopedů které běžně odstrańuji je ucpaná volnoběžný tryska v karburátoru. Dělají to hlavně biosložky v moderním benzinu. Pokud motorka déle stojí, benzin v karburátoru se odpaří a zůstane po něm paplajz jako fermež. Ta se po delší době začne navíc vzdušnou vlhkosti rozkládat a vnitřek karburátoru koroduje, včetně měděnky na tryskách.

Takže jako první bych doporučil vyčistit karburátor a hlavně volnoběžnou trysku. Dělám to drátkem který vytrhnu z drátěného kartáče.

To že moped kouří, může být způsobeno i tím, že je přechlastaný z nekonečných pokusů o start, benzin tam sice teče hlavní tryskou, směs není ale ve správném poměru a chytne spíše po mnoha pokusech náhodně.

Příčin samozřejmě může být více, píši jen o tom který řeším nejčastěji.

watta97*

Přesně tak taky jsem měl takoví problém se startováním u babety ale ta někdy nechytla třeba vůbec vždycky jsem višlapal nějákej pořádnej kopec a pustil to z něj ona někdy chytla někdy ani neškytla a když už chytla tak jela ale nic moc potom jsem vičistil (bronzovou) trisku nevím jestli je to volnoběžná to jsem nikdy neřešil a prosím ted k babetce příjdu pustím benzín a chytne max na 4 šlápnutí

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]